• Kom maar op met die aanvragen voor covers :')

    Haha, ja het mag misschien een beetje niet origineel zijn, maar ik heb echt zin om covers te maken omdat ik me echt niet normaal hard verveel. Hier zijn een paar voorbeelden:

    Deze heb ik laatst nog in opdracht voor een wedstrijd gemaakt:



    En deze heb ik een tijdje geleden voor iemand gemaakt:



    Het liefst even dit lijstje invullen:

    - de foto's
    - Wat voor sfeer
    - Het liefst een beschrijving van de story
    - Voorkeur voor lettertype
    - Andere speciale dingen :')
    - Eventuele tekst voor op de cover

    Dus... kom maar op met die aanvragen. Ik doe dit in ieder geval tot het einde van deze vakantie. Daarna moet ik nog even zien hoeveel tijd ik heb :')

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 14:35 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh, wauw, ze zijn echt mooi! (cat)
    Ik zoek even wat foto's en dan vraag ik er eentje aan. Moet ik een bepaald lijstje ofzo invullen?

    Ja, ik heb het lijstje er net bij gezet. Ik was even vergeten dat dat ook wel handig was om er bij te zetten :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.




    Beide foto's graag in zwart wit. Ik weet dat er een daarvan al in zwart wit is, maar eh ja, haha.
    Een beetje trieste/mysterieuze sfeer is wel gepast. Kan de eerste foto helemaal links en dan die andere rechts? Dat het een soort banner word, met in het midden wat brushes en kleuren? In het midden komt ook de volgende tekst, in sierlijke letters, in het wit ofzo. Moet je zelf maar even kijken wat het beste past!
    Is it me or is it you?


    Verhaalbeschrijving
    We had our time, it passed me by in all its glory. And now I say goodbye. I know you’re sad and we avoid a conversation. We really need to talk. I don’t know if I wanna be all alone. On my own, I can’t imagine to be. We’re running out of time. Is it me, is it you, who's gonna be the one that'll stand up and leave?
    Het is niet zo dat ik opgaf. Of dat ik me te groot voelde voor wat iemand anders dacht, of voelde. Het is niet zo dat ik me stoer voelde om zomaar ineens weg te lopen. Iemand in pijn achterlatend, in de hoop dat je nog terug komt. Ook al wist diegene stiekem heus wel dat dát niet de optie bleek te zijn toen ik niet meer omkeek.
    Het was gewoon zo dat het beter was. Ik wíst dat het beter was. En dat voelde ik op het punt dat ik me omdraaide. Of eigenlijk, voelde het al beter toen ik in mijn hoofd besloot weg te lopen: het was goed zo, ze had me genoeg pijn gedaan.
    Want op een gegeven moment realiseer je je dat je teveel gedaan hebt voor iets, of iemand, dat de stap daarna stoppen is. Ze met rust laten. Weglopen. Het is niet dat je opgeeft, en het is niet zo dat je het niet geprobeerd hebt.
    Het is gewoon zo dat je een lijn zet, van angst tot verdriet. Wat écht van jou is, en wat uiteindelijk van jou zal zijn. En tussen dat gene wat het niet is, en wat het ook, hoe hard je ook vecht, nooit zal worden.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    @Winterwerp wat wil je dan dat de afmetingen ongeveer zijn? Als je namelijk een banner wil, dan is dus de horizontale lijn veel groter dan de verticale lijn. Is dat wat je wil? :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Foto's:
    1 2 (of deze, als je de andere er niet in kan verwerken) 3 en eventueel deze, maar dat hoeft niet per se.
    Sfeer: Drama/spanning, zoiets.
    Beschrijving: Rose Mulberry komt uit de pot als vrouwelijk Tribuut van District 9 voor de zesde Hongerspelen. Ze heeft haar lot geaccepteerd, ze zal sterven. [Ik wil eigenlijk niet echt meer uitleg geven, aangezien ik dan de hele verhaallijn verklap en ik wil 't nog even voor mezelf houden. Ik hoop dat het niet erg is? c:]
    Lettertype: Liefst iets krullerigs.
    Tekst: Snake venom

