• Vanaf hun 7e zijn [NAAM] en Morgan al beste vrienden. Nu, zo’n 10 jaar later, zijn de twee nog steeds altijd buren en kunnen niks anders dan samen zijn. [NAAM] heeft echter andere gevoelens voor zijn beste vriendin dan zij voor hem heeft, maar hij wil echter niks vertellen. Al jarenlang probeert hij zich hopeloos uit die ‘friendzone’ te trekken, maar niks werkt.
    Als in hun woonplaats Birmingham voor het eerst in honderd jaar weer de ‘Dark Days’ zijn aangebroken, begint de legende zich weer te verplaatsen rond het dorp.
    ‘Eens in de zoveel jaar zou er een 3 dagen durende zonsverduistering plaatsvinden. Het wordt donker, niets is zichtbaar en dit is de perfecte plek voor deze mytische wezens om te lezen. Hoewel, mytisch? Want ze bestaan écht. Weerwolven nemen Birmingham in en je moet oppassen. Oppassen voor de gestaltes die het duister overnemen. Als je maar één stap buiten zet, verscheuren ze je met huid en haar. Het enige wat ze zal stoppen is licht, heel erg veel licht. En raad eens wat er die drie dagen niet zou zijn?’
    Samen met een aantal andere inwoners die niet vluchten vanuit hun dorpje, schuilen ze in de plaatselijke schuilkelder voor drie dagen lang. Voorraden zijn aangelegd en het blijft rustig. [NAAM] ziet dit als zijn kans en zit drie hele dagen bij zijn buurmeisje. Opgesloten en kan niet naar buiten. Hoewel, alles kan fout gaan…


    Yay, now I need roles. Heel erg snel het liefste, want ik heb zin om hieraan te beginnen, because I like thissss.

    Wat heb ik nodig:
    Beste vriend van Morgan. Forbes
    Best uitgebreide rol nodig, want dit wordt een hoofdpersoon.
    • Andere vluchtelingen.
    Het broertje/zusje van Morgan die ze meeneemt naar de schuilkelder. Feminine
    Jongere broertje/zusje van beste vriend van Morgan. Forbes
    • Twee leiders van de groep tieners die in de schuilkelder zit.
    De meeste ouders zijn gevlucht en de leiders zijn dan ook de 'groepsoudsten', deze zijn dus rond de 18 t/m 21 jaar oud.

    Wat moet je invullen:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Ze zijn tussen de 8 en 21 jaar oud.
    Karakter:
    Uiterlijk: Bekend persoon, naam vermelden.
    Hobby's:
    Familie:
    Extra: Alles wat me nog interesseert.
    Titel:
    Waarschuwen:

          Thanks!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:10 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik hoef geen rol maar ik zou toch wel graag willen weten wanneer dit verhaal online staat c:

    Rol: Beste vriend Morgan
    Voornaam: Joey
    Achternaam: Leeds
    Volledige naam: Joey Samuel Leeds
    Leeftijd en geboortedatum: 17, zijn verjaardag is 3 november
    Karakter: Joey is een rustig persoon. Stil zou je hem niet kunnen noemen, hij is gewoon niet zo hyperactief als al zijn andere vrienden. Zijn goede karaktertrekken zijn dat hij erg slim en ijver is, waarsoor hij goede cijfers haalt. Joey heeft een hoop geduld, kan erg goed luisteren en geheimen bewaren, wat hem een goede vriend maakt. Hij staat ook vaak voor iedereen klaar, en zegt zelden 'nee' als iemand hem wat vraagt. Joey wilt graag door iedereen aardig gevonden worden, en doet daar dus ook zijn best voor. Hij is ook wel geliefd op school, toch zullen er altijd mensen blijven die hem niet mogen en dat kan Joey niet accepteren. Rond vreemde mensen slaat hij vaak een beetje dicht, maar met zijn vrienden doet hij gewoon hartstikke gek.
    Uiterlijk:

