• Oké, jullie weten het waarschijnlijk allemaal wel, maar ik erger me potjandorie helemaal dood aan die bumpers! (Bij dat potjandorie had ik eerst een ander woord, maar ik bedacht me dat er nog wat jonge Q'ers op het forum zitten)
    Anyway, ik vind het belangrijk dat de bumpers goed worden aangepakt en hard worden gestraft als ze bumpen.
    Het is namelijk echt zwaar irritant dat de mensen dit doen!

    Dus, mijn voorstel is:

    - Zwaardere straffen voor de bumpers.
    - Er moet een algemene mededeling in de welkomstbrief komen dat mensen niet mogen bumpen.
    - Misschien is het ook een idee om de waarschuwing boven het reactievakje te veranderen. Meestal lezen mensen dit niet. Kan deze waarschuwing niet in het dik komen te staan en veranderd worden in:
    Pas op! In dit topic is al ... dagen niet meer gereageerd! Hier nog een nieuwe reactie neerzetten is niet zo verstandig, maak dan een nieuw topic aan.?
    - Nog andere suggesties?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij geven al waarschuwingen aan dit soort bumpers. Wat wil je dat we meer gaan doen? Het lijkt me ook wat extreem om ze direct te bannen.


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Wij geven al waarschuwingen aan dit soort bumpers. Wat wil je dat we meer gaan doen? Het lijkt me ook wat extreem om ze direct te bannen.

    Nou ja, volgens mij was er ook zo'n regel dat mensen dan een aantal uur niet meer op het forum konden reageren. Lijkt me ook wel handig eigenlijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je bedoelt een forumban? Die is 48 uur. Ook een beetje lang voor een enkele bump.


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Je bedoelt een forumban? Die is 48 uur. Ook een beetje lang voor een enkele bump.

    Nee nee, niet 48 uur. Maar gewoon een paar uurtjes. En als die melding boven het reactiebalkje wat duidelijker wordt, dan weet ik zeker dat het aantal bumpers echt veel meer afneemt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Salamander schreef:
    Je bedoelt een forumban? Die is 48 uur. Ook een beetje lang voor een enkele bump.


    Je kunt ook een of andere 'bumpban' doen, die een paar uurtjes duurt.


    To infinity and beyond •

    PERMBAN! En onthoofding!


    quidquid excusatio prandium pro

    Zelf vind ik een waarschuwing al genoeg, maar waar ik een echte hekel aan heb is: Mensen die story gezocht Topic's vol spammen (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tigger schreef:
    PERMBAN! En onthoofding!


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tigger schreef:
    PERMBAN! En onthoofding!

    Hahaha, geniaal. :'D Ik denk dat we daar maar voor moeten gaan! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zou het niet handig zijn als je gewoon helemaal niet meer kon reageren op oude topics? (waar dus al zo'n rood tekstje bij staat) Dan ben je meteen van het gezeur af! Of overdrijf ik nou?

    GingerAngel schreef:
    Zou het niet handig zijn als je gewoon helemaal niet meer kon reageren op oude topics? (waar dus al zo'n rood tekstje bij staat) Dan ben je meteen van het gezeur af! Of overdrijf ik nou?


    Hé, da's wel handiger ja. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    GingerAngel schreef:
    Zou het niet handig zijn als je gewoon helemaal niet meer kon reageren op oude topics? (waar dus al zo'n rood tekstje bij staat) Dan ben je meteen van het gezeur af! Of overdrijf ik nou?


    Dit lijkt me inderdaad best handig (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    kunnen ze gewoon in het algemeen niet de mogelijkheid blokkeren om te reageren in hele oude topics? is nu onmogelijk om alles te gaan blokkeren natuurlijk xD maar dr moet toch iets zijn?


    o... iemand zei het al ;$

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 18:14 ]


    Life is hard, just break it with your head <3

    GingerAngel schreef:
    Zou het niet handig zijn als je gewoon helemaal niet meer kon reageren op oude topics? (waar dus al zo'n rood tekstje bij staat) Dan ben je meteen van het gezeur af! Of overdrijf ik nou?

    Ja dat.

    Lijkt me handig mocht er een archief zijn voor gesloten topics (en dat een topic dat ... dagen inactief is dan automatisch daarheen gebonjourd wordt.)

    Al denk ik wel dat dat veel werk is voor Rutger en de modjes. Het zou wel fijn zijn, tho.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bumpers worden al gewaarschuwd, dat lijkt me wel genoeg. Als ze herhaaldelijk bumpen krijgen ze toch een straf, dus daar moeten ze ook wel van leren. Ik vind het iets te extreem om meteen een forumban te doen. Soms willen mensen namelijk een topic aanmaken, maar als er al een topic daarover is, moeten ze die oude toch echt bumpen, omdat je geen topic mag maken als die er al is. Om in het rode tekstje te zetten dat mensen een nieuw topic moeten maken vind ik dus niet zo handig, want dan krijgen we hele ladingen met dubbeltopics.


    “Love is a contradiction.”