• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik glimlach breed. "Dankjewel." Ik kus haar op haar lippen.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik luisterde half en dacht niks meer gevraagd te worden. Mijn gedachte gingen weer verder naar waar ze gebleven waren. Nou ja, eigenlijk naar iets nieuws, want ze wisten niet meer waar ze aan dachten. Maar Luca kon het vertellen aan Cassie, zou ik het dan ook kunnen? Niet bij Cassie natuurlijk. Onbewust lachte ik eventjes. Zou ik hem zoeken en het proberen? Ik schudde lichtjes mijn hoofd, dat kwam nogal stalkerig over vond ik. Ik zuchtte weer eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik kus hem even terug en haal mijn lippen weer die van hem. 'Het is de waarheid,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Daar ben ik het mee eens." Ik kijk haar uitdagend aan en lach.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik grinnik even. 'Tuurlijk ben je het daar mee eens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik dacht een beetje na, niet echt nadenken maar dingen bedenken wat ik kon doen. Dat was anders dan gewoon na denken. Ik keek eventjes naar Cassie en Luca. 'Sorry dat ik onderbreek, maar waar was het centrum ook al weer?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik kijk op naar Jeremy. "Eh, linksaf bij de deur en dan steeds rechtdoor." zeg ik, afwezig. Wilt hij naar het centrum? Dat lijkt me raar, hij vond het toch niet leuk?


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte eventjes. 'Dank je,' zei ik en ik stond op. Ik ging eerst naar boven naar mijn kamer om de nodige spullen te pakken. Toen ik klaar was ging ik weer naar beneden. Wacht, welke kant ook al weer? Ik beet eventjes op mijn lip. Ik had alleen rechtdoor onthouden, maar daarmee kwam ik niet ver, of wel? Ik ging weer even terug naar de woonkamer. 'Ehh, rechtdoor en dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik glimlach als hij het nogmaals vraagt. "Vanaf de deur hier eerst links en dan rechtdoor." verbeter ik hem met een klein glimlachje. "Maar wat wil je daar eigenlijk?"


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Ehm, ik moet wat halen,' zei ik met een glimlachje. 'Alleen grijs is best saai.' Zou hij het snappen dat ik kleurpotloden ging halen? Ik keek eventjes vlug naar mijn kleren, die waren niet grijs. Wat kon het anders zijn?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Grijs?" herhaal ik vragend. Ik bestudeer hem, hij draagt geen grijs, zijn kamer was ook niet grijs.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes. Hij snapte het dus blijkbaar niet. Hoe kon ik het dan duidelijk maken? Ik ging het niet hardop zeggen, dan wist Cassie het ook gelijk. Ik beet eventjes op mijn lip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik ga mijn gedachtegang na en herinner ons gesprek. Grijs, grijs. Nee, geen idee. Hij bijt op zijn lip en ik veer omhoog van de bank af. "Je maakt me nieuwsgierig." zeg ik als ik naar hem toe loop.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik moest eventjes lachen en keek eventjes van Cassie naar hem. 'Ik zei toch dat ik tekende?' zei ik zachtjes tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Al snel leg ik de link. "Oh, potloden!" Ik glimlach naar hem. "Ja, dat moet je daar wel halen, ik heb ze niet." zeg ik schouder ophalend. "Succes."


    Your make-up is terrible