    Landon Liboiron
    Hobby's: Joey is gek op gitaar spelen en zingt daar ook bij. Hij zit in een band met drie andere vrienden en is daar de gitarist en backup zanger van.
    Familie: Joey woont samen met zijn vader en zijn zusje. Zijn vader is de 43 jaar oude Harrold. Harrold is een succesvolle makelaar die vooral grote villa's verkoopt. Hij is een goede vader, maar heeft weinig tijd voor zijn kinderen. Joey's moeder Lisa is toen hij 7 was overleden in een auto ongeluk. Joey's zusje Anna is 12. Aangezien Harrold niet vaak thuis is, zorgt Mary, de zus van Harrold vaak voor Anna, zij neemt dan ook vaak haar zoontje Kevin mee die van dezelfde leeftijd is
    Extra: Joey komt uit een best rijke familie, en woont dus samen met zijn vader en zusje in dit huis in een goede buurt. Joey is gek op zijn hond Bear. Joey heeft ook al een jaar een vriendin Tanya(Christina Grimmie), die misschien ook een goede vriendin is van Morgan. Tanya speelt ook keyboard in de band. Joey wilt later graag medicijnen studeren.
    Joey kent Morgan vanaf de brugklas, en zijn sindsdien er goede vrienden.
    Titel: 3 days of darkness
    Waarschuwen: jaah!
    Als je willt dat ik Tanya ook uitschrijf moet je t zeggen hoor, ik doe het graag! XXX

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:01 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Rol: Andere vluchteling
    Voornaam: Marilyn
    Achternaam: Queller
    Volledige naam: Marilyn Queller. Ze heeft geen tussennamen.
    Leeftijd en geboortedatum: Marilyn is geboren op 12 decembr 1994 en is dus 17 jaar jong.
    Karakter: Marilyn is een lieve meid, die altijd klaar staat voor haar vrienden. Ze is heel populair op het internet, want dat is een manier voor haar om gemakkelijker contact te leggen met anderen. Haar internetverslaving lijkt wel een beetje uit te hand te lopen, omdat ze er in het echt sociaal op achteruit gaat. Marilyn is realistisch, door wat ze heeft meegemaakt en durft bijna niet meer te dromen, bang dat het toch niet uit zal komen.
    Marilyn is heel erg verzorgend en kan zich goed inleven in anderen. Ze is vaak een luisterend oor en kan goed geheimen bewaren, die anderen haar toevertrouwen. Maar ze heeft ook een pitterige kant en is niet bang om haar mond open te doen, als ze het ergens niet mee eens is.
    Marilyn is zorgeloos, vrolijk en ziet van iedereen het goede in. Als ze om iemand heen is, zorgt ze voor een positieve vibe. Doordat ze zo zorgeloos is, komt ze wel vaak in de problemen.
    Uiterlijk:



    Bora (Sistar)
    Hobby's: Marilyn houdt ervan om zich op te tutten en dan foto's te maken. Ze is dol op mode en beauty. Ze houdt ook haar eigen vlog bij op youtube, waarin ze verschillende make-up tutorials laat zien. Ook heeft ze een blog, waar ze voor elke dag haar outfit opzet. Marilyn maakt zelf veel kleren en haar droom is dan ook om later modeontwerpster te worden.
    Verder zit Marilyn op elke social media-site die je je maar kan bedenken. Ze is echt verslaafd.
    Familie: Marilyn is de dochter van de Britse Simon Queller. Hij is 42 jaar en heeft een eigen doe-het-zelf-winkeltje. De moeder van Marilyn is een Koreaanse. Haar naam is Nicole Hyosung, ze is 41 jaar en werkt in een Aziatisch restaurant. Marilyn heeft een jonger zusje, dit is Leona Queller van 16 jaar.
    De familie Queller is een hechte familie en gaan goed met elkaar om. Er komen niet of nauwelijks ruzies voor.
    John Mayer, Han Chae Yeon & Zinger
    Extra: Marilyn zit in een relatie met Dennis Jeongmin. Ze hebben al bijna 2 jaar iets en zijn nog steeds tot over hun oren verliefd.
    Titel: Niet goed in, sorry.
    Waarschuwen: Yes please.


    Tell me about it, stud.

