• Ja, ik zou het super vinden als je een abbo neemt of een kudo.(:
    En dump hier jou NIEUWSTE storie misschien neem ik wel abbo of kudo.

    Klik]
    ^ Hier is de link, ik hoop dat hij het doet.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:33 ]



    I'm sorry, I can't. she wispered and then, she ran away
    and he stood there, watching her run away from him



    Afraid to be yours

    Misschien kan je de link beter aanklikbaar maken, dat is wat makkelijker dan dat je 'm zelf naar de adresbalk moet kopiëren, er staat hier hoe dat moet.
    Ik ben verder niet zo'n fan van Justin Bieber, maar ik heb even gekeken en je eerste chapter ziet er goed uit, ben benieuwd waar de story verder over gaat ^^

    Oh en dit is de mijne trouwens, maar hij is inmiddels niet heel nieuw meer, daarom staat er ook een samenvatting in de eerste chapter voor wie niet alles bij wil lezen:
    Zwarte inkt en witte wijn.


    “Love is a contradiction.”

    ik heb 2 verhaal een is bijna af en de andere ga ik later pas mee beginnen.
    Ze staan beide op mijn profiel.

    A Memory Away ft Zayn Malik.

    Solar Eclipse ft Liam Payne.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 11:11 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    You steal my heart ~ One Direction


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het doet me pijn om te leven, om dit alles te zien. Het is niet zoals het lijkt, maar ik moet doorzetten. Alles wat me overkomt moet ik achter me laten en alles dat ik wil bereiken moet ik volgen. Mijn grootste dromen komen alleen uit door het niet op te geven, ik zal door moeten gaan en niet achterom kijken.


    I Won't Give Up - Niall James Horan

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:12 ]


    “Everything you can imagine is real.” - Pablo Picasso

    Dankje iedereen, ik ga eens naar jullie verhalen kijken.

    I'll let you say you love me.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn nieuwste lopende story waarin een echt verhaal staat en niet alleen korte drabbles is Heart of Gold. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Allemaal leuke verhalen! Jammer dat nog niemand een abbo heeft genomen, maar dat komt hopelijk nog wel.

    Starship U.K.
    Hello, my name is Moon. I'm a resident from Starship U.K.
    And this is my story.


    A horse and a man, above, below,
    One has a plan, but both must go.
    Mile after mile, above, Beneath,
    One has a smile, and one has teeth.
    Though the man above might say “hello,”
    Expect no love from the Beast Below!

    In bed above we're deep asleep
    While greater love lies further deep
    This dream must end, this world must know
    We all depend on the beast below.


    Op een dag is Moon door London aan het lopen en raakt ze de weg kwijt. De Smilers volgen elke stap die ze zet, en hoe meer ze er tegen komt, hoe meer ze in paniek raakt. Er is niemand anders wanneer Moon per ongeluk terecht komt op een plek waar ze niet zou mogen zijn. De Smilers veranderen in enge Duivelse-gezichten met scherpe tanden. Ze besluit om de trap af te dalen die ze in de vertte ziet, maar wordt onderschept door een groepje inwoners met zwarte mantels. Ze wordt wakker in kleine kamer met voor haar een tv-scherm en twee knoppen. Er is een Forget en een Protest button...

    Waar het dus eigenlijk over gaat: Het leven van een 16 jarig meisje op Starship U.K. - Dat is London in de toekomst. London in de ruimte. Het leek me wel leuk om te schrijven over een inwoner er van, over haar leven, en over The Beast Below.


    Futuristic Lovers


    When I was little, I met a guy named The Doctor. He's a Timelord, a mysterieus, loveley; funny man. But he had things to do, so he left me. Now I'm all grown up and The Doctor came back. Not just for a social call, no. He's planning on saving our planet, and he needs my help.

    Written in Dutch and English > Amy & Rory have never existed.
    Je hoeft de serie niet te kennen om het verhaal te kunnen begrijpen.


    Believe in yourself.

    yay, al 1 abbo. Ik ga weer een kijkje nemen bij jullie verhalen!