• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word





    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Gereserveerd voor - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Gereserveerd voor - HurtedHeart
    Gereserveerd voor - TheRumIsGone
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Space
    Elyana Wakan - Frodo
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Graag ook een paar jongens :Y)

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xHeavenlyx
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Space
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone



    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag



    Invullen:

    naam:
    Soort: (Indiaan/Cowboy)
    leeftijd:
    uiterlijk:
    karakter:
    Goed in: (Bijv paardrijden, jagen enzovoord)
    Extra: (Niet verplicht)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 19:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    @space & Cheops

    Jullie staan ertussen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik reserveer een vrouwelijke indiaan schat ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Frodo

    Je staat er tussen :Y)

    Graag ook Jongens


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Elyana Wakan. Haar naam betekent 'vallende regen' omdat ze geboren werd tijdens een zondvloed, terwijl er duizenden regendruppels uit de lucht vielen.
    Soort: Indiaanse.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:





    Elyana heeft donkerbruin haar, dat altijd over haar schouders ligt. Ze heeft felblauwe ogen en dikke wimpers die goed opvallen in haar gezicht. Ze draag altijd één enkele witte veer die ze ooit gevonden heeft op één van haar strooptochten.
    Karakter: Elyana is erg standvastig en dapper. Het liefst is ze buiten, in de bossen en in de uitgestrekte velden van haar gebied. Al vele malen is ze tegen haar vader -het stamhoofd- in gegaan, omdat ze mee wilde vechten tegen de cowboys, die ze werkelijk verafschuwt. Ze houdt van de dieren en is zorgzaam voor degenen die haar liefde verdienen.
    Ook houdt ze ervan om te gaan wandelen, ver van het dorp af. Dit breng haar soms in gevaarlijke situaties. Ook varen met de kano doet ze graag, omdat ze daar alleen kan zijn.
    Elyana's moeder is gestorven bij een aanval van de cowboys.
    Goed in: Ze is een meesteres met pijl en boog. Toch heeft ze nog nooit op een paard gezeten, mede omdat ze zich dan zorgen maakt om het dier en de last die die moet dragen.
    Extra: Hoewel Elyana de cowboys niet kan uitstaan, is ze toch nieuwsgierig naar ze. Wie zijn die vreemdelingen -blanke mensen- die haar moeder hebben vermoord en haar dorp terroriseren?
    + Regelmatig gaat ze naar haar lievelingsplekje, een eeuwenoude treurwilg, wiens bladeren al lang de grond raken. Daar kan ze de energie en kracht van hun godin Hyitcha voelen, die haar raad geeft en bijstaat waar dat nodig is.

    Inspiratie gehaald uit 'Pocahontas' ^^

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 18:42 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Iemand die een kind/zusje wilt? Ik maak straks twee kids aan, een indiaan en een cowboy (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    Iemand die een kind/zusje wilt? Ik maak straks twee kids aan, een indiaan en een cowboy (:


    Je mag het zusje van Elyana wel zijn (: maar dan is ze ook wel de dochter van het opperhoofd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Je mag het zusje van Elyana wel zijn (: maar dan is ze ook wel de dochter van het opperhoofd.


    Is goed (:, k maak hem zo aan. School gaat nu even voor, hha.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Naam: 'Lord' Percy Marshall
    Soort: Cowboy
    Leeftijd: 47 jaar
    Uiterlijk:


    Karakter: Percy is een strenge en soms meedogenloze Amerikaan die een grondige haat koestert tegen vreemdelingen en de meeste roodhuiden. Die laatste haat hij omdat die in het verleden zijn broer hebben omgelegd en gescalpeerd(hoofdhuid afgesneden en meegenomen als troffee). Hij is opmerkelijk vriendelijk tegen paarden en honden, waarom weet eigenlijk niemand. Ook is hij goede vrienden met de lokale saloonhouder.
    Goed in: Percy heeft niet voor niets de bijnaam 'Quick Marshall', hij is vliegensvlug met het afvuren van zijn geweer en aarzelt ook niet om die te gebruiken. Ook hebben hij en zijn paard Speed een opmerkelijk goede band waardoor Percy moeilijk het zadel uit te stoten is. Percy heeft ook een geboren talent om mensen te overtuigen en te manipuleren.
    Extra: Percy werkt voor de Amerikaanse overheid, als een soort Sheriff, maar hij ziet het dorp eerder als zijn speelbal van manipulatie, corruptie en marteling dan als een plek waar hij toezicht moet houden. Percy schenkt vrouwen over het algemeen eerder genade dan mannen. Percy schijnt ook goed op te kunnen schieten met Britten - de enige vreemdelingen die hij mag - om een of andere mysterieuze reden. Zijn accent is Zuid-Amerikaans.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Frodo schreef:
    (...)

    Je mag het zusje van Elyana wel zijn (: maar dan is ze ook wel de dochter van het opperhoofd.


    Ik wil ook wel het zusje van Elyane zijn? *Klinkt hoopvol* 3 dochters ofzo? XD


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Ik wil ook wel het zusje van Elyane zijn? *Klinkt hoopvol* 3 dochters ofzo? XD


    Of de beste -ietwat wantrouwige en bezorgde- beste vriendin van Elyane? *kijkt hoopvol*

    En als je dat niet aan staat: sure, waarom niet? Maar dan moet het wel met een andere moeder, want Elyane's moeder is vermoord toen ze 6 was.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Of de beste -ietwat wantrouwige en bezorgde- beste vriendin van Elyane? *kijkt hoopvol*

    En als je dat niet aan staat: sure, waarom niet? Maar dan moet het wel met een andere moeder, want Elyane's moeder is vermoord toen ze 6 was.


    XD... Ik vind het best.. Ik heb ook nog wel een heeel leuk vriendje voor je? moet hem alleen nog aanmaken XD


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    XD... Ik vind het best.. Ik heb ook nog wel een heeel leuk vriendje voor je? moet hem alleen nog aanmaken XD


    Idee! Waarom geen cowboy? Een soort van 'verboden liefde'? Dat ze elkaar tegen komen op stroop tocht ... ja hoor, ik heb weer eens teveel inspiratie ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Idee! Waarom geen cowboy? Een soort van 'verboden liefde'? Dat ze elkaar tegen komen op stroop tocht ... ja hoor, ik heb weer eens teveel inspiratie ;D


    XD Ik had hetzelfde idee so why not? XD


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    XD Ik had hetzelfde idee so why not? XD


    Geweldig ! ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    || Naam: Neylin Mea Wakan
    || Soort: Indiaan
    || Leeftijd: Drie en een half
    || Uiterlijk:


    Neylin heeft lange, bruine haren die ze vaak los draagt. Of in een losse knot/vlecht. Ze heeft chocolade bruine ogen, met lange wimpers. Ze is klein en heeft mollige wangen.
    || Karakter: Neylin is een vindingrijk en nieuwschierig meisje. Ze houd van mensen om zich heen en is niet graag alleen. Ze is soms een tikkeltje eigenwijs en koppig. Ze ziet nergens het gevaar van in en is voor niks en niemand bang. Haar moeder is omgekomen toen Neylin 2 jaar was, sindsdien ziet ze haar oudere zus Elyana als een soort van moeder.
    || Goed in: Ondanks haar leeftijd, is Neylin al best goed in kralen rijgen en planten plukken.
    || Extra: Neylin heeft een versleten pop, die ze overal mee naar toe sleept.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.