• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

Info over de bendes

The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.

Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!

Rollentopic

El Diablo.

[Hehe cant wait to play that part in class lol]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Annabeth December Claire

'Dat gaan we een keer doen, hoe laat moet je morgen vertrekken?' mompelde ik, ik kroop tegen hem aan en sloeg een arm over hem heen.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Omar Reyes
    "Uurtje off half acht. Maar dante zal ook mee moeten maar hij komt ook wel van pas daarzo" ik grinnik even.

Annabeth December Claire

'Je gaat je broer gebruiken als studiemateriaal? Waarvoor ga je mij dan gebruiken, naast goede seks natuurlijk, om je mannelijke studenten te doen opletten?' vroeg ik sarcastisch.

Omar Reyes
    "Nee ik ga jou niet gebruiken Mami" grijns ik. "Je mag opletten en propjes gooien naar degene die niet opletten" ik grinnik evenn

[Haha wanneer is ochtend weet precies hoe ik et daar ga aanpasssen]

Annabeth December Claire

'Hoe sta jij met een sjaal?' vroeg ik, hij had me niet bepaald op tijd tegengehouden...

Omar Reyes
    Ik grinnik. "Ik draag geen sjaals" antwoord ik. Ik gaap even. "Misschien een col met een blazer...of gewoon t-shirt met blazer i dont know and dont care"

Annabeth December Claire

'Betekend dat dat ik je stikjaloerse leerlingetjes mag uitlachen?' vroeg ik vrolijk, het idee dat ze hem zitten aan te staren stond me niet echt aan. 'Blazers? Wow, je hebt echt smaak...'

Omar Sanchez
    Ik grinnik. "Ja dat mag" antwoord ik. Ik zucht even. "Als jij het zegt, laten we zo. Maar gaan slapen anders slaap ik morgen in de les"

[Skippen naar volgende dag?]

[Mij best, Dante gaat irritant doen hè?]

[Haha ooh ja :p]

Omar Reyes
    "Ik zweer het je Omar ik vermoord je ooit nog eens" snauwt Dante als ik hem uit de auto in de rolstoel help en hem naar het gebouw rol. Ik grinnik even. Zoals ik tegen Demi eerder gezegt heb draag ik een zwarte blazer met wit shirt met een kleine col over een spijkerbroek. "Omar, wat is dit?" Vraagt een collega verbaast. "Heyy ik wil je voorstellen aan een studente psychologie. Demi claire. Ze komt bij mij in de les die snotapen observeren" ik grinnik even. "En mijn domme broertje dante. Hij heeft een schotwond en kan hem dus niet alleen laten dus hij is leuke studiemateriaal" ik grijns even als dante een reeds vervloekingen roept. Ik loop door naar het lokaal. Haal koffie voor ons drieeen en zet mijn les op als de leerlingen een voor een binnendruppelen.

Annabeth Demi Cliare

Ik nam een notitieblok en ging zo dicht mogelijk bij Omar zitten, terwijl ik toch nog de leerlingen kon zien, dit zou leuk worden, ik scheurde al meteen een hoekje van mijn blad.
    'Dit wordt heel erg interessant...'

Omar Reyes
    Ik hoor direct al een aantal opmerkingen en wat gefluit. Als iedereen er is sluit ik de deur maar het word niet stil. Daarom leun ik even met mijn handen op mijn buro en glimlach. "Meester heeft een zuigzoen!" "Wie is dat lekkertje" "neukt u haar!" Ik grinnik even en geef na een tijdje een klap met mijn aanwijsstop en loop voor het buro heen en weer. "Oke luister stelletje snotapen" zeg ik hardop, zodat de leerlingen die wat meer boven zitten me kunnen horen. "Jaa ik heb een zuigzoen en ja ik heb gister erg goede sex gehad! Tevreden? Mooi dan kunnen we verder gaan" zeg ik. Ik leun even op het aanwijsstok. "Dan heb ik twee mensen aan wie ik jullie graag wil voorstellen; Demi Claire, studente psychologie die komt jullie haantjes gedrag observeren" er klonk wat gefluit. "Graag je lul binnensbroek houden Peters" zeg ik een blonde jongen grijnst en er word gejoelt. "En mijn jongere broertje Dante Reyes. Hij is gewond ik behandel hem dus is hij tot studie materiaal gedoemd" ik voel een propje tegen mijn hoofd en dante grijnst breed. "Sorry celeste hij heeft een vrouw en krijgt een kind" nog meer gejoel. "Dat was het. Nog vragen? Nee mooi! Boek open slaan op pagina 148, schot wonden" ik zet de beamer aan.

Annabeth December Claire

Ik deed de lichtknop achter me uit en leunde achterover, ik zou echt de hele notitieblok nodig gaan hebben...
    De pagina die ik voor gedrag gebruikte, was ook behoorlijk benut, die studenten waren... Wel, er was geen woord voor, was ik ook zo geweest? Werd je echt niet volwassen voor je geen les meer kreeg?

Omar reyes
    De bel gaat. "Ik wil dat jullie een essay van vijf a4tjes schrijven over de schotwonden en gevolgen ervan" zeg ik. Er klinkt gekreun en gemaar. "Geen gemaar. De 14e inleveren. Nou opsodemieteren weg weg wil jullie niet meer zien" lach ik. Lachend gaan de kinderen weg. "Ik heb medelijde met je dan. Al die snot apen" zegt Dante, "werd tijd" ik geef Demi een kus op haar voorhoofd. "Interessant?" Ik grinnik maar dan begint de volgende klas binnen te lopen. "Hallo meneer reyes" word er al slijmerig gezegt. "Goeiemorgen" antwoord ik.