• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Het verzet zit een beetje stil, dus we gaan dit nog even rekken...]
    Frederick Smith, district 12

    'Het komt wel goed,' zei ik glimlachend. Ik ging het bijna zelf geloven, maar hoop deed te veel pijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [hmm shit. Waarom eigenlijk x'D?]

    [Weinig reactie?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ik was naar mn bandje ^^. Maar ik ben er nu weer (: ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik ben heerlijk asociaal, maar dat is aan het veranderen, merkte ik gisteren opeens... Je zal het de komende tijd niet makkelijk hebben met me, want ik hou er ook niet van beschermd te worden, maar ik heb kinderen opgevoed, ik ben het zo gewend om voor iedereen te zorgen...
    Er is trouwens niets mis met geschiedenis, ik hou van oude boeken, gebouwen. Ik hou ook wel van regen, iedereen verklaart me gek, om zoveel redenen..." Zegt ze, waarna ik een tedere kus op haar mond druk. "Je bent ook een gek, maar wel mijn gek" Zeg ik en glimlach even tegen haar lippen aan. Ik ben blij en hou van Freya voor zolang het duurt. Voor zolang we nog in de arena zitten. Ik weet niet hoe het verder met ons zal gaan. Als er dan nog een ons bestaat. De kans is al groot dat we het beiden niet overleven dus laat staan dat er dan nog een ons is, maar ik geniet van het moment zolang het nog kan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dank je, denk ik,' grinnikte ik. Ik trok mijn trui uit en gebruikte hem weer als matras, ik drukte verontschuldigend een kusje op zijn lippen.
    'Als ik irritant word, moet je het alleen maar zeggen,' mompelde ik in zijn nek.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik knik rustig. 'Oké,' probeer ik zo dapper mogelijk te zeggen, maar er komt een brok in m'n keel waardoor het minder geloofwaardig overkomt. Beduusd kijk ik naar beneden. Ik mis Matthew.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Dank je, denk ik" Grinnikt ze, waarna ze haar trui uittrekt en hem op de grond legt om er vervolgens op te gaan liggen. Ze drukt een kusje op mijn lippen. "Als ik irritant word, moet je het alleen maar zeggen" Mompelt ze. "Jij kan niet irritant worden" Zeg ik met een speelse grijns en druk een kus op haar lippen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    'Oké,' hoorde ik haar zo overtuigend mogelijk zeggen, maar de lichte trilling in haar stem ontging me niet. Ik kneep even in haar hand.
    'Het geeft niet als je bang bent. Maar heb wel hoop,' fluisterde ik met een strijdlustige blik in mijn ogen.
    Ik keek haar met een doordringende blik aan en streek mijn blonde haar aan de kant, dat voor mijn gezicht was gevallen.
    'Wij gáán dit redden. Wij gáán winnen.'
    Toen de woorden uit mijn mond rolde, besefte ik hoe belangrijk ik het vond. Hoeveel het voor mij betekende om het recht te laten zegevieren. Om het goede te laten winnen en de onderdrukking te stoppen. Om in vrijheid te leven. Gelijkwaardigheid te creeëren. De honger te stoppen. Verwandschap te scheppen. En om die verdomde Hongerspelen - tegenwoordig zelfs de wrede Wraakspelen - voor altijd en eeuwig uit de maatschappij te schrappen.
    Mijn stem had gedecideerd, vastberaden en opstandig geklonken. Rebels.
    'Vergeet niet dat ik er altijd ben om jou te beschermen.' Nu was de klank in mijn stem lichtelijk gebroken. Emotioneel. Ik kon het niet helpen: telkens als ik naar haar keek, dacht ik aan Matt.
    Matt...
    Verwoed knipperde ik met mijn heldere ogen. Dit was niet het moment voor zwakte. Nu moest ik sterk zijn. Voor Yoëlla. Voor Alex.
    Voor Fred.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 13:59 ]

    ( sorry ik heb de laatste tijd bijna geen tijd... Ik had gister oudergesprekken dus dat was niet leuk aangezien mijn mentor volgens mij best wel boos op mij is... En als ik niet beter mijn best ga doen moet ik naar t dus dat wil ik niet. Maar morgen middag heb ik denk ik wel tijd)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Beetje dood hier..]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Wacht maar tot ik echt nerveus word, dan praat ik als een eekhoorn met ADHD...' Ik lachte mezelf even uit, tja, iedereen gaat anders om met stress.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Wacht maar tot ik echt nerveus word, dan praat ik als een eekhoorn met ADHD.." Lacht ze, waardoor ik ook even grinnik. "Dat zou ik graag een keer mee wil maken, lijkt me fantastisch" Zeg ik en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dat wil je niet, dan is er iemands leven in gevaar, of iets in die richting, maar het is vast grappig,' mompelde ik twijfelend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Dat wil je niet, dan is er iemands leven in gevaar, of iets in die richting, maar het is vast grappig," Mompelt ze dan twijfelend.
    "Ow, dan eh, weet ik niet meer zo zeker of ik het wil zien" Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'