• Mijn vriend en ik zaten elkaar zo te kutten op msn, dus zegt 'ie op gegevenmoment van 'Ja het is uit' Ik daar heel leuk op in gaan, maar op gegevenmoment nam ik het serieus. Ik helemaal depressief van msn af gegaan, gaan slapen en gesms't van 'Ik vind het best kut hoe je het uitgemaakt hebt, ik dacht eerst dat het een grapje was dus deed ik vrij onverschillig, maar daarna besefte ik pas dat je het meende. Ik wil iig niet dat je denkt dat het me niet interesseerd omdat ik niets om je geef/gaf. Maar het interesseerd me dus wel.'
    Krijg ik kwartiertje later van een virnedin van mij sms: 'Hij maakte grapje, maar zijn mobiel was leeg.'

    Ik heb me nog nooit zo opgelucht gevoelt, ik zat helemaal te trillen en m'n ogen stonden vol tranen en voelde me ook bestwel aan eht lijntje gehouden, god nooitmeer :'3
    Stiekem heb ik hem nu ook bestwel schuldgevoel gegeven, haha :'3

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:53 ]


    Let it come and let it be

    das heftig!
    gelukkig is alles weer goed!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    wat een rotgrap..


    Me so good.

    Brutus schreef:
    wat een rotgrap..

    Nah, dat zeggen wel wel vaker tegen elkaar, maar meestal is het dan 2 minuten van: 'Weet je wat uit was?' 'Nou?' 'De lamp!' of poeslief 'Wil je me teruuuug?' maar de laatste tijd deed 'ie beetje vreemd dus nam ik het wt sneller serieus :'D


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    (...)
    Nah, dat zeggen wel wel vaker tegen elkaar, maar meestal is het dan 2 minuten van: 'Weet je wat uit was?' 'Nou?' 'De lamp!' of poeslief 'Wil je me teruuuug?' maar de laatste tijd deed 'ie beetje vreemd dus nam ik het wt sneller serieus :'D

    ahw, ik zou helemaal flippen als mn vriendje dat zou zeggen -als ik een vriendje had lol-
    Maarja, ik en blij voor je dat het een grap was (':


    Me so good.

    Complexity schreef:
    (...)
    Nah, dat zeggen wel wel vaker tegen elkaar, maar meestal is het dan 2 minuten van: 'Weet je wat uit was?' 'Nou?' 'De lamp!' of poeslief 'Wil je me teruuuug?' maar de laatste tijd deed 'ie beetje vreemd dus nam ik het wt sneller serieus :'D

    Dan vraag je er ook zelf om :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou dat dus echt geen leuk grapje vinden, maar ja, ben blij voor je dat het een grapje was :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wist helemaal niet dat jij een vriend had, haha. :'D
    Wel fijn dat het een grap was. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Dan vraag je er ook zelf om :'].


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pariah schreef:
    Ik wist helemaal niet dat jij een vriend had, haha. :'D
    Wel fijn dat het een grap was. :W

    Nog leuker: Je kent 'm zelfs :'D


    Let it come and let it be

    Dat deed mijn ex ook altijd... De klootzak...


    Bad decisions make good stories.

    mijn vriend en ik hebben ook de meeste 'ruzies' op msn of whatsapp :'D want je weet dan niet precies hoe iemand iets bedoeld enzo


    -

    Puroisen schreef:
    Ik zou dat dus echt geen leuk grapje vinden, maar ja, ben blij voor je dat het een grapje was :')


    The odds are néver in our favor.

    Goed dat het een grapje was! Wel lekker moment om een lege batterij te hebben, haha.
    Ik voelde me al helemaal schuldig toen ik een kleine ruzie had met mijn vriendje. Ik moet er niet aan denken als er zoiets gebeurd.


    To live would be an awfully big adventure

    The fuck, hij maakt het als een grapje uit met je? Wat is dat voor een idioot -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als mijn vriend -als ik die al had- dat bij mij zou uithalen dan had hij een groot probleem. Persoonlijk vind ik dat dus echt niet grappig, ook al is het 'voor de grap'.


    I'll lick the poison from right off your kiss