• Een man in Amerika heeft zijn naam verandert in Tyrannosaurus Rex
    En nu vind ik die man cool, want ik houd van dino's

    AMSTERDAM - De Amerikaan Tyler Gold heeft dinsdag zijn naam veranderd in Tyrannosaurus Rex.

    Dat meldt de krant York News Times.

    De 23-jarige man uit het plaatsje York wilde zijn naam veranderen omdat "de T-Rex aanduiding cooler is."

    Volgens Gold is voor een ondernemer naamsbekendheid bovendien belangrijk. "En de nieuwe naam is beter herkenbaar."

    De rechter, die de naamsverandering moest goedkeuren, vroeg of de man zijn naam wilde veranderen om schuldeisers te mijden of de wet te omzeilen. Dit bleek niet het geval. Aangezien Gold alle officiële stappen heeft doorlopen voor een naamsverandering, gaat hij voortaan door het leven als Tyrannosaurus Rex Joseph Gold.


    Bron


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    hahahaha wtf, rare mensen heb je toch :')


    As travars

    Sommige mensen moeten ze echt even met een hamer slaan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is helemaal niet grappig maar gewoonweg sneu. :')


    -

    Genius schreef:
    Dat is helemaal niet grappig maar gewoonweg sneu. :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mwah er zijn wel ergere namen. Vind deze naam eigenlijk best leuk. Zolang hij er zelf maar gelukkig mee is toch?

    Dat had ik van de week ook al gelezen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    Dat is helemaal niet grappig maar gewoonweg sneu. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you