• Ik ben hier met Ricardo (NIGHTRAIN) en Jacky (Genius) en Jacky is heel erg bang voor clowns en voeten. Wat Ricardo en ik heel leuk vinden. Maar met z'n tweetjes één persoon aanvallen is oneerlijk ... Dus moeten jullie ook mee plagen! *O*
    Post hier dus al je mooiste foto's van leuke clowns! (clown)
    (En voeten, zegt Ricardo. Naakte voeten.)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 18:49 ]


    Til hug og blod.

    Genius schreef:
    Ik ben dom. Ik keek zo bij mijn topics en zag deze staan en vroeg me af wat voor topic dit was. Natuurlijk niet gezien dat nance dit topic had geopend. Blij dat je hier niet bent om me uit te lachen want ik vind het nog steeds super eng! :'D


    Ik vond het best wel grappig, jouw reactie. En Ricardo echt zo: "Voetclown... Clowntje voet!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ik vond het best wel grappig, jouw reactie. En Ricardo echt zo: "Voetclown... Clowntje voet!"

    Kut Ricardo. (krul) Hij ging me ook steeds zijn blote voeten showen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Kut Ricardo. (krul) Hij ging me ook steeds zijn blote voeten showen.


    Haha, ik heb uitzonderlijk brede voeten. Ben je daar ook bang voor?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ik vond het best wel grappig, jouw reactie. En Ricardo echt zo: "Voetclown... Clowntje voet!"


    Of z'n 'Maar wat nou als je een voetprobleem hebt en je moet zulke filmpjes kijken?'


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Of z'n 'Maar wat nou als je een voetprobleem hebt en je moet zulke filmpjes kijken?'


    LOL dat doet niemand. Ik niet tenminste xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn liefde voor jou is minder geworden.. (krul)

    Lol zegt Pim ook nog ''Ik heb nog wel engere voor je'' Rot vriendje :'D


    Hehehe, zie je, jij bent voor iedereen een leuk doelwit. I'm not the only one!


    Til hug og blod.

    Leela schreef:
    (...)

    Haha, ik heb uitzonderlijk brede voeten. Ben je daar ook bang voor?

    Ik ben niet bang voor voeten. Ik vind ze vreselijk smerig en ze wil niet in mijn buurt hebben. (krul)

    Omerta schreef:
    (...)

    Hehehe, zie je, jij bent voor iedereen een leuk doelwit. I'm not the only one!

    Meh :(


    -

    Factory schreef:
    Die clowns zijn stiekem wel heel erg eng :X


    I'm just beautiful me.