    Doet me denken aan 30 days at night, die film met Josh Hartnett, maar dan komen er vampiers. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hybrid schreef:
    Doet me denken aan 30 days at night, die film met Josh Hartnett, maar dan komen er vampiers. :3


    Hmm, ik heb er inderdaad wel eens over gelezen, haha. Misschien dat het daarvan komt? In ieder geval, ik heb de film nog nooit gezien.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    McConaughey schreef:
    Ik hoef geen rol maar ik zou toch wel graag willen weten wanneer dit verhaal online staat c:


    Zal ik doen! :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hoe ziet Morgan eruit?
    Anders kan ik haar zusje niet maken (A)


    ' Nyctophilia '

    Rol: Jongere zusje van Morgan
    Voornaam: Milica
    Achternaam: Hastings
    Volledige naam: Milica Gemma Hastings
    Leeftijd en geboortedatum: Milica is jongedame van negen jaar, geboren en getogen in Birmingham op 11 juli.
    Karakter: Milica staat bekend om haar vrolijke karakter. Ze is het zonnetje in Birmingham, dat is zeker. Elke dag draagt Milica een glimlach op haar gezicht met haar schouders recht naar achteren en haar kin in de lucht.       Milli is wel een kind dat snel op haar teentjes is getrapt en zich beledigd kan voelen. Toch komt ze er weer boven op en gedraagt ze zich weer als het kind van vier, dat vrolijk door de straten loopt en iedereen tegemoet zwaait.
          Milica is voor de rest iemand die wel degelijk rustig en serieus kan zijn, maar wilt het niet vaak. Op school is ze niet anders. School boeit haar en ze doet haar best om een goede studie te krijgen, ondanks dat ze nog een kind van negen is denkt ze vooruit. Vér vooruit.
    Uiterlijk:


    Little Kendall Jenner
    Hobby's: Milica tekent graag. Ze tekent veel fantasie voor een klein kind van negen, waardoor haar ouders denken dat Milica zichzelf vroeg of laat zal verliezen in de echte wereld omdat ze zich zoveel verdiept in de fantasie.
          Samen met haar oudere zus, bakt ze graag. Ze maken altijd cakejes. Milica's favoriete onderdeel is altijd het versieren, en natuurlijk het opeten.
    Familie: Ik weet niet hoe jij de familie ziet, dus kan ik dit niet echt invullen ;x
    Extra: -
    Titel: All that you can't leave behind Of No kind of light
    Waarschuwen: Yupyup (:

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 14:31 ]


    ' Nyctophilia '

    Ik vul ook nog twee leiders in, ik verveel me (A)


    ' Nyctophilia '

    Rol: Mannelijke begeleider
    Voornaam: Jesse
    Achternaam: Collins
    Volledige naam: Jesse Remy Collins
    Leeftijd en geboortedatum: Jesse is een 20 jarige jongeman, geboren op 20 februarie.
    Karakter: Jesse is heel erg behulpzaam, hij kookt namelijk veel voor het gezin en past ook graag op voor zijn jongere broertje, Mason. Hij is een echte leider voor kleinere kinderen, maar ook voor volwassenen. Hij vind het leuk om hen allemaal te helpen.
          Jes is een type, dat eerst erg op zijn gemak moet komen bij vreemde mensen, maar zodra hij ontdooit is - is hij een vrolijke en spontane jongen. Hij ontdooit vrij snel.
          Jesse is ook een nuchter en rustig persoon. Hij neemt zijn tijd om dingen uit te denken en oplossingen te bedenken. Hij is geen persoon die snel zeurt. Jesse is een fijn omgangspersoon.
    Uiterlijk:


    Alex Pettyfer
    Hobby's: Jesse's hobby's gaan geheel rondom het woord Sport. Hij speelt alle sporten die je in Birmingham kan doen. Hij doet aan hockey, voetbal, basebal en jiu jitsu. Jiu Jitsu is een karate en judo sport, alleen maar verdedingen. Door al deze sporten komt Jesse aan zijn spieren. Hij kan iedereen in zijn groep goed beschermen door zijn kracht.
    Familie: Mason, zijn acht jarige broertje, en hij zijn uit elkaar gegaan nadat ze moesten vluchten. Mason en Jesse deden alles samen, aangezien Jesse het niet met zijn vader kon vinden en altijd ruzie had. Hij is heel erg bang dat Mason al gesneuveld is tijdens het vluchten. Natuurlijk hoopt hij dat Mason het gered heeft, maar niemand heeft er echt goede hoop bij.
    Extra: Jesse heeft in het verhaal af en toe een terug trek bui, zeker omdat zijn broertje Mason niet bij hem in de groep zit.
    Titel: All that you can't leave behind Of No kind of light
    Waarschuwen: Jaaa


