• Komaan mensen, voort verhaaltjes maken!

    Wie wil mij zien zwemmen op 13/05?

    http://www.toptime.be/nl/toptimeonline.php

    Ik hoop dat ik nog ergens te weten kan komen om welk uur ik precies zwem
    (A)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 16:45 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lieke, er is een nieuw hoofdstukje!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Furler schreef:
    (...)

    En dat moeten we niet hebben D:
    Oké, ik ga weer mijn noodlot tegemoet. Tot in de hemel lieve mensjes.


    Succes. En tot in de hemel. ;D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BKopenwater schreef:
    Lieke, er is een nieuw hoofdstukje!


    Yaaay! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    Succes. En tot in de hemel. ;D


    Ik ga je niet meer zien, ik zit in de hel :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mariekje geeft een super pyjamafeestje met als thema Teletubbies dat word dus de hele Teletubbies kijken.
    Op je boom rijd je met een snelheid van 21 km per uur naar haar huis.
    Het hele huis is versierd in de kleuren rood,oranje en groen en door het hele huis galmt de beat van The miracle van Queen
    Je gilt de tekst mee en begroeten je Bff vrolijk. Ze draag een rok van de kerstman en jij een broek van H&M. Je vriendin pakt snel een horrorfilm uit de kast en jij pakt de pannekoeken. Samen ploffen jullie op de klok en starten de film. Als Mariekje in de gordijnen hangt en jij:"Iiiiiiiii!" schreeuwt van angst. Word er aangebeld. Op dat moment gebeurt er in de film precies hetzelfde en dat beloofd niet veel goeds. Met Mariekje doe je een potje kort spelletje en jij verliest. O nee, nu moet jij de deur openen. Op je gorilla pantoffels en een hoofd in de hand loop je naar de deur. In je Japanse aanvalspositie doe je de deur open. Voor je ook maar iets hebt gezien begin je te bonken niet dat het nodig was want voor de deur staat de vader van de buren in zijn shirt en hij heeft een verschrikkelijk slaaphoofd. "Kan het wat zachter?" miauwt hij. Je voelt jezelf geel worden. "Wil je anders meekijken naar de horrorfilm?" floep je eruit. Hij slaapt en stapt naar binnen. Ineens gaat hij op zijn arm zitten en haalt een blauwe bos anjers achter zijn rug vandaan. "Ik wil het je al langer vragen"blaft hij. "Maar dit is wel het geschikte moment. Wil je alsjeblieft met mij naar wait, what?"JOECHEI!gil je. Deze pyjama party zal je niet snel vergeten..


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    BKopenwater schreef:
    (...)

    Ik ga je niet meer zien, ik zit in de hel :Y)


    Nou :c
    En heb ik je weer gespamt of niet? :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    Nou :c
    En heb ik je weer gespamt of niet? :W


    jep, en ik mag weer gaan verwijderen (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CarrotKing schreef:
    Mariekje geeft een super pyjamafeestje met als thema Teletubbies dat word dus de hele Teletubbies kijken.
    Op je boom rijd je met een snelheid van 21 km per uur naar haar huis.
    Het hele huis is versierd in de kleuren rood,oranje en groen en door het hele huis galmt de beat van The miracle van Queen
    Je gilt de tekst mee en begroeten je Bff vrolijk. Ze draag een rok van de kerstman en jij een broek van H&M. Je vriendin pakt snel een horrorfilm uit de kast en jij pakt de pannekoeken. Samen ploffen jullie op de klok en starten de film. Als Mariekje in de gordijnen hangt en jij:"Iiiiiiiii!" schreeuwt van angst. Word er aangebeld. Op dat moment gebeurt er in de film precies hetzelfde en dat beloofd niet veel goeds. Met Mariekje doe je een potje kort spelletje en jij verliest. O nee, nu moet jij de deur openen. Op je gorilla pantoffels en een hoofd in de hand loop je naar de deur. In je Japanse aanvalspositie doe je de deur open. Voor je ook maar iets hebt gezien begin je te bonken niet dat het nodig was want voor de deur staat de vader van de buren in zijn shirt en hij heeft een verschrikkelijk slaaphoofd. "Kan het wat zachter?" miauwt hij. Je voelt jezelf geel worden. "Wil je anders meekijken naar de horrorfilm?" floep je eruit. Hij slaapt en stapt naar binnen. Ineens gaat hij op zijn arm zitten en haalt een blauwe bos anjers achter zijn rug vandaan. "Ik wil het je al langer vragen"blaft hij. "Maar dit is wel het geschikte moment. Wil je alsjeblieft met mij naar wait, what?"JOECHEI!gil je. Deze pyjama party zal je niet snel vergeten..


    AHHAHAHAHAHAHHAAH.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BKopenwater schreef:
    (...)

    jep, en ik mag weer gaan verwijderen (nerd)


    Hoezo verwijderen? ;d


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HET REGENT, HET REGENT, DE PANNETJES WORDEN NAT, ER KWAMEN TWEE SOLDATEN AAN EN DIE VIELEN IN EEN GAT. HET REGEEEEEEENT.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    Hoezo verwijderen? ;d


    alle " een nieuwe reactie" berichtjes van jou


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Julah schreef:
    HET REGENT, HET REGENT, DE PANNETJES WORDEN NAT, ER KWAMEN TWEE SOLDATEN AAN EN DIE VIELEN IN EEN GAT. HET REGEEEEEEENT.


    bij mij schijnt de zon :P


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    alle " een nieuwe reactie" berichtjes van jou


    Als ik dat soort berichten krijg laat ik ze lekker 'spannend' staan. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BKopenwater schreef:
    (...)

    bij mij schijnt de zon :P


    Jealous. ;o


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    Als ik dat soort berichten krijg laat ik ze lekker 'spannend' staan. (wbw)

    haha


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.