•       Volgens mij wist nog niemand dit hier op Quizlet, maar het is dus zo dat ik eigenlijk van Nederland ben. Sinds mijn 7de wonen we in België, dus ik heb meer als de helft in België gewoond dan in Nederland. En raar genoeg, heb ik meestal gezegd dat ik Belgisch ben, terwijl dat niet zo is.

    Ik kwam hier net dus op toen ik het topic 'Zurkeltrutte' zag. Maar dan weten jullie dit ook weer van mij. (bloos)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:41 ]

    Haha, ik let eigenlijk bijna niet erop of iemand uit NL of België komt. Ik kom er soms ineens achter en dan denk ik: 'O, leuk om te weten!'
    Meestal onthoud zoiets wél heel goed, als ik het eenmaal weet. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Haha, ik let eigenlijk bijna niet erop of iemand uit NL of België komt. Ik kom er soms ineens achter en dan denk ik: 'O, leuk om te weten!'
    Meestal onthoud zoiets wél heel goed, als ik het eenmaal weet. (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Zelfs als je er niet op let, merk je vaak aan de manier waarop mensen schrijven of ze uit een van de uithoeken of van België afkomstig zijn. Met al die grappige woordjes ertussen of net iets andere manieren van zinnen opbouwen. :'D
    Maar oké, leuk om te weten? *O*


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Zelfs als je er niet op let, merk je vaak aan de manier waarop mensen schrijven of ze uit een van de uithoeken of van België afkomstig zijn. Met al die grappige woordjes ertussen of net iets andere manieren van zinnen opbouwen. :'D
    Maar oké, leuk om te weten? *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aife schreef:
    Haha, ik let eigenlijk bijna niet erop of iemand uit NL of België komt. Ik kom er soms ineens achter en dan denk ik: 'O, leuk om te weten!'
    Meestal onthoud zoiets wél heel goed, als ik het eenmaal weet. (cat)


    Save me from myself.

    Ein Volk, ein Reich. Nederland, Belgie, allemaal ariers.
    Ik weet van vrijwel niemand of ze uit Nederland of Belgie komen, behalve Amused, want die moest vijf uur reizen om naar de meeting te komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aife schreef:
    Haha, ik let eigenlijk bijna niet erop of iemand uit NL of België komt. Ik kom er soms ineens achter en dan denk ik: 'O, leuk om te weten!'
    Meestal onthoud zoiets wél heel goed, als ik het eenmaal weet. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ok ! ik denk niet dat het hier inderdaad veel uitmaakt, ik weet van niemand of die nederlands of belgisch is eerlijk gezegd ... maar leuk om te weten ! :D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Haha! Toevallig is dat mijn topic (cat) Nou, ik ben trots dat je jezelf eerder een Belg dan een Nederlander voelt. Eigenlijk is dat toch niet veel verschil...
    Dus je hebt een Vlaams accent?

    Mij maakt het eigenlijk niet veel uit of je uit Holland of Vlaandr'n komt. Maar met de Vlamingen praat ik meer. Ik bedoel... Met de meetings... Het is gewoon handig dat ik met Belgen kan sms'en, met Hollanders niet. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 23:38 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Haha! Toevallig is dat mijn topic (cat) Nou, ik ben trots dat je jezelf eerder een Belg dan een Nederlander voelt. Eigenlijk is dat toch niet veel verschil...
    Dus je hebt een Vlaams accent?

    Mij maakt het eigenlijk niet veel uit of je uit Holland of Vlaandr'n komt. Maar met de Vlamingen praat ik meer. Ik bedoel... Met de meetings... Het is gewoon handig dat ik met Belgen kan sms'en, met Hollanders niet. :Y)


    Ik heb een Vlaams accent ja, maar dat gebruik tegen mensen die ik niet ken of vriendinnen/vrienden. In de familie praten we allemaal dialect.