• WE LOVE U ALL

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 12:46 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HOI HOI.


    What's so bad about being different?

    Hoi.
    Is het waar dat ze tegenwoordig playbacken? Dat is wel heel sneu dan.


    Food.

    Scharry schreef:
    Hoi.
    Is het waar dat ze tegenwoordig playbacken? Dat is wel heel sneu dan.


    euh, geen idee? ik hoop het niet. Maar het zou op zich best kunnen. Ze doen tegenwoordig zo veel en dan is je stem natuurlijk niet altijd even best. Al lijkt het me sterk dat ze playbacken.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    euh, geen idee? ik hoop het niet. Maar het zou op zich best kunnen. Ze doen tegenwoordig zo veel en dan is je stem natuurlijk niet altijd even best. Al lijkt het me sterk dat ze playbacken.


    Dat dacht ik ook. Ik ging de versies vergelijken en het klonk echt heel anders, ook al is het met een live band. Lijkt me sterk dat ze het opnieuw hebben opgenomen, maar dan met band.


    Food.

    ik denk ook niet dat de jongens willen playbacken...
    ik zou het heel jammer vinden als ze dat wel zouden doen


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ook.
    Maar ze zei ook dat ze steeds minder fans tweeten. Logisch toch, dat ze er even niet aan willen denken?


    Food.

    wie zei dat..?

    en het is logisch. Ik bedoel als je kijkt hoe druk ze het allemaal hebben, die hebben nog amper tijd om wat met hun familie/vriendin te doen. Als ze dat kunnen dan doen ze dat ook. Gun ze dat ook. Ze doen al hartstikke veel voor ons vind ik...


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Mijn beste vriendin. Die is ineens geen fan meer. Maar ze verandert best snel van mening meestal, dus ik denk dat het wel weer goed komt.

    Maar, wat je zegt, dat vind ik ook. Ik zou ook liever mijn telefoon wegleggen en dingen met mijn familie doen.


    Food.

    Oh ze is nu al weer fan.


    Food.

    hahaha, wispelturig meisje.

    Maar ja als ik hun was zou ik ook ,als ik er dan is eindelijk is de tijd voor zou hebben met mij familie/ vriendin door willen brengen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    hay,


    What's so bad about being different?

    Jup.
    Heb ik voor de rest nog iets gemist? Ik heb een week ofzo niet op twitter gekeken. Mijn telefoon is kapot en ik had geen zin.


    Food.

    Lianneeee <3333 ik ga zo eten, daarna tiny?

    @scharry (sorryweetjeechtnaamnietteluiomteklikkenophetmoment;4)
    De glee versie van wmyb heb je dan gemist denk ik, en verder weet niet echt iets speciaals volgens mij..


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    @HazzCurls, Ik heet Ilva, sommige mensen kennen me nog. Ben hier gewoon niet veel. En de Glee-versie heb ik wel gehoord. Vind hem niet zo leuk. Maar vind Glee ook niet zo leuk.


    Food.

    SANNE EN JOELLA HIERZO. <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.