Post iets, en je ziet wel wat er volgt! Lieke, ik had geantwoord Harry en ik vroeg nu: en jij?
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Producer schreef: Echt allemaal? ;o Geen liedje wat een speciale betekenis heeft ofso? En nee, weet ik niet.. En ik ga nadenken ghehe.
BKopenwater schreef: (...) niet echt, ik vind ze gewoon allemaal even geweldig. We denken dat Lisanne op reis is of zo.
stay safe because I like being alive at the same time as you
Trouwens in welk liedje vind je dat de beste betekenis achter zit? c:
Producer schreef: Trouwens in welk liedje vind je dat de beste betekenis achter zit? c:
BKopenwater schreef: (...) eumh... geen idee eigenlijk, ik vind vooral het ritme belangrijk en met "we" bedoek ik de mensen van het OMG topic: oa Eloquentia en Wiosna
Producer schreef: (...) Aha, okay. Dat er dus een beat ofso in zit? Eerste ken ik niet, tweede wel.
BKopenwater schreef: (...) Inderdaad, kom naar het OMG topic en je leert ze kennen :] Sorry voor de late reactie maar ik schrijf aan m'n schrijvers ID en aan m'n story
Producer schreef: (...) Okay, als ik het kan vinden.. xd. Vast wel. Zijn er veel mensen? c: En is niet erg, ik lees ook veel nu. (;
BKopenwater schreef: (...) bwah een stuk of 5, maar de meeste daarvan komen niet echt vaak. En nu is het er echt DOOD
Ik was een paar uur weg en er is een nieuw topic?
Mijn username is een kopje, geen plaat
Producer schreef: (...) Ik zal zo komen, goed?
Wiosna schreef: Ik was een paar uur weg en er is een nieuw topic?
BKopenwater schreef: (...) oké, wiosna aka Sarah, is er nu ook
Ik heb geen zin om alle reacties te lezen