• Ik heb gister tumblr aangemaakt, maar ik heb een aantal vragen:

    1. Hoe kun je zien of iemand je followt?
    2. Hoe kun je zelf zo'n thema maken?
    (Ik heb nu zo'n gratis thema, maar ik wil liever zelf één maken. Alleen WAAR en hoe doe ik dat?)

    Volgensmij is dat het wel!
    Zouden jullie het willen beantwoorden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    1. Dan krijg je op je dashboard een notificatie dat iemand je followt. En een mailtje als je het hebt ingesteld, en je kunt via je dashboard naar "followers".
    2. Zelf maken is aardig lastig, met html enzo. Je kunt het beste een beetje zoeken naar mensen die themes maken en die dan zelf weer bewerken (ga naar: customize theme, via je dashboard of via je tumblr zelf)
    Als je wil kan ik wel een paar theme tumblrs voor je zoeken :]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 10:07 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    1. Dan krijg je op je dashboard een notificatie dat iemand je followt. En een mailtje als je het hebt ingesteld, en je kunt via je dashboard naar "followers".
    2. Zelf maken is aardig lastig, met html enzo. Je kunt het beste een beetje zoeken naar mensen die themes maken en die dan zelf weer bewerken (ga naar: customize theme, via je dashboard of via je tumblr zelf)
    Als je wil kan ik wel een paar theme tumblrs voor je zoeken :]


    Als je dat voor me wilt doen, zou ik dat heel tof vinden [:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Als je dat voor me wilt doen, zou ik dat heel tof vinden [:

    Tumblr ligt er alleen uit ;; Will do as soon as possible~
    Ben je meer van de rustige themes of de wat drukkere?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 10:21 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    (...)
    Tumblr ligt er alleen uit ;; Will do as soon as possible~
    Ben je meer van de rustige themes of de wat drukkere?


    Ja, zo gemeen...
    Rustig, of in ieder geval zachte kleuren.. pastel ofzo.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Ja, zo gemeen...
    Rustig, of in ieder geval zachte kleuren.. pastel ofzo.

    Dat kun je altijd zelf nog aanpassen ;]
    Maar meer als in; veel knoppen/links, grote sidebar of kleine sidebar, etc. Je ziet het vanzelf wel~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    1. Als iemand je followed krijg je een notificatie te zien en als je het ingesteld hebt krijg je ook een e-mail.
    2. Dat is heel moeilijk ik heb mijn tumblr nu al 2 jaar en ik snap er nog niks van want het is met html codes. Als je het echt wil proberen kan je gewoon van die tutorials opzoeken. En wil je leuke themes hebben kan je ook gewoon zoeken op google.
    En hier vind je ook wel leuke.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tablo schreef:
    (...)
    Dat kun je altijd zelf nog aanpassen ;]
    Maar meer als in; veel knoppen/links, grote sidebar of kleine sidebar, etc. Je ziet het vanzelf wel~


    haha, zoek maar gewoon iets. Ik zie het wel c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    manatopia themes
    aerou themes
    cindie themes
    ciaosmos themes
    evaon themes
    asianluv themes
    geusae themes
    zious themes
    gyapo themes
    kamikukisama themes
    ramyeons themes
    zishou themes
    zuvia themes
    starious themes
    faluvtha themes

    andere lijst met themes

    En ik raad dit aan als je een subtiele achtergrond zoekt.

    Deze themes worden meestal in de kpop kant van tumblr gebruikt though, ....denk ik :'] 't zijn in ieder geval niet hele standaard themes.
    'k Hoop dat je er wat aan hebt :Y)

    Ik heb er momenteel een van zuvia, maar wel wat bewerkt; le blog

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:09 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik zal even kijken c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hoe krijg ik ze als thema. Het lukt me niet ;$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Hoe krijg ik ze als thema. Het lukt me niet ;$

    Of er staat ergens een knopje met install theme of je moet ergens op get the code drukken dan die hele lange html code kopieren en dan op je eigen blog je theme aanpassen en dan daar de html code uithalen en de nieuwe erin plakken :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ohja alvast een tip als je wilt rebloggen, houdt de alt knop ingedrukt en klik 1 keer op de reblog button, gaat veel sneller (:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:00 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind Tumblr ook lastig hoor :Y).
    Er is ook een site waardoor je gewoon je themes kan kiezen en je kan ook verschillende soorten klikdingen doen. Die kan je dan toevoegen hoe je boven is uitgelegd.
    Hier is de site.
    Door die site is dit mijn profiel.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:03 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Infidelity schreef:
    Ohja alvast een tip als je wilt rebloggen, houdt de alt knop ingedrukt en klik 1 keer op de reblog button, gaat veel sneller (:

    Dat gaat idd sneller, maar ik verander/verwijder de tags of reblog het naar een sideblog, dus ik hou het gewoon op het rebloggen met de standaard reblog knop (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    (...)
    Dat gaat idd sneller, maar ik verander/verwijder de tags of reblog het naar een sideblog, dus ik hou het gewoon op het rebloggen met de standaard reblog knop (cat)

    Ja dan is gewoon rebloggen handiger, maar ik heb maar 1 blog en dat houd ik denk ik nog even zo, dus voor mij gaat dit sneller. Al zit ik daardoor wel bijna elke dag aan m'n post limiet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.