• ik heb sinds vandaag een bril en den oogarts zegt da ik nog te jong ben voor lenzen. VERSCHRIKKELIJK!!


    What would Emma do?

    volgens mij kan je wel op jonge leeftijd lenzen hoor


    <3

    ja, weet ik, maar weet je wel hoeveel dat ding jeukt?


    What would Emma do?

    ja, weet ik, maar weet je wel hoeveel dat ding jeukt?

    Welk ding jeukt? Je bril?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wat een oetlul ;o ik had al lenzen toen ik ong. 3 maanden of nog korter mn bril had, en ik ben 13, je mag heus wel op je 11e al lezne hoor ;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Welk ding jeukt? Je bril?


    ja mijn bril, en even voor de duidelijkheid, ik ben geen 11 maar 12


    What would Emma do?

    Ik heb ook een bril alleen ik ben dr op gaan zitte voor de 2e X en te lui om hem te laten maken zoo Brillen probleem opgelost =D

    Ik heb ook een bril alleen ik ben dr op gaan zitte voor de 2e X en te lui om hem te laten maken zoo Brillen probleem opgelost =D



    moest ik da doen, dan flipt mijn moeder :D


    What would Emma do?

    HOe oud ben je dan?
    btw; ik heb 3 jaar bril gehad, heb nu zo'n beetje een jaartje lenzen^^


    Sweet dreams will come true.

    mijn oogarts zei dat ik pas op mijn 14 lenzen mocht, maar ik wou er eerst niet, omdat het mij echt super irritant leek, maar nu vind ik het best handig.
    maar hoe sterk zijn je brilglazen? want als die niet zo sterk zijn moet je toch niet heel de tijd je bril op? of wel?
    ik heb geen idee, ik moet mijn bril altijd op, maar ik weet dat veel mensen die alleen in de klas op moeten en dat is toch niet zo erg??

    Mijn vriendin (11) heeft ook gewoon lenzen, dus jij kan het ook x3


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ik heb lenzen :Y)

    in het weekend draag ik meestal me bril, tenzij ik ga shoppen, zoals vandaag dus

    en naar school draag ik ALTIJD lenzen :Y)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    wtf?>.<

    waarom zegt die gast dat?Ik ben ook 12 en heb ook lezne hoor ¬¬'

    Kuthufter >.<


    Lalalalalalalala.

    Sorry, maar ik vind er is niets verkeert aan een bril. Ik hbe nu 2 jaar een bril, en geloof me ik vind eht ook leuk om mezelf te zien zonder bril. Maar dat is nu, het eerste jaar vond ik me bril geweldig. Maar lenzen zijn hellemaal niet zo handig hoor. Volgens mij moet je je ogen dicht houden in een achtbaan xD. Maar okee. xx.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik HAD een bril maar ik ga voor lenzen als het goed is ;).

    En je oogarts die lult maar weer wat. Zeg gewoon dat jij genoeg kent die vanaf hun 11e en 12e al lansen hebben.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    mijn recheeroog is -een kwart en mijn linker -1


    What would Emma do?