    Danke schön. _O_

    De covers komen morgen. Mijn vader was het zat met me en sleurde me naar buiten on gezellig in de zon op de loungebank even gezellig te gaan zitten, haha. Nu ben ik dus bij mijn moeder. Morgen zijn ze af! :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    De foto's: Foto 1 | Foto 2 | De achtergrond |
    Wat voor sfeer: Liefdevol maar toch ook weer enigszins afstandelijk.
    Het liefst een beschrijving van de story: [Oké, even kort] Wendy word meegenomen door haar kleine zusje naar een signeersessie van One Direction. Wendy heeft hier geen zin in maar voorkomt zo een ruzie tussen haar moeder en haarzelf. Op de signeersessie heeft Harry haar al snel door maar vind het nogal apart dat ze geen handtekening wil. Hij is gefacineerd van haar maar zij moet niks van hem weten. Ze is dan wel geen fan, ze weet dondersgoed zijn reputatie en dat hij meiden niet serieus neemt. Zij houd de afstand dus maar hij heeft juist in haar het meisje gevonden wat hij altijd al zocht.
    Voorkeur voor lettertype: Sierlijk maar wel duidelijk
    Andere speciale dingen: Geen usernames
    Eventuele tekst voor op de cover: You're able to make me speechless

    - Ee foto's: 1 2 3
    - Wat voor sfeer: Een donkere, gespannen sfeer.
    - Het liefst een beschrijving van de story: Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    - Voorkeur voor lettertype: Het liefst iets sierlijks.
    - Andere speciale dingen: Het liefste wil ik het eerste plaatje, met het Yin/Yang teken, als achtergrond, en het tweede plaatje moet dan helemaal links en het derde plaatje helemaal rechts, zodat ze met de gezichten tegenover elkaar staan, zeg maar, volg je me? ;p
    - Eventuele tekst voor op de cover: De titel: Connected
    - Extra: Alleen als het past, wil ik graag onder de titel (Connected) als ondertitel 'Het Doolhof', in een kleiner lettertype. En ergens in het klein mijn username (Parachutes) (echt alleen als het past en mooi is op de cover!)

    Ik hoop dat je me kan helpen! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet niet of je nog tijd hebt, maar hier is mijn lijstje:
    de foto's: 1
    2
    (dus 1 van deze 2, niet allebei :3)
    3(achtergrond)
    4(achtergrond)
    (ook maar 1 van deze 2 :3)
    4(deze hoeft niet perse, maar zou wel leuk zijn.)
    Wat voor sfeer: Een beetje mystirieus, zoals het eerste voorbeeld
    Het liefst een beschrijving van de story:Het verhaal speelt zich dertig jaar na de laatste Harry Potter films af. Ze zijn nog altijd populair en generatie na generatie leest de boeken. Ook Bradley is een grote fan. Als hij erachter komt dat Hogwarts echt bestaat, maar anders dan geschreven is, en blijkt dat hij ook magische krachten bezit, ontdekt hij nieuwe geheimen van het kasteel, terwijl een nieuwe heer van het duister zich klaarmaakt voor de strijd.
    Voorkeur voor lettertype: Ook zoals het eerste voorbeeld
    Andere speciale dingen :') niet echt..
    Eventuele tekst voor op de cover: de titel: Let the real story begin • Hogwarts


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Afbeeldingen: -een foto van Zayn Malik
    -deze, of eentje die er heel erg op lijkt
    -achtergrond mag je zelf verzinnen
    Titel of tekst: The little twinkle in your eye
    Kleur, zwartwit of iets anders: in kleur
    Sfeer: hmm.. met passie/ romantiek en rustig
    lettertype: maakt niet zo veel uit

    Ik hoop dat je er wat mee kan, en anders kun je even bij mijn story kijken (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~