• Ja, Sofie heeft weer eens wat te vertellen. (cat)

    Ik vind namelijk een collega van mij cute. (bloos)
    En dat heb ik tegen mijn vriendinnen verteld en toen was er een vriendin waarmee ik altijd nogal hyper ben en zij is gewoon hyper, maar die was toen uiteindelijk op gekomen dat zijn bijnaam 'konijn' moest zijn. (Ga er alsjeblieft niet naar vragen hoe ze in vredesnaam erop is gekomen, weet ik namelijk niet meer)
    Maar nu zit ze me dus daarmee de hele tijd te irriteren en andere mensen ook gewoon.
    Alleen nu is dat kriebelige gevoel in mijn buik omgeslagen naar heftig gefladder! Dankzij het feit dat zij het zoveel over hem hebben! >.<
    En dat is zwaar irritant, aangezien je dan dit effect krijgt:
    Ik loop rustig naar een gang en kom hem tegen. Hij glimlacht (op een heel schattige manier) naar me en ik glimlach schaapachtig terug, en krijg geen zinnig woord meer uit mijn mond.

    En ik wil helemaal niet verliefd zijn! :[

    Hebben jullie ook van die 'geweldige' vrienden?


    Deep inside, I've never felt alive

    Yep, ik heb een stel overenthousiaste wing girls de m'n crush stalken. Ik leef met je mee .____.


    i put the fun in funeral

    ja, ik ook.
    maar ja, ik kijk hem gewoon zo in ogen en verzin allerlei dingens over hem in mijn hoofd. Van scheldwoorden tot wat een loser hij wel niet is.


    -

    Audacity schreef:
    Yep, ik heb een stel overenthousiaste wing girls de m'n crush stalken. Ik leef met je mee .____.

    Lol, deden mijn andere 'vriendinnen' ook altijd. Ik hoefde dat eigenlijk helemaal niet en ik ben ook blij dat ze dat niet bij m'n ex hebben gedaan. (A)
    Maar hij heeft je toch al uitgevraagd? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Audacity schreef:
    Yep, ik heb een stel overenthousiaste wing girls de m'n crush stalken. Ik leef met je mee .____.


    Omdat jij maar steeds niks durft te doen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Meestal kennen mijn vrienden mijn crush niet haha :P


    Life is hard and then we die

    Aife schreef:
    (...)
    Lol, deden mijn andere 'vriendinnen' ook altijd. Ik hoefde dat eigenlijk helemaal niet en ik ben ook blij dat ze dat niet bij m'n ex hebben gedaan. (A)
    Maar hij heeft je toch al uitgevraagd? ^^


    Ja, ergens ben ik ze ook wel dankbaar, maar op dat moment kon ik ze wel vermoorden D:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja, ergens ben ik ze ook wel dankbaar, maar op dat moment kon ik ze wel vermoorden D:

    Haha, lol. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    PUKKELxDING schreef:
    Meestal kennen mijn vrienden mijn crush niet haha :P


    Lucky you.
    de mijne praten hun mond met alle vreugde voorbij.


    -

    Tigger schreef:
    (...)

    Omdat jij maar steeds niks durft te doen D:


    Bemoei je er niet mee, ik ben verlegen >:C.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Bemoei je er niet mee, ik ben verlegen >:C.


    Stop met verlegen zijn en mep hem met kussens!


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwin, zou haar alsjeblieft in haar GB of PB kunnen overtuigen, niet in mijn topic please :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja. Eigenlijk wel. Ik leerde een half jaar geleden een jongen kennen via de judo. En hij was best knap enzo. Dus een vriendin van mij begon ons te koppelen. Hoewel dat geen zin had want hij had/heeft een vriendin. Alleen uiteindelijk vond ik hem echt leuk. Gelukkig is die verliefdheid voorbij en zijn we nu gewoon beste vrienden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uh, op dat gebied? Nergens last van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Uh, op dat gebied? Nergens last van.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hehe, ik ga altijd juist heel veel praten over mijn crush, zodat ze meteen alle details weten.
    Jammer genoeg gaan ze dat dan tegen me gebruiken en maffe liedjes zingen als hij voorbij komt. XD
    Lol.


    "Well, well. Look who we've got here!"