• Nja, ik heb een nieuw idee'tje ^^

    Een meisje die geadopteerd is toen ze nog baby was is opgegroeid in een negerbuurt. Haar pleegouders zijn dan ook mensen met een zwarte huidskleur. Ze Heeft 1 jongere zus en 3 oudere Broers. Ze zit namelijk zeer op het slechte pad (Drugs en drank, diefstal). Gaat bijna niet naar school en heeft alleen maar slechte vrienden.Zij voelt haar gelukkig omdat ze niet weet hoe een normaal leven eruit ziet. Op een dag zal haar leven veranderen. Maar of dat er op gaat verbeteren of verslechteren zien jullie wel als je het een goed idee vindt ^^

    Het is dus een TH-story. Maar de jongens zijn niet beroemd in mijn quiz, Wel rijk en graag gezien.
    Hope you like it <33

    ROLLEN:

    Vriendin Tom:pam1iris
    LAtere vriendin Tom: BiaatchX3TH
    Vriendin Gustav:BilIPRinCeSs
    Zus v Hoofdrol+Vriendin Bill:JOYCEDIAMOND
    2"slechte"vriendinnen meisje:
    * PersianRose
    * LOLLIPOP

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Leeftijd:
    Tekstje(Niet te kort):
    Titel voor mn quiz:
    Plaatje:
    Waarom wil je de rol:


    De proloog komt vandaaag nog. Ik heb ook nog een andere serie, dus kan er elke dag geen nieuw deel opkomen ^^ maar ik doe men best

    vriendin bill =]
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Tekstje(Niet te kort):
    Heeeeej liefjes.ik ben joyce en ik ben 16 jaar jong oke.Ik heb een zus maar om eerlijk te zijn.Het gaat niet echt zo goed meer met haar.Ze zit aan de drugs en alles wat er bij hoort.Ik zie haar dood graag enzu,en ik wil haar helpen,maar het wilt gewoon niet lukken.We hebben ook steeds meer en meer ruzie,en dat vind ik echt iets kut.Buiten dat alles?Mijn leven bestaat een en al uit de hiphop en ik houw van streetdance,Het is een passie.Voor de rest ben ik niet veel thuis,de straat bby's.Maar ik ga ,bye!<3
    Titel voor mn quiz:
    Can you make my life better ? [fsietXD]
    Plaatje:
    http://tvmedia.ign.com/tv/image/article/724/724929/ithe-ocis-willa-holland-20060810050643978.jpg
    Waarom wil je de rol:
    Omdat het is kei anders is dan altijd tom ö dus ik voor een keer is bill wil n_n en ik weet da gij kei goe kunt schrijve ^^,

    Ike Ikee Ike *Springt hieper in de lucht en steekt handjes op* mag ik Zus v Hoofdrol+Vriendin Bill: ?!?[A] Info komt zo!!!


    Dunno ><

    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    17
    Tekstje(Niet te kort):
    Hoii, Hoii, Ik ben Elle :D en Huppel al 17 jaartjes op deze werleld rond. Ik heb het hier best naar me zin hoor. Ik Hou van Schoppen, het strand, Uitslapen, en Lolly's. Uuh. Ik heb vedder 3 grotere broers, en een Zus. En ik ben de jongsten >.0 Kan ik me echt zo aan ergeren, als er dan iets is. Mag ik niet weten wat. omdat ik te jong ben.. Hoe bedoel je oneerlijk?! Ik heb best wel veel vrienden, Gewoon van School enzo, waar je dan vanalles mee doet, maar echt een Bf heb ik niet. Heb ik ook niet nodig ook, Ik kan goed op me eigenbenen staan! Moet ook wel in die buurt van ons. Anders red je het echt niet! Maar ik moet Pleite, heb met paar vrienden afgesproken,, Dus Bye Xx
    Titel voor mn quiz:
    Weet nog niet,, maar zodra ik eentje weet, zeg ik het ;)
    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg ( Of moet het een meisje zijn met een ander huidskleur,, aangezien Het zusje is, en aangezien, haar ouder een donker huiskleur hebben >.0
    Waarom wil je de rol:
    Ike, die Sexxie vind^^ Het me een eer lijkt, hem te spelen in jou Geweligde Sirie!! :D


    Dunno ><

    Niemand meer? ='(

    Neen hoeft niet want dat meisje is ook geadopteerd .. alleen kon ik die foto niet openen :s

    Neen hoeft niet want dat meisje is ook geadopteerd .. alleen kon ik die foto niet openen :s
    >.0 OKe, Anders moet je hem ff kopieren die link, en dan infullen,, als het goed is doet hij het dan wel!! Anders moet ik ff een andere zoeken


    Dunno ><

    Will, je me wat laten weten [A]
    Xx


    Dunno ><

    Rol:tom vriedin

    Naam: pamela

    Leeftijd: 17

    Tekstje(Niet te kort): hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel

    Titel voor mn quiz: weet niks sorry:$

    Plaatje: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=29qh9fn&s=4

    Waarom wil je de rol: om dat ik tom supper leuk vind :P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Niemand meeer?

    Heefd al iemant een roll of niet?!


    Dunno ><

    Ik wacht gewoon op meer reacties.. Als ik er vanmiddag niet meer heb, zal ik je iets laten weten of je de rol hebt.
    X3

    VRIENDIN BILL!

    Naam;Paris
    Leeftijd;18
    Tekstje;Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3

    Titel;Ik zal denken voor je ;33
    Plaatje;Zoek ik voor je x]
    Waarom de rol?;Omdat het me een geweldig verhaal lijkt!(H)


    Lalalalalalalala.

    Naam:
    Rose(A)
    Leeftijd:
    16
    Tekstje(Niet te kort):
    Hello SweetypopsRose is de naam en ik ben al 16jaar, Ik heb geen hobby's en die heb ik ook niet nodig, want wat heb je daar nou aan? Myn friends zyn myn leven dus kom je aan hun, dan wurg ik je. Boys zyn myn favoriete wezens behalve myn broer. Ik heb dus 1 oudere broer die niet boeit en meer heb ik niet te zeggen. Soo Bye!
    Titel voor mn quiz:
    I'm adopted, Deal with it.
    I'm not your real child! I'm adopted!
    Plaatje:
    In myn FB ;)
    Waarom wil je de rol:
    Omdat, Het idee my cool lykt en ik die rol graag wil(H)

    Rol die ik wil:
    Zus van hoofdrol+ Vriendin Bill (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zus v Hoofdrol+Vriendin Bill: <= ME WANT <3


    Naam: Annelies

    Leeftijd: 17

    Tekstje(Niet te kort):
    Haaii kidz<3
    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik blonde haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Ook heb ik helderblauwe ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n lip laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daa is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^

    SeeYou<3

    Titel voor mn quiz: IK DENK VOOR JOUW!

    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/scene%20girl/ladydog2006/scene%20girls/scene-7.jpg?o=39


    Waarom wil je de rol: OMDAT DIT IDEE FETTJES IS EN IK DIE ROL GEWOON WIL (A) EN JIJ EEN LIEVE CUTIE BENT^^

    Niemand vriendin Gustav?georg?