• Hehe, ik hoorde afgelopen week van mijn vader dat ze nieuwe mensen bij de Poiesz zochten en ik heb eigenlijk wel eens een baantje nodig. :'D
    Want ik ga na de zomer Rechtsgeleerdheid studeren en de boeken zijn zo'n vijf à zeshonderd euro, als het niet meer is.
    Anyway, ik had dus gisteren zo'n sollicitatieformulier aangevraagd en die heb ik vandaag om half vier ingeleverd.
    Word ik een half uur later opgebeld, of ik vrijdag langs wilde komen voor een gesprek. ^^
    Mhihihihi, nu ben ik dus heel blij! :3 Ik kom waarschijnlijk op de bakkersafdeling te werken, dus dan moet ik zo'n charmant pakje aan. :'D

    Mijn vraag is nu; wat verdien je ongeveer bij zo'n bakkersafdeling bij de Poiesz? Ik ben nu 18 jaar. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk gewoon minimumloon.


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Ik denk gewoon minimumloon.

    Zou ik ook zeggen, moet je denk ik even google'n


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Zou ik ook zeggen, moet je denk ik even google'n

    Hmm, daar word ik niet veel wijzer van, want daar laten ze alleen maar het brutoloon zien. En niet het nettoloon.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hmm, daar word ik niet veel wijzer van, want daar laten ze alleen maar het brutoloon zien. En niet het nettoloon.

    Dat komt op je contract te staan. Ze kunnen ook niet je nettoloon geven, want per baan gelden volgens mij verschillende belastingen, enz...
    Dus daarop zul je moeten baseren.
    Maar volgens mij kan het alleen maar meevallen. Als jongere krijg je alleen belastingen en alle shizzle kado, i.p.v. dat je af moet geven...


    Deep inside, I've never felt alive