• -EDIT: ik zie net pas hoe lang het is, echt bedankt als je het allemaal leest...-


    Ik was afgelopen week op een kamp en het was echt heel erg leuk, al gebeurden er wel wat dingen waarover ik me nog niet lekker voel. De reden daarvoor? Ik word al mijn hele leven gepest en ik ben continu bang dat ik iets verkeerds zeg tegen iemand waardoor diegene me misschien wel niet meer mag o.i.d., ik loop mezelf dus continu te verbeteren en ik loop echt op mijn tenen om maar zo min mogelijk fouten te maken.
    Het was de tweede dag en ik belde eerst even met mijn ouders, alles was die dag echt superleuk geweest en we hadden een tray Energydrink gekocht (24 blikjes, we hadden er nog 5 op de kamer waar we met vier meiden zaten. Ik had ze betaald in mijn eentje) waarvan ik tien blikjes mee ging nemen voor wat andere meisjes. Nou, dat deed ik dus, aangezien ik ze had betaald. Ik was dus aan het bellen met mijn ouders en alles was daar goed, alleen zeiden ze dat het met Marten, een autistische vriend van mij, erg slecht ging en dat ik hem moest bellen.
    Eenmaal met Marten aan de telefoon - ik had de situatie uitgelegd aan iedereen zodat ze even niet zouden storen, anders flipt hij helemaal - komen er dus heel veel mensen om de Energy mee te nemen. Mij kon het bijzonder weinig schelen dat ze het meenamen want ik had Marten aan de telefoon. Zijn moeder belde mij uiteindelijk omdat hij de hele tijd naar mij vroeg en aan het huilen was dat hij het niet meer zag zitten.
    Kijk... Voor hem is het heel moeilijk om fouten te maken en ze te laten varen en hij had een drie gehaald op een tentamen. Ik was hem dus aan het troosten, komen er een stel huppelkutjes naar mij toe, schreeuwend dat ik "die idioot" maar eens alleen moest laten, dat hij op moest groeien en dat hij wel even zonder mij kon, of ik soms zo lang wegbleef omdat ik zelfmoord wilden plegen etc, dus ik zeg zo: "kunnen jullie even weggaan? Ik heb hem nog aan de telefoon en hij is helemaal overstuur. Ik maak me zorgen om hem".
    ENFIN, dat werkte niet! Toen er voor de achtste keer mensen naar mij toe kwamen om vanalles te vragen - Marten was nog steeds heel erg aan het huilen - flipte ik helemaal. Ik riep letterlijk: "Flikker toch op, achterlijke huppelkutten" en daar reageerden ze helemaal geschokt op omdat ik normaliter nooit tegen mensen scheld.
    Ik was dus behoorlijk overstuur want ik dacht: "oh kut, ik heb het bij iedereen verpest", aangezien die meisjes heel erg populair zijn op school. En ik begon echt te huilen toen Marten me vertelde dat hij zichzelf had gesneden omdat hij me miste, dus die meiden gaan ineens allemaal hartstikke schijnheilig doen enzo...

    Later die week had ik een hele aardige jongen ontmoet, Ilya, die met ons op kamp was. Hij was heel erg stil enzo, maar ik kwam met hem aan de praat en het bleek dat we dezelfde interesses hadden qua muziek, games, liefde voor Rusland (ja, sorry mensen maar ik ben dol op dat land...), zwemmen, fotograferen... Noem maar op. Maar ons gesprek viel dus op sterkedrank en hij zei zo: "als je een fles sterkedrank achterover giet ben je echt niet goed wijs" waarop ik dus zei "oh, Ilya, dan ben je niet niet goed wijs, dan ben je gewoon een Rus" en ik lachte er wel bij, aangezien ik best vaak mee ga met mijn ex-vriendje naar zijn familie in Rusland (met mijn vrienden natuurlijk, ik kan gewoon goed met hem overweg maar ik heb absoluut geen kriebels voor hem) en zijn familie behoorlijk kan zuipen. Nou bleek Ilya - wat ben ik een domme trut dat ik het niet aan zijn naam hoorde - ook een Rus te zijn... Hij had echt helemaal geen accent enzo dus ik dacht dat hij een grapje maakte... Bleek dus niet. Hij vond het niet zo erg, maar de andere mensen daar - voornamelijk meiden - vonden het helemaal raar dat ik dat zei en dat ik ook graag wat meer Russisch zou willen leren. Dus toen gingen ze weer zo fijn roddelen, hè? Die avond hebben we met zijn tweëen echt de hele tijd op de kamer zitten lachen, gieren, brullen want we hadden allebei geen zin in de huppelkutjes / saaie wijven van de andere kamers. Maar aangezien we nogal veel geluid maakten kwam er ook weer een roddel dat we "het" gedaan hadden - wat niet eens KAN aangezien ik een supersupersuperleuk vriendje heb die ik nooooooooit van mijn levensdagen meer kwijt wil - dus zegt hij ook, heel erg sarcastisch: "Jahoor mensen, en ze is lekker joh! Heerlijk, zelden zo lekker geneukt. Kunnen jullie nu ophouden met dat kinderachtige kutgedoe en jullie bekken dichthouden? Het wordt vervelend namelijk", maar die domme wijven namen het serieus .
    Vandaag toen we terugkwamen heb ik hem gewoon omhelsd hoor, als gewone vriend, aangezien ik hem wel ga missen - nog steeds als gewone vriend maar dat snappen jullie hier wel. Dus weer gingen mensen raar doen, terwijl mijn vriendje me op kwam halen met de auto en ik die echt meteen om de hals vloog...

