• Hmm ja, ik heb dit verhaal er al vrij lang op staan (de eerste twee hoofdstukken dan), maar ik ben nooit verder gegaan. Nu wel: het derde hoofdstuk staat erop, en er staan twee hoofdstukken klaar die ik enkel nog moet activeren. Bovendien ben ik echt van plan om het verder te schrijven, aangezien ik het af wil sluiten. Zonde, voor mijzelf in ieder geval, om een verhaallijn die ik helemaal heb uitgewerkt verloren te laten gaan.

    Het verhaal gaat kort gezegd over Elle, een oude vrouw, die enkel bitter terug kan kijken naar het verleden, en niet van de toekomst kan genieten. Ze haat ouder worden. Ze haat het. En als er dan een onverwachte kans op haar pad komt, pakt ze deze met beide handen aan.

    Uit ervaring weet ik eigenlijk dat topics over verhalen meestal genegeerd worden (of nou ja, mijn topics over mijn verhalen dan), maar ik hoop dat dat dit keer niet het geval is!

    http://www.quizlet.nl/stories/79102/remember-when-you-were-young/ Remember when you were young. (Sorry voor kneuzige link en zo, ik kan even niet vinden hoe je het anders neer zet. Ik ben hier al een tijd niet meer geweest .__.)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 11:57 ]


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Je hebt de verkeerde link erin geplakt, want als je er nu op klikt staat er "je kunt alleen aan je eigen stories werken" :Y)
    Maar ik zal er even naar kijken :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    flipje schreef:
    Je hebt de verkeerde link erin geplakt, want als je er nu op klikt staat er "je kunt alleen aan je eigen stories werken" :Y)
    Maar ik zal er even naar kijken :Y)


    Oh, bedankt dat je het zegt (en bedankt voor het kijken)! Wat ben ik toch weer handig met internet and stuff. :\


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.