Aangezien Ilse Spall ergens verderop in de familie van ons zit lees ik nu ook haar boeken en ik ben dus eergister avond laat begonnen met lezen en had het boek dus al de volgende dag uit. Ik vind je het boek echt geweldig en ik raad jullie 'm zeker aan! Het gaat om het boek 'Blind date'.
Ik zoek even een samenvatting voor jullie op!
Fleur (24) werkt sinds kort op de marketingafdeling van speelgoedbedrijf De Glazen Teddybeer. Na een stukgelopen relatie en haar zelfgekozen ontslag bij de investeringsmaatschappij van haar vader is ze echt aan iets anders toe. Wanneer ze de knappe directeur Sam Palmer ontmoet, is ze op slag verliefd. De liefde lijkt wederzijds te zijn, maar de relatie loopt toch niet zo gesmeerd als Fleur zou wensen. Fleur deelt alles wat ze meemaakt met haar twee vriendinnen, als ze de kans krijgt dag en nacht. Een doorsnee chicklit, met het bijpassende hippe taalgebruik (sparren, de kat ligt te loungen, megacute). Karakters blijven aan de oppervlakte. Tweede roman van de auteur (29) die in 2009 de chicklit-schrijfwedstrijd van Chicklit.nl won. Romantisch verhaal voor een jong vrouwelijk publiek. Normale druk.
In het midden krijgt het boek een draai die je totaal niet verwacht dus ik vond 'm echt leuk om te lezen en de verhaal lijn vond ik geweldig.
/