• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik zal er later eentje invullen :) x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    Ik zal er later eentje invullen :) x

    Oké, bedankt :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik zal morgen kijken wat ik voor je kan doen, maar nu heb ik echt geen tijd. Zoveel huiswerk :x


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    Ik zal morgen kijken wat ik voor je kan doen, maar nu heb ik echt geen tijd. Zoveel huiswerk :x

    Yay, bedankt C:
    eigenlijk zou ik nu ook aan mijn zes SO's in drie dagen moeten werken maar daar heb ik geen zin in 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Stiekeme bump (A)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik vul er morgen eentje of twee in als het kan


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vul stylist van district 2 in! :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rol: Stylist district 2.
    District: Capitool.
    Naam: Star Bratt Lynndin.
    Bijnaam: Star.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 21.
    Innerlijk: Star is zelfverzekerd en soms zelfs aardig egoïstisch. Hij is een echte 'capitoolist', houdt van overdreven en groot. Hij is bloed eerlijk. Als hij iets niks vindt zal hij dat dan ook gelijk weten. Maar Star heeft ook een hele lieve kant. Hij is erg zorgzaam en heeft een goed luisterend oor. Als je in de problemen zit vindt hij het niet erg om je te helpen. Als je kritiek op Stars zijn kledingsmaak hebt zal je nog lang niet jarig zijn. Star is gek op mode en houdt daarom ook altijd de nieuwste capitools looks bij.
    Uiterlijk:


    Star heeft bordeaux rood haar, wat van nature zwart is. Star heeft meestal gekleurde lenzen in die wisselen van kleur, het hangt af van het weer. Hij draagt meestal over de top kleding, zoals rijkelijk versierde shirts en veel te grote broeken. Star is van Koreanse afkomst.
    Goed in: Mensen versieren :Y).
    Slecht in: Star kan niet goed tegen kritiek en is bang voor water. Hij kan niet koken en is niet erg zelfstandig.
    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan: Lippenstift, mascara & eyeliner (cat).
    Beroep ouders: Stars ouders zijn alle twee journalisten voor het Capitool.
    Districtsaandenken: -
    Vriend/vijand van May(hoofdpersoon)?: Vriend, maar ze kunnen ook erg goed 'ruziën'.
    Hoe gaat hij/zij dood? In het begin of pas later? In een gevecht of door giftige planten? etc.: Star gaat niet dood D:. Hoop ik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dank je voor het invullen, I like Star ^^
    Waarschijnlijk heb je de rol, ik kijk nog heel even of er nog andere mensen zijn die hem/haar graag invullen, maar waarschijnlijk wordt Star dus de stylist 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rol: Vrouwelijk Tribuut
    District: 1
    Naam: Joselynn Liverly
    Bijnaam: Josy
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18 (14-5-1994) (Het is morgen , dus ik doe maar alvast 18)
    Innerlijk(willen jullie er rekening mee houden dat dit kinderen van (ex-)rebellen zijn?): Josy is strijdlustig en veroorzaakt ook gevechten op school. Josy is een stil meisje , maar van binnen is ze echt gemeen. Niets of niemand kan haar tegen houden , maar dan ook echt niemand. Josy wou als sinds kleins af aan aan de Spelen meedoen en dit is haar laatste kans dus ze heeft zichzelf als vrijwilliger opgegeven. Josy heeft rijke ouders en zo heeft ze al bijna haar hele leven voor de Spelen getraind.
    Uiterlijk (met foto!):


    Josy heeft blond haar met krullen en is 1.70m
    Goed in: Vechten/Fysiek , messen werpen , rennen
    Slecht in: Voedsel zoeken , klimmen
    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan: Messen
    Beroep ouders: Wetenschappers
    *Overige informatie over familie: Bijna al haar familieleden zijn wetenschappers
    Districtsaandenken: Een ketting van haar oma die sinds kort is gestorven. Het is van zilver in een vorm van een vlinder.
    *Extra: ZE IS BEROEPS
    Vriend/vijand van May(hoofdpersoon)?: Ja , vijand
    Hoe gaat hij/zij dood? In het begin of pas later? In een gevecht of door giftige planten? etc.: Later door een gevecht

    Heb je er eentje beloofd (A)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 20:36 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dank je voor het invullen ^^
    jullie maken echt rollen waarmee ik al zo mijn plannetjes heb 8D
    Alleen 1 vraagje: is ze vijand of vriend van May? Want daar heb je 'ja' geantwoord, maar dat lijkt me erg onlogisch aangezien het geen ja/nee vraag is xd


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Heb gewijzigd , ik zag het pas net
    Sorry daarvoor :$ x
    PS. Krijgt die een rolletje ? Haha , ja ik ben altijd nieuwsgierig :)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 20:46 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Seeder schreef:
    Dank je voor het invullen, I like Star ^^
    Waarschijnlijk heb je de rol, ik kijk nog heel even of er nog andere mensen zijn die hem/haar graag invullen, maar waarschijnlijk wordt Star dus de stylist 8D


    Yay, for me Star!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    DirectionerM schreef:
    Heb gewijzigd , ik zag het pas net
    Sorry daarvoor :$ x
    PS. Krijgt die een rolletje ? Haha , ja ik ben altijd nieuwsgierig :)

    Ik denk van wel, want waarschijnlijk krijg ik allemaal tributen die net zo denken als de ex-rebellen, en dan is zo iemand die toch diep in haar hart terug verlangde naar THG wel leuk :3
    Ik zet haar in het lijstje, ghehe :3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 20:54 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    Ik denk van wel, want waarschijnlijk krijg ik allemaal tributen die net zo denken als de ex-rebellen, en dan is zo iemand die toch diep in haar hart terug verlangde naar THG wel leuk :3
    Ik zet haar in het lijstje, ghehe :3


    Haha , thanks. Wanneer gaat ie starten?x


    I don't want you to die, I want you to suffer.