    ' Nyctophilia '

    Rol: Andere vluchteling
    Voornaam: Merlin
    Achternaam: Finnigan
    Volledige naam: Merlin Gregory Finnigan
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 24 februari.
    Karakter: Merlin is een vrij rustige jongen die graag op zichzelf is. Hij is iemand die niet snel vrienden maakt en hij heeft ook maar een paar goede vrienden. Merlin komt misschien over als een watje, hij is een enorm dappere jongen. Op veertienjarige leeftijd heeft hij een meisje uit een brandend huis gered. Hij kwam toen in de publiciteit, maar dit heeft niks aan hem veranderd. Volgends Merlin is zijn eigen leven niks waard. Hij zou zo zijn leven geven als hij daarmee iemand anders kan redden. Merlin is erg lief en aardig tegen mensen, hoewel hij zich wel eens vijandig kan opstellen als mensen zich met hem gaan bemoeien of als mensen te nieuwsgierig zijn. Merlin is erg leergierig en trekt zich graag terug op zijn kamer om daar zijn huiswerk te maken. Verder is Merlin een zorgzame jongen. Het liest zou Merlin dokter, politie of brandweerman willen worden.
    Uiterlijk:


    Merlin is een vrij knappe jongen met ravenzwarte haren en lichtblauwe, heldere ogen. Hij is ongeveer 1,85 meter en heeft een normaal profiel hoewel hij aan de magere kant zit.
    Logan Lerman
    Hobby's: Merlin houdt ervan om te lezen. Dit doet hij meestal in het parkje vlak voor zijn huis. Als het druk is in het park, trekt Merlin zich wel eens terug in het bos. Daar komt bijna nooit iemand. Meestal gaat hij dan met een goed boek op een omgevallen boomstam zitten. Hij kent het bos op zijn duim en wandelt er ook vaak. Meestal om zijn gedachtes te ordenen.
    Familie: Merlin is enig kind. Eigenlijk zou Merlin een tweeling zijn, maar zijn tweelingbroertje, Marvel, was vlak na de geboorte overleden. Merlin werd met liefde opgevoed door zijn ouders, Patrick en Susan. Merlin heeft een goede band met hen. Zijn ouders hadden hem graag meegenomen, om te vluchten uit de stad. Maar Merlin besloot zelf om te blijven. Hij heeft goed contact met zijn grootvader, Louis. Louis wilde ook blijven om de stad te beschermen, maar werd gedwongen door zijn zoon en schoondochter om met hen mee te gaan.
    Extra: Merlin heeft altijd een mes bij zich. Dit mes heeft hij van zijn grootvader gekregen vlak voordat hij wegging.
    Titel: /
    Waarschuwen: Yeaaah.


    Me so good.

    Rol: Vrouwelijke begeleider
    Voornaam: Sara
    Achternaam: Calder
    Volledige naam: Sara Roxanne Calder
    Leeftijd en geboortedatum: Sara is achttien jaar oud, geboren in de winter op 24 november.
    Karakter: Sara woont misschien wel in een rijke buurt, maar ze verafschuwt het vaak. Ze gaat vaker om met de mensen die het minder hebben en doet vrijwilligers werk, ze is meer weg dan dat ze thuis is.
          Sara is een heel open persoon, ze is vrolijk en spontaan en is altijd wel in voor een grapje. Ze is een meisje die geen grenzen kent en deze al snel overgaat, waardoor ze wel eens in de problemen komt. Ze praat vrij weinig, maar asl ze praat dan voornamelijk over oplossingen en ze luistert goed naar anderen. Ze komt vaak aanzetten met adviezen waar niemand om gevraagd heeft, maar ze helpt graag.
          Sara erg moederlijk en maakt ze zich snel zorgen om iemand, ze kan nadat iemand bijvoorbeeld valt nog uren doorblijven zeuren of het echt wel gaat. Ze is dan ook iemand die snel ergens in gelooft en mensen misschien iets te snel vertrouwd. Sara staat erom bekend wel eens gebruikt te worden door ‘vrienden’.
    Uiterlijk:



