• Ik kan tegen beledigingen :) Leave you're comments <3

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:25 ]

    Ik vind het opzich wel ok, alleen wat kort.
    Persoonlijk zie ik niet echt om wat het gaat...Maar voor een eerste trailer is het best goed gedaan


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oke =D Thanks voor de eerlijkheid

    Ik vind het wel goed voor de eerste keer (:

    Dat eerste gedeelte waarin je alleen de voeten ziet, duurt te lang. Dat opeens er een stuk extra muziek achter kwam was vrij afleidend en dat zou ik dan ook niet doen en de muziek zou ik aan het einde niet zo abrupt afkappen, maar langzaam laten wegvagen of zoiets. De overgangen vind ik wel mooi gedaan. Alleen jammer dat je uit de trailer niet af kan leiden waar het verhaal over gaat, op een danseres en 1D na, want dat moet je wel een beetje er uit af kunnen leiden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Voor een eerste trailer is hij vrij goed. [: Je beelden passen vrij goed op de muziek, al vind ik persoonlijk dat je het tweede filmpje, het opwarmen van je voeten voordat je op je spitzen danst, te lang in beeld is. Rond 0:24 is het filmpje goed op de muziek afgesteld! Wanneer de beelden van One Direction erbij komen, vind ik persoonlijk dat de beelden een beetje snel in elkaar overgaan. Probeer beelden waarin mensen praten of in dit geval zingen te vermijden. Wanneer je met popsterren werkt of een trailer voor een fanfiction maakt kan dit moeilijk zijn, maar de trailer komt meteen een stuk netter over als je die beelden weglaat. Het is jammer dat de verhaallijn niet echt duidelijk is. Gaat het over een meisje dat danst, wiens lot vermengt wordt met dat van One Direction? Zo kom het in ieder geval op mij over. De trailer heeft een fijne lengte. Probeer bij de muziek met in en out faden te werken. Dat is mooier. Al bij al goed gedaan!

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:37 ]


    comfort in c h a o s

    Ik vind 'm wel mooi, alleen jammer dat de muziek (niet de piano) opeens stopt. Hij is wel mooi uitgekomen voor een eerste trailer.


    The odds are néver in our favor.

    Okee , ik gebruik windows live movie maker en weet iemand hoe je dan het kan laten wegvagen? Echt bedankt dat jullie de moeite nemen om me tips te geven <3

    wat wil je weg laten vervagen dan? het geluid van de video zelf kun je uit zetten maar dat heb je in het begin (neem ik aan) al wel gedaan. En als je overgangen wilt doen tussen de stukjes video in moet je kijken bij animaties :') daar staat 1 bij die wel goed is. Zo'n soort van poppetje, lichte achtergrond blauw poppetje :')


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik vind het best wel goed voor een eerste trailer!


    -You don't know you're beautiful-