Ik zit nu best wel heel erg te twijfelen of ik naar een andere school zou gaan of niet. Ik heb mijn klas nou nooit echt heel erg geweldig gevonden. Ik word niet gepest of zo, gewoon geaccepteerd en kan ook wel redelijk lol hebben. Maar niet echt vrienden of zo. Buiten school heb ik dit wel echt.
Tevens is het zo dat ik ook meer een sociaal leven wil gaan hebben. Ik zit nu op MYP/TTO. Het MYP/TTO houdt in dat je echt behoorlijk veel projecten hebt en ook allerlei extra dingen zoals Community and Service, Personal Project (een soort profielwerkstuk in de 3e en 4e), en het is dus in het Engels. Dit betekent dat je hier behoorlijk wat voor moet doen, wel echt meer dan op het normale VWO.
Nu is het het geval dat ik hier behoorlijk veel mee bezig ben. Maar het is ook het geval dat ik wel weet dat ik het aan kan. En het is het geval dat ik nu in het 3e jaar zit, en het 4e jaar het laatste jaar van het TTO is. Als ik nu zou stopen is het wel zo dat ik mijn papiertje voor het TTO niet haal, terwijl het nog maar 1 jaar is.
Maar het is ook weer zo dat als ik dit blijf doen, ik voor mijn gevoel op sociaal vlak wel weer een jaar 'verspeeld' heb. Terwijl ik dat ook echt heel erg belangrijk vind.
Wat zouden jullie doen? En waarom?
[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 15:58 ]
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.