• Ja, dat is het resultaat van zonnebrand vergeten op te doen op een zonnige dag als gisteren... Alleen het was wel supergrappig, omdat ik mee moest helpen bij een wijkvereniging voor Koninginnedag en d'r was een klein jongetje dat de hele tijd aan t, nou ja, hij deed een heleboel, maar het was wel grappig.

    Voor de NL'ers: hoe was jullie Koninginnedag?

    Voor de Belgen: Wat hebben jullie gisteren gedaan?

    O, tip voor de mensen die verbrand zijn: komkommers of yoghurt schijnt heel goed te helpen!
    Ik heb er nu geen tijd meer voor, want ik moet naar de winkel en daarna eten en daarna werken ;]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 16:05 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn koninginnedag was... Saai. Ik heb helemaal niks gedaan :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Naar een openluchtfuif. 't Was leuk, tot het begon te gieten. ._.

    School >.<'


    comfort in c h a o s

    Het was echt ontzettend heet in het park waar ik was D:. Ben ook verbrand :[. Maaaar, ik heb wel eindelijk met m'n crush gepraat en hij vindt me nog steeds leuk! 8D. Sterker nog, hij wil een date (wbw). Verder ben ik met wat vriendinnen naar de mac gegaan en hebben we 's avonds een film gekeken. Geslaagde dag ^^.


    i put the fun in funeral

    Lol, mijn wangen en neus zijn helemaal rood. Ook vergeten zonnebrand op te doen ;S

    Mijn koninginnedag was wel leuk (: Ik ging 's ochtends naar een vriendin en 's middags naar de film en uit eten ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Oh ik ben ook verbrand, echt fucking vervelend hahah
    Maar het was leuk, heb op een rommelmarkt gestaan met vriendinnen dus het was wel gezellig :')


    As travars

    O, tip voor de mensen die verbrand zijn: komkommers of yoghurt schijnt heel goed te helpen!
    Ik heb er nu geen tijd meer voor, want ik moet naar de winkel en daarna eten en daarna werken ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Twee keer naar de kermis gegaan. Een keer overdag en een keer 's avonds. Ik heb een Perry gewonnen. :'DD


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Heel de dag gelopen. (Het zelfde rondje over and over again...)
    Was wel gezellig, though.
    Er was een meisje op de markt en die deed alsof ze een standbeeld was, na een poosje nam ze dan weer ene nieuwe houding aan. Ik vond der dood eng. DON'T BLINK, ya know. -Weeping angels.. dood eng.


    Believe in yourself.

    Mijn Koninginnedag was wel leuk! Ik heb eerst 8 uren gewerkt, wat best 'n hel was. Ik werk namelijk in een ijssalon in de stad bij ons en aangezien het vet mooi weer was, was het dus de hele dag superdruk. Mijn handen liggen open ):
    Maar mijn avond was wel leuk! :'D

    Uhm, eerst ging ik op het grasveld kijken achter mijn huis waar ze elk jaar zeskamp doen, maar dat was saai dus heb ik de hele dag thuis gehangen. En 's avonds was het eindspel van de zeskamp en een band, maar ik voelde me niet lekker en het werd al helemaal erg toen een grote groep van school, (waar mijn crush en ex-crush ook in zitten, alleen mijn crush was er gelukkig niet) er ook kwam. In ons kleine dorp. Dus ben ik naar huis gegaan en heb ik op mijn broertje die lag te slapen gepast.


    Food.

    ik vier het niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb gister helemaal niks gedaan:Y)
    En mijn wangen en neus zijn altijd rood. Zon of niet ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb samen met 3 andere nichten 400 euro verdient door de merkkleding van onze zussen en een tante te verkopen.
    Totally worth it .:Y)


    The odds are néver in our favor.

    Die van mij was geweldig *O* Ik ben met Nikki en mijn broertje om 5 uur opgestaan. Toen hebben we allemaal shit naar de binnenstad gebracht, daar een kleedje neergelegd en alles erop gedumpt. Toen zijn we nog meer shit gaan ophalen bij mijn opa en oma, die in de binnenstad wonen, en die ook op ons kleedje gelegd. Toen zijn we gewoon lekker gaan verkopen en we hebben best wat winst gemaakt (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.