• Hoi iedereen!
    een idee dat ik van een andere site heb geplukt: Ik begin met een klein stukje verhaal en dan schrijft degene daarna er een stukje aan vast.
    Hoop dat jullie het leuk vinden en hier komt het eerste stukje:

    Micki zat op school en verveelde zich dood. Ze hadden een soort vage voorlichtingsles van bureau Halt over dingen stelen. De vrouw die erover kwam vertellen leek op een nijlpaard met kleren aan en had het type irritante, vervelende stem die je van je levensdagen nog niet wilde horen. wel slim, dacht Micki suffig, niemand steelt nog iets omdat ze weten dat zij met 'r jengelende kattenstem bij bureau Halt zit te wachten om je een preek te geven. Ik zou na een minuut al in elkaar storten.
    Micki had er geen zin meer in en besloot iets leuks te gaan doen. Ze stak een hand in haar rugzak en haalde er iets uit...

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:20 ]


    Xanh ---> Zeleni

    oeps vergeet ik helemaal een abo te nemen:$

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:21 ]


    Xanh ---> Zeleni

    Dat is toch dat rpg gedoe? ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee, dit is vanuit 1 perspectief. Dus het is wel iets anders ;')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    het is een beetje simpeler, je schrijft gewoon een eind weg...


    Xanh ---> Zeleni

    ....Uit haar tas haalde ze haar katapult.
    Ze wou die vrouw wep eems boos zien, ze scheurdeeen stukje van haar schrift af en schoot!
    Haar vriendinnen keken haar aan en de vrouw die werd boos en zei; wie deed dat?
    Iedereen keek naar Micki en Micki keek met een stalen gezicht terug naar de vrouw, de vrouw zegt; deed jij dat?
    Micki zei ; jaaa goed he, moet ik nu ook die saaie cel van u in, ik zit trouwens tog liever in de cel dan nog 1 minuut naar u k*t stem te luisteren!
    Daarbij pakte ze haar tas in en liep weg

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 22:26 ]


    Behind my smile, is somthing that you'll never understand!

    Toen Micki de klas uit liep keek iedereen haar met een open mond vol verbazing aan. Op een jongen na, Logan was een klasgenoot van Micki en liep achter haar aan. Ze kende elkaar alleen bij naam, maar Logan was altijd al een beetje nieuwsgierig naar haar. Micki draaide zich om toen ze erachter kwam dat ze gevolgd werd. 'Wat moet je snotaap?' Logan schrok van haar reactie en stopte met lopen. Micki kreeg een idee, ze liep op Logan af gooide haar tas op de grond en.....


    meeting someone in the weirdest way, then they become a huge part of your life

    keek hem aan met die flauwe grijns die iedereen zo verschrikkelijk haatte. Daarna pakte ze haar tas op, smeet hem op de teen van Logan, pakte haar tas weer op en liep nonchalant weg. Wat kom haar het ook schelen wat mensen van haar dachten?


    26 - 02 - '16

    Het boeit haar allemaal tog helemaal niks,
    Ze wist niet waar ze heen zou gaan ze liep dus maar wat rond door de school
    Toen ze het gevoel had dat ze moest plassen, ze leip naar de wc en was aan het plassen toen ze ineens een paar bekende stemmen hoorde....het waren haar beste vrienden , ze hadden het over haar, over Micki...; die trut denkt echt dst we vrienden zijn he, ze heeft ook egt niet door dat we het alleen maar doen omdat sze alles koopt wat wij willen hebben.
    En haar ouders, de geven haar zoveel geld, ze heeft geld in over vloed, zelf gebruikt ze het niet dus dam gebruikenwij het maar!
    En bij die woorden klaptte de deur dicht en de meiden waren weg.

    Nu dacht Micki...; ik moeet tog maar eens gaan veranderen...!
    Ze liep de trapop naar het volgende lokaal, haar vriendinnen deden alssof er nix aan de hand was.
    Toen de les afgelopen was was het pauze, ze leiep met haar vriendinnen naar de aula en zei; waarom zijn jullie eigenlijk vrienden met mij?
    De meiden keken elkaar met een vellbetekende blik naar elkaar tot dat Dianne( de brutaalste van hun allen)
    Zei; je bent aardig en we houden heel veel van je!
    Mickie wost wel beter maar ze bleef daarvragen; ligt het niet aan dat mijn ouders rijk zijn?

    De meiden keken elkaar weer aan en niemand wist meer wat ze zeggen moesten.
    Mickie wist genoeg en draaide zoch om, ze reip nog ; ik weet genoeg! Alles wat ik aan jullie uit gegeven hebben wil ik volgende week maandag terug! En daarbij wierp ze ze nog een vuile blik toe...


    Behind my smile, is somthing that you'll never understand!

    waarbij ze zag dat ze allemaal heel ongelukkig keken. Micki gniffelde, want ze had minstens honderd euro aan hen allemaal uitgegeven. Het nadeel van dit gedoe was dat ze nu geen vriendinnen meer had. daar dacht ze over na terwijl ze in de rij bij de kantine stond voor een patatje. De rij was zo lang dat ze de hele pauze moest wachten en het patatje maar net op kreeg. Tegen die tijd had ze een beslissing genomen en tijdens het volgende lesuur ging ze naast Logan zitten. Hij keek verrast op want hij zat meestal alleen. Micki keek hem aan en zei:''...


    Xanh ---> Zeleni