• Hoihoi!

    Ik ben binnen een maand jarig, mijn beste vriendin ook.
    We willen samen onze verjaardag vieren, maar we weten echt NIET wat te doen.
    Zelf dachten we met een klein groepje ergens uit eten te gaan, of met een man of 6 op zo'n goedkope camping te gaan staan (4 euro per nacht, met wc!). Maar aangezien ik ook veel met jongens om ga, en zij wat meer met meiden, zit je al snel aan een groot aantal. Een bbq in de tuin waar ook een zwembad staat, zou daarbij heel leuk zijn.

    Nog 1 probleem: een goede vriend van me, mag mijn vriendje echt niet. En andersom ook niet. Dat komt omdat ik een tijd ruzie met die goede vriend had (om mijn vriendje). Ik wil ze graag allebei uitnodigen, maar ze zaten laatst allebei afzonderlijk te zeggen van: als ik hem tegen kom dan sla ik hem kapot. :S

    Iemand een idee?
    Alvast bedankt! (:
    kuss!

    Zeggen dat ze niet zo idioot moeten doen. Het is jouw verjaardag en het zou wel heel gemeen van ze zijn als ze dat gingen verpesten. Ze hoefen immers niet met elkaar te praten.


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Zeggen dat ze niet zo idioot moeten doen. Het is jouw verjaardag en het zou wel heel gemeen van ze zijn als ze dat gingen verpesten. Ze hoefen immers niet met elkaar te praten.


    Le this.


    26 - 02 - '16

    Salamander schreef:
    Zeggen dat ze niet zo idioot moeten doen. Het is jouw verjaardag en het zou wel heel gemeen van ze zijn als ze dat gingen verpesten. Ze hoefen immers niet met elkaar te praten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife