• wat is jullie favo meisjes en jongens namen, ik heb geen inspiratie meer

    Nikki, Mitchell, Darren, Draco, Damon, Luca.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet wel een mooie meisjes naam Ayla. Ik weet niet waarom maar... het is een naam die niet vaak voor komt.

    Hier zijn zo-veel topics over waar je door kan kijken en er zijn zóveel babynamed sites.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Hier zijn zo-veel topics over waar je door kan kijken en er zijn zóveel babynamed sites.

    er zijn zoveel babynamensites en daar staan zoveel namen op dat ik gewoon niet meer weet waar ik moet kijken

    Nouja ik hou sowieso veel meer van lekker simpele namen. Maar daar houde nde meeste hier op Quizlet niet van. Aangezien al die namen echt heel 'bijzonder' moeten zijn (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Moeten de namen Engels zijn?


    The truth may be orange!

    Midas en Mathijs voor een jongen, Chloe/Claire voor een meisje. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Macadamia schreef:
    Moeten de namen Engels zijn?

    Namen mogen in alle talen maakt niet uit

    Valentina en Bella voor een meisje. Voor een jongen Michael.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nino voor een jongen.
    En Emalee voor een meisje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind Luna en Lucinda erg mooie namen (:
    En voor een jongen Alex :3


    Inspiration can hit you any time

    AylaJondolar schreef:
    Ik weet wel een mooie meisjes naam Ayla. Ik weet niet waarom maar... het is een naam die niet vaak voor komt.


    Misschien omdat hij in het boek voorkomt waarnaar jou naam verwijst? (cat)


    Your make-up is terrible

    Ja misschien maar daarvoor ook al
    maar het kan dat het daardoor meer is geworden

    Damon, angel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    AylaJondolar schreef:
    Ik weet wel een mooie meisjes naam Ayla. Ik weet niet waarom maar... het is een naam die niet vaak voor komt.


    Stiekem moet ik nu heel hard lachend want ik ken drie Ayla's :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."