    Selena Gomez
    Hobby's: Sara probeert graag nieuwe dingen uit. Verschillende kledinggenres, verschillende kapsels, verschillende sporten. Op dit moment houd ze het bij een girly maar toch stoere kledingstyle, een bruin, golvend kapsel en doet ze aan hardlopen. Een simpele sport maar ze doet het dagelijks.
          Sara is niet weg te slaan bij haar camera. Ze neemt er dagelijks foto's mee. Ook is ze een persoon die niet zonder comunicatie middel kan. Ze zit veel achter haar mobiel, maar ze kan hem wél weg leggen als ze dat wilt. Het is niet dat ze er 24/7 aan gekluisterd zit.
    Familie: Sara heeft haar beide ouders nog en woont samen met hen en haar jongere broertje Kevin van twaalf thuis. Haar moeder, Mabel, en haar vader, Josh, werken allebij in een hotel in de buurt. Ze hebben een goed betaalde baan en willen dat hun zoon en dochter ook zo'n goede baan krijgen. Ze kunnen het niet uitstaan dat Sara graag de minderbedeelden helpt.
    Extra: Sara helpt ze minder bedeelden en andere mensen die bijvoorbeeld boodschappen nodig hebben en er zelf niet om kunnen. Zo kwam ze ook bij het leidersteam.
    Titel: All that you can't leave behind of No kind of light
    Waarschuwen: Yeaah.


    ' Nyctophilia '

    Rol: Andere vluchteling
    Voornaam: Duncan
    Achternaam: Callistar
    Volledige naam: Duncan Danny Callistar. Duncan wordt ook wel 'Dun' of 'Dunc' genoemd. Dit is nogal een hilarische bijnaam omdat Duncan nogal aan de stevige kant is.
    Leeftijd en geboortedatum: 15, 14 mei.
    Karakter: Duncan is een erg spontane jongen. Hij is bijna altijd vrolijk en houdt ervan om andere mensen op te vrolijken. Duncan heeft een goed gevoel voor humor en kan mensen snel aan het lachen krijgen. Hij is vrij zelfverzekerd en het boeit hem niet ect wat anderen van hem vinden. Het leuke aan Duncan is dat hij zelfspot heeft. Hij houdt er niet van om andere mensen belachelijk te maken. Duncan is een erg actieve jongen. Hij houdt er niet van om stil te zitten en moet altijd iets te doen hebben. Hij is niet actief in de zin van sporten. Duncan kan irritant worden voor mensen met een ochtendhumeur aangezien Duncan 's ochtends het meest van de energie barst. Hij is een erg sociale jongen en heeft vrij veel vrienden. Hij is hecht met zijn vriendengroep.
    Uiterlijk:


    Duncan heeft een leuk, een beetje mollig gezicht. Hij is niet de dunste, maar dit boeit hem niet veel. Hij is ongeveer 1,87 meter lang en iets breder gebouwd. Duncan heeft geprobeerd om te sporten, maar hij wilt niet afvallen. Hij vindt het prima zoals hij is.
    GIBBY. - Noah Munck :]
    Hobby's: Duncan houdt ervan om naar het plaatselijk café te gaan en daar moppen te tappen op de vrijdagavond. Hij trekt vrij veel publiek. Zijn artiestennaam is dan ook 'Dun'.
    Familie: Duncan heeft een zusje, Debby van zes jaar. Zij is samen met haar ouders gevlucht. Duncan heeft een vader, Cedric en een moeder, Amanda. Hij heeft niet een heel erg hechte band met zijn ouders, maar wel met zijn zusje. Hij gaat haar dan ook erg missen. Duncan heeft vaak ruzie met zijn ouders omdat zij vinden dat hij niks goed kan doen.
    Extra: Duncan heeft een crush op -een van de meisjes die ook vluchteling is- maar hij is nog nooit verliefd geweest en hij weet niet hoe hij dit moet aanpakken.


    [Deze rol heb ik gemaak, omdat Gibby amazing is :3 ]


    Me so good.

    Thanks y'all! :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    Thanks y'all! :Y)


    Ik maak vanavond/morgen beste vriend, twee vluchtelingen en het zusje van Morgan, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.