    Is het heel erg gek dat ik hier een beetje verdrietig van word? Ik bedoel maar... die meiden waren echt lastig aan het doen toen ik Marten aan de telefoon had en zeker met Ilya. Ik zweer het jullie, er is niets gebeurd, dat zou ik nooit kunnen. Ik haat het gewoon als mensen lastig doen of me zitten te sarren en hierdoor was mijn kamp half verpest.
    Morgen ga ik trouwens samen met Fred en hem (Ilya dus) motorcrossen! Ik heb er echt superveel zin in en ik laat me niet tegenhouden door die meiden, maar alsnog zit ik er mee dat mensen mij van zoiets beschuldigen. Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:25 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh, jij bent altijd goed in lange teksten schrijven. (cat)
    Ik heb het doorlezen en ja, met zo'n meiden is het beter dat je er eens tegen scheldt. Zeker aangezien jij met die jongen aan het bellen was.
    Boem. Op hun plaats. Niet voor lang uiteraard, maar ja. D:
    Ze zijn niet van de slimsten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik vind het normaal dat je zo reageert. Ik bedoel: HALLO, hij is je vriend en het is heel normaal dat je je zorgen om hem maakt enzo.
    Negeren gaat moeilijk, daar heb ikzelf moeite mee. Dus dat is geen optie. Dus meid, tof van je dat je scheldde, laat ze weten dat er met jou niet te spotten valt.En als ze op school erover beginnen, scheld maar lekker op los. Ze worden dan vanzelf, ook al is het maar stiekem bang van jou.
    Maar leuker is het als je at least 1 sec hun ogen groot van schrik ziet worden (good times and a long story).


    -

    @ Flemish:

    Hehe, dank je. Ik schrijf altijd lang hè?

    @ Dodsspillet:

    Moet wel even zeggen dat Marten niet mijn vriend-vriend is, das Fred al. Gewoon een soort grote broer voor wie ik moet zorgen als een klein broertje...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Rusland is epic.
    Maar weet je wat het vaak is met zulke chicks, die zoeken gewoon de minste aanleiding om over door te zeiken, maanden of zelfs jarenlang. Omdat ze zelf geen leven hebben, zoeken ze de meest laaghartige manieren om dat van een ander te verzieken. Op het VMBO was er ook zo'n groepje meiden, waarvan er eentje een voetbalwedstrijd had gespeeld tegen de club van een vriendin van me. Ik weet niet meer hoe het precies ging, maar vervolgens zijn ze nog maanden wezen zeiken dat mijn vriendin lomp is en op een gegeven moment betrok die groep ons er ook bij. Naja, bunch of shitfaces.
    Je moet ze gewoon een keer goed op hun plek zetten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leela schreef:
    (...)

    Mijn ouders weten dat ik en mijn vriendje verloofd zijn en dus dat er nooit zoiets ook maar zou kunnen gebeuren, dus toen Mw. Roelofs begon dat we hoogstwaarschijnlijk seks hadden gehad, according to the good ear of a few arrogant little tarts, begon mijn moeder keihard te lachen. Nee, niet gedaan, die meiden zijn echt hun lievelingetjes.


    Heeft het toch nog voordelen om het lievelingetje te zijn van sommige leraren. Maar ik vind het wel slecht van die leraren want je mag als leraar of lerares niet iemand voor trekken en met dit soort dingen moet je niet zomaar iemand geloven.


    Physics is awesome

    Zijn die mensen achterlijk ofzo ? In de eerste plaats is het al erg dat ze je storen, in de 2e plaats is het enorm kinderachtig om zo te doen en in de 3e plaats moeten ze niet zulke dingen zeggen als ze letterlijk zien dat je nog aan het bellen was !

