• Ik vind ze dus helemaal geweldig, vroeg me af wat jullie ervan vonden? Kennen jullie ze?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Je moest eens weten >:)


    De BDSM-fetisj snapte ik al wel. Maar ja, ik hoor het van haarzelf wel denk ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    So I have been summoned by the whispering of a little bird. What's up, my minions ... Eh, friends? *O*

    & Heh, don't get me started about Avenged!


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    So I have been summoned by the whispering of a little bird. What's up, my minions ... Eh, friends? *O*

    & Heh, don't get me started about Avenged!


    Hehe, nou? Vertel op?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Sinds wanneer heb jij het recht gekregen om mij Jacky te noemen. (krul) Dat mag alleen nance mihihi


    Teehee. That's my girl! (wedding)


    Til hug og blod.

    Leela schreef:
    (...)

    Hehe, nou? Vertel op?


    Je zou al beter moeten weten door me op het forum in de gaten te houden, mijn profiel en mijn avs. :'D


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Teehee. That's my girl! (wedding)

    ;D <3


    -

    Omerta schreef:
    (...)

    Je zou al beter moeten weten door me op het forum in de gaten te houden, mijn profiel en mijn avs. :'D


    Hehe, ik wist jouw oude accountnaam niet meer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Over mijn stoute gedrag gesproken ... Ik ga verder met mijn naughty SA die het begin moet zijn van een lange reeks diverse SA's en eventuele shortstories. Ik zuig op dit moment in lange verhalen op Q bij te houden en dit moet het goedmaken. En zo nu en dan voor rode oortjes zorgen. I was here at the fucking beginning of this hype and it was born out of the small group of people who have the real passion. You can't tip that away from us. End of the fucking discussion. (krul)

    Ontopic, get wet from Shadows half naked body! :9~:


    Til hug og blod.

    Leela schreef:
    (...)

    Hehe, ik wist jouw oude accountnaam niet meer.


    Sevenfold, Vengeance, Sadistic, Mistress, MamaHert, DerMeister, eh ... Yarilo, Flogger, .... Nu moet de rest me ook somehow te binnen schieten... :'D

    Edit: Vengeance mis ik het meeste! D:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 0:46 ]


    Til hug og blod.

    @ Nancy
    Ghehehe :9~


    I am an idiot, I move.

    Damn ja nu kan ik zo lekker slapen ;D Ik vergeet gewoon even dat mijn eigen vriend naast me ligt zo, ik ga lekker dromen over Shadows en Zacky niet te vergeten natuurlijk :9~


    -

    Salamander schreef:
    @ Nancy
    Ghehehe :9~


    I smiled like this! ;D


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Over mijn stoute gedrag gesproken ... Ik ga verder met mijn naughty SA die het begin moet zijn van een lange reeks diverse SA's en eventuele shortstories. Ik zuig op dit moment in lange verhalen op Q bij te houden en dit moet het goedmaken. En zo nu en dan voor rode oortjes zorgen. I was here at the fucking beginning of this hype and it was born out of the small group of people who have the real passion. You can't tip that away from us. End of the fucking discussion. (krul)

    Ontopic, get wet from Shadows half naked body! :9~:



    Damn ik moet Fred's haar gaan verven en hem eigenhandig piercen. Of zal ik dat toch maar niet doen? Lekker wel. Hehe. Of wacht, ik bind hem aan het bed met van die leuke handboeien en laat Coli even langskomen. Good idea, not?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    Damn ja nu kan ik zo lekker slapen ;D Ik vergeet gewoon even dat mijn eigen vriend naast me ligt zo, ik ga lekker dromen over Shadows en Zacky niet te vergeten natuurlijk :9~


    En mijjjjj! Je zou vannacht stoute dingen met me doen! (huil)
    Of ik mocht ze i.i.g met jou doen!(no_chears)


    Til hug og blod.

    Leela schreef:
    (...)

    Damn ik moet Fred's haar gaan verven en hem eigenhandig piercen. Of zal ik dat toch maar niet doen? Lekker wel. Hehe. Of wacht, ik bind hem aan het bed met van die leuke handboeien en laat Coli even langskomen. Good idea, not?


    Nee, Shadows hoort niet gedomineerd te worden. Dat is echt een man die de touwtjes in handen moet nemen.

    Besides, why Coli? Ik ben zelf Meesteres met de nodige ervaringen. Coli is one of my little beloved playthings. (krul)


    Til hug og blod.