• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

Info over de bendes

The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.

Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!

Rollentopic

El Diablo.

Dante Emilio Reyes
    Ik twijfel even. Ze zijn hier, ik heb ze gehoort. Waar Catelinn is weet ik niet maar dat maakt niet uit. Ik klop op de deur, wacht even en open hem dan. Demi en Omar liggen op bed. "Hey..ehm...sorry dat ik stoor" zeg ik. "Kan ik met jullie praten?"

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Annabeth December Claire

'Natuurlijk.' Ik ging rechtop zitten en leunde tegen het kader.
    'Talk to us!'

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Dante Emilio Reyes
    Nadat Omar ook geknikt heb sluit ik de deur achter me en twijfel nog even. "Ik denk" ik zwijg even. "Ik heb het gevoel dat.." Weer stop ik. "Is het raar als ik denk dat het kind niet van mij is?"

Annabeth Demi Claire

'Jij bent echt goed,' fluisterde ik tegen Omar.
    'Ga zitten en luister. Heb je haar ooit met iemand anders gezien?'

Dante Emilio Reyes
    "Ik heb haar vaak uit rare steegjes zien komen...maar niet specifiek met een ander" zeg ik twijfelend. "Maar ik bedoel..zij en ik gaan misschien net een week, twee weken hoogstens..dan kan het toch niet? Niet al?"

Annabeth Claire
    'Ik weet dat andere dingen aannelijker zijn, maar het kan wel echt. Als je je er beter bij voelt, kan je meegaan voor die echo, dan weet je meteen hoe lang al...'

Dante Emilio Reyes
    Ik plof expres tussen Omar en Demi in. "Misschien moet ik dat doen ja" zeg ik. "Oh en nog iets" ik kijk Demi strak aan. "Wil jij NOOIT meer iets zeggen over mij en Catelinn" zeg ik. "Ik zweer heet je ik wou bijna de politie bellen"

Annabeth December Claire

Ik keek hem niet begrijpend aan. 'Sorry? Heb ik iets miszegd?' vroeg ik onschuldig, maar toen greep ik langzaam naar zijn nek en zette mijn nagels in de drukpunten. 'Ik mag dan wel vriendelijk lijken, maar je bedreigt me niet Reyes,' gromde ik, ik liet hem los, de afdrukken waren duidelijk zichtbaar. Als hij niet de baas wou zijn, moest hij me maar niet bedreigen, dat ging me nog net iets te ver.

Dante Emilio Reyes
    Ik spring van het bed en duw de loper van mijn revolver tegen haar neus. "Bedreigen! Waar heb je het over idioot wijf" schreeuw ik. Ik duw het nog wat verder in haar gezicht. "Geluidsoverlast mafkees daar heb ik het over. Jij bent echt niet goed in je pan!"

Omar Reyes
    Ik sta op. "Ik heb twee dingen te zeggen" zeg ik. "Jij zet niet zomaar die revolver in haar gezicht dus haal het weg" zeg ik kalm tegen Dante. "En jij valt mijn broertje niet zomaar aan, zelfs ik snapte die grap Demi" zeg ik met een tikkeltje teleurstelling in mijn stem. "Kom Dante" ik pak zijn arm.

Annabeth December Claire

Ik keek ze weggaan, ik was helemaal bevrozen, mijn blik bleef op de muur gericht. Ik was een standbeeld, maar in mijn hoofd was het een puinhoop van paniek. Ik had het compleet verknald, zijn grap was leuk, maar ik mocht niet reageren ofzo? Hij had een revolver in zijn zak maar ik was een gestoord wijf? Ik rolde van het bed af, landde met een zware klap op de grond en rolde eronder. geweldige verstopplek, aw, dat deed pijn. Revolver-shok.

Omar Reyes
    Ik had niet veel spullen meegenomen dus ik had het zo weer in e tas. "Het is beter als je hier even een tijdje niet bent. Kom maar bij mij slapen" had ik tegen Dante gezegt. Hij stemde in en het duurde niet lang voor hij alles bij elkaar had en onze spullen in mijn auto zaten. King en Master op de achterbank. Dante floot schel waar 4 pups op afkwamen. De 2 van Dante, die van Demi en nog eentje. Dante deed ze allemaal bij King en Master, stapte zelf in en toen reed ik weg naar mijn huis. Hopend dat Demi nog wist waar ik woonde

[Eventjes voor de duidelijkheid, Demi is niet helemaal goed bij haar hoofd, ze heeft een soort van ptss en is nog steeds redelijk labiel en paranoïde.]

[Een soort van wat? Sorry kan het niet opzoeken ben op me tel want nog steeds geen internet op pc -.-" het kan nog goedkomen hoor maar dan moet ze even langs Omar zijn huis gaan net buiten de stad. Hij is niet boos hij deed et alleen voor Dante]

[Dramatime...]
    Annabeth Demi Claire

Ik sleepte mezelf voort, hij had een revolver in mijn gezicht geduwd, hallo, hoe moet ik dat ooit nog vergeten?
    Ik nam mijn telefoon. 'Kimmy?' vroeg ik toen er opgenomen werd.
    'Hey lieverd! Hoe gaat het met je? Heb je eindelijk besloten dat ik gelijk heb?' vroeg ze, er was een scherp kantje aan de vraag, maar ze had inderdaad gelijk gehad.
    'Ja, ik leg het later wel uit, maar ik moet hier nu weg. Niemand mag me nog kunnen vinden.'
    'Liefje, wat heb je nu weer gedaan?'
    'Een fout gemaakt,' gaf ik toe.
    'IK ga je niet veroordelen, maar dat ene lekkertje weet toch waar ik woon?'
    'Dat ene lekkertje is waar ik voor vlucht, ik leg het wel uit, hij zal nooit naar me zoeken, pleas?'
    'Altijd, honey, voor jou altijd.'
    'Je bent de beste, je hebt altijd gelijk gehad en ik ben je heel wat verschuldigd,' zuchtte ik.
    'Neem je auto en kom gewoon, wil je?'
    'Al goed!' Typisch Kimmy, maar ze was wel de enige die me nooit had laten vallen, Dante zou Omar nooit vertellen waar ik was, dus ik was veilig, ik kon gelukkig zijn, toch?

[Post traumatic stress syndrom...]