    Die meiden denken vast dat ze alles zijn en dat iedereen hun mag... NIET DUS

    Aurelia schreef:
    Rusland is epic.
    Maar weet je wat het vaak is met zulke chicks, die zoeken gewoon de minste aanleiding om over door te zeiken, maanden of zelfs jarenlang. Omdat ze zelf geen leven hebben, zoeken ze de meest laaghartige manieren om dat van een ander te verzieken. Op het VMBO was er ook zo'n groepje meiden, waarvan er eentje een voetbalwedstrijd had gespeeld tegen de club van een vriendin van me. Ik weet niet meer hoe het precies ging, maar vervolgens zijn ze nog maanden wezen zeiken dat mijn vriendin lomp is en op een gegeven moment betrok die groep ons er ook bij. Naja, bunch of shitfaces.
    Je moet ze gewoon een keer goed op hun plek zetten.


    Uhu, ze begonnen ook zo'n "oegabollawonga-taaltje" tegen hem te praten, wat niet eens Russisch was. Ik noem het maar zo omdat ze dat zeiden en ze hem er best wel mee kwetsten. En ze zeiden zoiets van "ik hoop dat het communisme terugkomt" enzo, wat hem heel maar dan ook echt heel erg kwetste want zijn ouders hebben echt een leven hier opgebouwd vanuit NIETS, ik bedoel... Hij woont hier pas vijf jaar maar zijn moeder studeert (rechten), zijn vader is bedrijfsleider en hij en zijn broertje doen allebei VWO-NT, gewoon door de dikke shit heen. Dus ik had de neiging om ze een knal te verkopen maar ik heb mezelf ingehouden en zoiets gezegd van, goh, dan sturen we jullie meteen naar een heropvoedingskamp in Siberië voor de komende vijftien jaar (die vond ik best goed eigenlijk)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pff, je hebt gelijk! Wat een kutkinderen! Ik zou ze meteen een schop verkopen. Goed dat je kalm bent gebleven, want ik denk niet dat Marten het leuk had gevonden als je helemaal flipte. Je moet gewoon veel plezier hebben met het motorcrossen en laat die rotkinderen maar praten. Het zijn gewoon van die kinderen die de grens gaan opzoeken.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:00 ]


    The odds are néver in our favor.

    Wat een laaaaange tekst, maar wat een rot meiden zijn dat zegt. *Doet hard haar best om geen lelijke woorden te gebruiken* Ik vind het best wel knap dat je die jongen toch hebt getroost ondanks wat die *lalalala* meiden zeiden en dat terwijl je op je tenen liep. Ik herken mezelf hier wel een beetje in en ik snap hoe verschrikkelijk slopend, vermoeiend en soms zelfs pijnlijk het kan zijn. Dus, respect meid (:


    26 - 02 - '16

    Chartreux schreef:
    Wat een laaaaange tekst, maar wat een rot meiden zijn dat zegt. *Doet hard haar best om geen lelijke woorden te gebruiken* Ik vind het best wel knap dat je die jongen toch hebt getroost ondanks wat die *lalalala* meiden zeiden en dat terwijl je op je tenen liep. Ik herken mezelf hier wel een beetje in en ik snap hoe verschrikkelijk slopend, vermoeiend en soms zelfs pijnlijk het kan zijn. Dus, respect meid (:


    Lol, ik noemde er eentje een achterlijke kippenneukster. Dus zo erg kan het niet zijn. Het is echt heel erg slopend, Ilya maakte de hele tijd kotsgeluiden als zij langskwamen, lololololol :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Lol, ik noemde er eentje een achterlijke kippenneukster. Dus zo erg kan het niet zijn. Het is echt heel erg slopend, Ilya maakte de hele tijd kotsgeluiden als zij langskwamen, lololololol :W


    Hahaha, kippenneukster, wat een woord. Whahahaha. XD
    Het domste woord wat ik ooit heb gebruikt sloeg echt nergens op. Ik begin altijd met 'vieze vuile achterlijke...' en noem maar op en eindig met iets als schapennaaier of zo.


    26 - 02 - '16

    Chartreux schreef:
    (...)

    Hahaha, kippenneukster, wat een woord. Whahahaha. XD
    Het domste woord wat ik ooit heb gebruikt sloeg echt nergens op. Ik begin altijd met 'vieze vuile achterlijke...' en noem maar op en eindig met iets als schapennaaier of zo.


    OOOH, mijn vader en ik zijn nogal tegen de PVV: PluimVeeVerkrachters. Dus die noemen we ook kippenneukers :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    OOOH, mijn vader en ik zijn nogal tegen de PVV: PluimVeeVerkrachters. Dus die noemen we ook kippenneukers :Y)


    Looooooool XD


    26 - 02 - '16

    Chartreux schreef:
    (...)

    Looooooool XD


    Of... Wat was het toch... In de auto! "Godverse kutvolvo, TREK OP, LOEDER! KRENG!" xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Of... Wat was het toch... In de auto! "Godverse kutvolvo, TREK OP, LOEDER! KRENG!" xD


    Gassen met die bak, trappen met dat hok. Trolololoolol. En mijn moeder vet mopperen van 'Slome zondagsrijder' 'slome sul' etc. XD


    26 - 02 - '16