Klink wel interessant... Dus bij deze schrijf ik me alvast in :]
Naam : Maleficent
uiterlijk :
Als je haar voor het eerst ziet zou je haar kunnen assorciëren met een vleermuis, door haar lange en wijde zwart met paarse gewaad, kraag en “hoofdtooi”.
Haar huid is vaalblauw en ze heeft paars- roze nagellak en lippen.
Verder heeft ze een lang en slank figuur, hoewel de rest niet echt duidelijk is onder haar gewaad.
karakter : Ze is altijd al wel een slechte “fee” geweest, wat haar meer tot een heks maakt.
Ze weet dat ze krachtig is en dat maakt haar alleen maar extra boosaardig.
Ze is boosaardig, maar kan ook enorm jaloers zijn.
Als iets niet volgend haar wens gaat, kan ze soms nog wel eens doordraaien, maar voor de rest blijft ze altijd rustig en grotendeels in der nopjes met zichzelf.
Verder kom ik even niet meer...
verleden : (in het sprookje) Ook al ben ik een fan van het sprookje, het verleden van Maleficent word nooit echt duidelijk verteld, ik weet alleen dat ze alleen maar duisterder werd omdat ze een soort van buitenbeentje was tussen de andere feeën, zo verhuisde ze uiteindelijk naar de forbidden Mountain, waar ze langerzamer aan steeds kwaadaardiger werd.
reden om slecht te zijn : (Gok) buitenbeendje, word nooit uitgenodigd “not wanted.”
dier : Ze heeft een hulpje (een raaf) een heel leger (domme) zwijnachtige wezens en ze kan zelf in een draak veranderen.
krachten : Ze heeft een staf, verder kan ze zichzelf transformeren in een draak.
manier om de prinses/prins te vermoorden... : Spinnenwiel (prinses), Doornstruiken(prins), Eeuwige opsluiting(prins),Simpelweg haar leger eropuit sturen(prins),
Magie (prinses, prins).
wie moet dood? : Briar Rose(prinses Aurora) voor boetedoening, Prins Philip en eventueel ook de drie goede feeën; Flora, Fauna en Merryweather.
[ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 18:57 ]
Credendo Vides