• Ik vind ze dus helemaal geweldig, vroeg me af wat jullie ervan vonden? Kennen jullie ze?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ze zijn echt steengoed live, man! *-*
    I had the time of my fucking life! Behalve dat er een paar irritante klote Fransen voor me stonden, die veel langer waren en het vertikten om me ook maar te laten bewegen. (cat)


    Til hug og blod.

    Ik ken toevallig alleen dat liedje en die vind ik wel goed. :'D


    Your make-up is terrible

    Het was ook echt awesome, totdat er iemand somehow op mijn hoofd viel en mijn oor uitscheurde. (cat)


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Het was ook echt awesome, totdat er iemand somehow op mijn hoofd viel en mijn oor uitscheurde. (cat)


    The fuq? Extreme crowdsurfing championship?


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Ze zijn echt steengoed live, man! *-*
    I had the time of my fucking life! Behalve dat er een paar irritante klote Fransen voor me stonden, die veel langer waren en het vertikten om me ook maar te laten bewegen. (cat)


    Ik had geëlleboogd hoor, hehehehehehehe. POW POW.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Omerta schreef:
    (...)

    The fuq? Extreme crowdsurfing championship?

    Think so.
    Het was vooral pijnlijk ><


    I am an idiot, I move.

    Leela schreef:
    (...)

    Ik had geëlleboogd hoor, hehehehehehehe. POW POW.


    Ik heb van alles gedaan. In de loop van het optreden en vooral met het begin nam de adrenaline over, maar het bleef gewoon een vervelende pleuris Fransman. Ik heb hem veel pijn gedaan, maar ben er niet langs gekomen. :'D
    Al heb ik sowieso hard gepartied met Rico! 8D


    Til hug og blod.

    Avenged sevenfold is awesome ;D

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 13:18 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Omerta schreef:
    (...)

    Ik heb van alles gedaan. In de loop van het optreden en vooral met het begin nam de adrenaline over, maar het bleef gewoon een vervelende pleuris Fransman. Ik heb hem veel pijn gedaan, maar ben er niet langs gekomen. :'D
    Al heb ik sowieso hard gepartied met Rico! 8D


    Had een hak in zijn ballen gezet anders, dan gaan ze wel aan de kant.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken ze omdat het mijn vriend favo band is ;d

    oeh, ik hou van die band!!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Normaal luister ik nooit naar zulke iets, maar dit klinkt wel goed :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind ze echt heel erg leuk! :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    I loev Avenged Sevenfold cht waar.. Nou las ik dus op facebook dat er vorig jaar ergens een concert van hun was. Daaronder op die poster stond zo: special guestst (hoe the heck schrijf je dat??!!) Bullet For My Valentine en Three Days Grace
    En toen dat ik: "WAAR WAS IK!!!???" Even voor de duidlijkheid BEST FUCKING MATCH EVERRRRRRR KNOWN TO MANKIND!!

    Verder vind ik ze echt super je moet echt afterlife horen en dan de life version! Oh en vergeet So Far Away niet! (R.I.P foREVer)

    En Seize The Day en Gunslinger en Buried Alive en Bat Country en ik kan zo nog wel evendoor gaan...


    Thanks music, for being there. When nobody else was.