• (nerd) ik wil mij even verdiepen in One Direction - hype

    Jullie kunnen mij vast wegwijs maken wie ze zijn enzo :D

    plaatjes en uitleg is handig voor mij (lol)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Die donkere dude is Zayn Malik, die ene met de krullen is Harry Styles en verder kom ik niet.
    Ik schaam me al dood dat ik dit weet en bij Iron Maiden niet verder kom dan Steve Harris.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik post dadelijk wat foto's, maar ik moet nu gaan eten, maar degene die je op mijn profielfoto ziet is Harry Styles

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:14 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aurelia schreef:
    Die donkere dude is Zayn Malik, die ene met de krullen is Harry Styles en verder kom ik niet.
    Ik schaam me al dood dat ik dit weet en bij Iron Maiden niet verder kom dan Steve Harris.


    xD jij weet al meer dan ik !!
    Ik luister vaak naar Iron Maiden maar namen ... dat weet ik niet :$


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!


    van links naar rechts: Niall, Louis, Zayn, Harry, Liam


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (nerd) dank u !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!


    Van L.n.R.: Louis Tomlinson (20) - Liam Payne (18) - Harry Styles (18) - Zayn Malik (19) - Niall Horan (18)

    Louis William Tomlinson (geboren op 24 december 1991) komt uit Doncaster, South Yorkshire, Engeland.
    Niall James Horan (geboren op 13 september 1993) komt uit Mullingar, Westmeath, Ierland.
    Liam James Payne (geboren op 29 augustus 1993) komt uit Wolverhampton, West Midlands, Engeland. Payne had al eerder auditie gedaan voor X-Factor, in 2008, toen hij 14 was, maar Simon Cowell dacht dat hij er nog niet klaar voor was en vroeg hem twee jaar later terug te komen.
    Zayn Javadd Malik (geboren op 12 januari 1993) komt uit West Lane Baildon, Bradford, Engeland. Hij is van Pakistaanse afkomst.
    Harry Edward Styles (geboren op 1 februari 1994) komt uit Holmes Chapel, Cheshire, Engeland. Styles was de leadzanger van de band White Eskimo met bandleden, hoofdgitarist Haydn Morris , basgitarist Nick Clough en drummer Will Sweeny.


    One Direction is een boyband uit het Verenigd Koninkrijk bestaande uit Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles. Ze eindigden in 2010 als derde in het Britse talentenjachtprogramma X-Factor.
          Tomlinson, Horan, Payne, Malik en Styles meldden zich in 2010 allemaal aan als solokandidaat voor X-Factor, maar gingen niet door naar de categorie ‘Jongens’ en werden toen als groep wel doorgelaten door Nicole Scherzinger. Hun coach was Simon Cowell. Na vier weken waren ze Cowells laatste act die nog meedeed. One Direction eindigde als derde.

    Hun eerste single ‘What makes you beautiful’ kwam op 11 september uit en stond de week erna al op nummer 1 in de UK Singles Chart. Daardoor werd het uitgeroepen tot 'Fastest selling single of 2011' (snelst verkopende single uit 2011). Hun tweede single ‘Gotta Be You’ kwam op 14 november uit, en op 21 november 2011 kwam hun eerste album Up all night uit.
          Op 21 februari 2012 won One Direction de Brit Award ‘British Single’ voor hun single ‘What makes you beautiful’. Een maand later op 21 maart 2012 stond hun album 'Up All Night' nummber 1 op de 'U.S. Billboard' 1 dag nadat het uit kwam. Daarmee hebben ze een record verbroken en bands zoals The Beatles, Spice Girls en Coldplay verslagen.



    Live, more than this:


    Bron: Wikipedia

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:23 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Peetniss schreef:


    van links naar rechts: Niall, Louis, Zayn, Harry, Liam


    Niall James Horan - Enorme liefde voor eten en Nando's is zijn lievelingsrestaurant en hij is een Belieber

    Louis William Tomlinson - De grappenmaker en is de beste vriend van Harry Styles

    Zayn (officieel Zain) Jawad Malik - Degene met de tattoo's en de beste vriend van Liam

    Harry Edward Styles - Enorme liefde voor oudere vrouwen en de beste vriend van Louis Tomlinson

    Liam James Payne - Heeft maar een nier, vroeger gepest op school en de beste vriend van Zayn Malik


    Physics is awesome

    Forbes schreef:


    Van L.n.R.: Louis Tomlinson (20) - Liam Payne (18) - Harry Styles (18) - Zayn Malik (19) - Niall Horan (18)

    (...)

    One Direction is een boyband uit het Verenigd Koninkrijk bestaande uit Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles. Ze eindigden in 2010 als derde in het Britse talentenjachtprogramma X-Factor.
          Tomlinson, Horan, Payne, Malik en Styles meldden zich in 2010 allemaal aan als solokandidaat voor X-Factor, maar gingen niet door naar de categorie ‘Jongens’ en werden toen als groep wel doorgelaten door Nicole Scherzinger. Hun coach was Simon Cowell. Na vier weken waren ze Cowells laatste act die nog meedeed. One Direction eindigde als derde.

    Hun eerste single ‘What makes you beautiful’ kwam op 11 september uit en stond de week erna al op nummer 1 in de UK Singles Chart. Daardoor werd het uitgeroepen tot 'Fastest selling single of 2011' (snelst verkopende single uit 2011). Hun tweede single ‘Gotta Be You’ kwam op 14 november uit, en op 21 november 2011 kwam hun eerste album Up all night uit.
          Op 21 februari 2012 won One Direction de Brit Award ‘British Single’ voor hun single ‘What makes you beautiful’. Een maand later op 21 maart 2012 stond hun album 'Up All Night' nummber 1 op de 'U.S. Billboard' 1 dag nadat het uit kwam. Daarmee hebben ze een record verbroken en bands zoals The Beatles, Spice Girls en Coldplay verslagen.



    Live, more than this:


    Bron: Wikipedia


    klopt blijkbaar toch wel

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:37 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eyes schreef:
    (...)

    Niall James Horan - Enorme liefde voor eten en Nando's is zijn lievelingsrestaurant en hij is een Belieber

    Louis William Tomlinson - De grappenmaker en is de beste vriend van Harry Styles

    Zayn (officieel Zain) Jawad Malik - Degene met de tattoo's en de beste vriend van Liam

    Harry Edward Styles - Enorme liefde voor oudere vrouwen en de beste vriend van Louis Tomlinson

    Liam James Payne - Heeft maar een nier, vroeger gepest op school en de beste vriend van Zayn Malik


    Zayn rookt ook nog


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    die leeftijden kloppen niet hoor.


    Jawel? Lol. Wat moet het dan zijn? Harry vijftien, Louis drieëntwintig?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    (...)

    Jawel? Lol. Wat moet het dan zijn? Harry vijftien, Louis drieëntwintig?


    OMG ik voel mij dom, je had wel gelijk! sorry

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:36 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    --

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:37 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    Zayn rookt ook nog


    O, ja bij mij in de familie is roken zo gewoon dat ik het meestal vergeet dat Zayn ook rookt.


    Physics is awesome

    ik lees dit allemaal zo en... ik voel me nu heel obbsesed. ALLES wat hier staat weet ik uit mijn hoofd te vertellen en zelfs veel meer (bloos)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    Zayn rookt ook nog

    Niall rookt ook :(


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.