• Tip voor iedereen die deze boeken nog in de boekenplank in hebben: Ze zijn voor 4 euro per stuk bij de kruitvat in Nederland vanaf morgen , plaats van 15 euro per stuk bij bol.com :3

    Vraagje voor de mensen die hem al hebben gelezen: Hoe vonden jullie het boek?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn moeder werkt bij kruidvat, dus heeft ze gisteren al gekocht :). Ik ben er alleen nog niet in begonnen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind de Nederlandse titel zo stom. ._. Maar goed, The Vampire Academy boeken dus.
    Ik heb ze alle 6 gelezen en vind ze erg leuk, zeker aan te raden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zoals hierboven al is gezegd vind ik de Nederlandse titel stom, maar ach ja. Ik heb de eerste vier boeken gelezen en vond ze geweldig! De personages zijn naar mijn mening ook heel erg leuk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Geld dat ook voor in België? Ik zou ze wel graag willen lezen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb ze net even opgezocht en het klinkt best leuk. Ben alleen te lui om naar de kruidvat te gaan en mijn geld moet ik sparen, dus helaas.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    zijn ze alle 6 te koop bij de kruidvat dan? Ik dacht in de reclame maar 3 boeken te hebben gezien..

    Heimdall schreef:
    zijn ze alle 6 te koop bij de kruidvat dan? Ik dacht in de reclame maar 3 boeken te hebben gezien..

    Inderdaad allen de eerste 3 ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zeker niemand die zin heeft om ze voor mij te kopen , op te sturen dat ik jouw geld stuur?
    Ik wil ze graag hebben, maar ik heb twee dagen filmmarathon en ik heb vandaag ook geen tijd gehad, ik moest vast inpakken voor vakantie en oppassen

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 18:11 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik bespaar mijn geld
    en leen hem in de bibliotheek
    hangt ervanaf waar je woont Bloedzoeker
    ik wil heb wel voor je kopen en jij stuurt mij het geld


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.