• Ja, mijn boven buren gingen verhuizen dus de woningbouw ging het huis boven ons verbouwen, en centrale verwaming aanleggen enzo. En nu zit er een gat in het plafond van mijn douche!! En wij mochten in ons huis dus geen centrale verwaming nemen terwijl iedereen het wel heeft dus mijn stief vader ging ergerns naartoe om dat te regelen blablabla en nu moeten we binnenkort voor drie weken naar het huis boven ons zodat het in ons huis ook kan. Opzich is dat niet zo erg, maar ik had heel erg gespaard voor het behang dat ik wou. -ik wou het perse zelf betalen- en dat gaan ze er dus allemaal afslopen!!

    Oke om het topic nuttig te houden, bij jullie nog wat gebeurd? :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ja, ben net wakkergehouden door een één of andere eikel van voetballer, die zo graag zijn tent in iedere hoek en buurt van ons dorp wilde laten horen. Ik heb voortaan een hekel aan Konninginnenacht >.<
    Blèh...


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Ja, ben net wakkergehouden door een één of andere eikel van voetballer, die zo graag zijn tent in iedere hoek en buurt van ons dorp wilde laten horen. Ik heb voortaan een hekel aan Konninginnenacht >.<
    Blèh...
    precies hetzelfde


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nee, het is bijna altijd stil in deze wijk..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik werd wakker van de harmonie die al vanaf half 8 speelde en zonodig langs mijn huis moet lopen..


    Me so good.

    Ik werd wakker van mijn afschuwelijke droom over mijn crush.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.