• Laatste topic voor voorlopig weer. :')

    Even een leuk album voor de fans/kenners en anders een goede geschiedenisles over goede muziek! :Y) [En nee, dit is niet bedoelt om een discussie uit te lokken over wat wel of geen goede muziek is.]


    Appetite for Destruction is het eerste studioalbum van de Amerikaanse hardrockband Guns N' Roses. Het album combineert elementen afkomstig uit heavy metal, hardrock, bluesrock en punk.

    Appetite for Destruction bereikte de nummer 1-positie in de US Albums Chart en op 23 september 2008 werd het door de RIAA gecertificeerd als 18x platina.[1]

    Bron: Wikipedia.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 16:36 ]


    Til hug og blod.

    Aurelia schreef:
    Dus. Nu ga ik een awesome cd in mekaar zetten met gejatte muziek om morgen met m'n pa van te genieten. And this song will be fucking on it!
    Oh en dood aan dubstep. Moge het een pijnlijke dood sterven.



    Echte dubstep haat ik niet. Zeker geen oldschool.
    Maar de mainstream hoeft van mij echt niet. Zoals Skrillex, die zelf zegt geen dubstep te maken, maar fans heeft die het zo blijven noemen. Uiteindelijk geeft hij dan ook maar met gefronste wenkbrauwen in, omdat het zijn inkomsten zijn en fans, maar dat is toch bullcrap. :')

    Maar als je dan naar bijvoorbeeld Caspa kijkt heb je wel weer een aantal goede nummers. Deze bijvoorbeeld, Cockney Violin;


    Ook iets wat je jammer genoeg ook nauwelijks hoort en een veel betere kwaliteit heeft dan de mainstream.


    Maar goed, ik zal het verder bij de genres houden van dit album en niet teveel afdwalen om Alwin zijn zin te geven. :Y)


    Til hug og blod.

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Ik had het eigenlijk alleen over deze cd, niet over Guns N' Roses zelf.
    Lijkt me best leuk zo'n serie.


    Dit is anders wel hun debuutalbum. :')


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Dit is anders wel hun debuutalbum. :')

    Oh, nee wacht. Ik had het stukje verkeert gelezen. Ik dacht dat er stond dat hij in 2008 uitkwam,hehe.
    Ik vond het al vreemd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    FighterBeat schreef:
    (...)


    Echte dubstep haat ik niet. Zeker geen oldschool.
    Maar de mainstream hoeft van mij echt niet. Zoals Skrillex, die zelf zegt geen dubstep te maken, maar fans heeft die het zo blijven noemen. Uiteindelijk geeft hij dan ook maar met gefronste wenkbrauwen in, omdat het zijn inkomsten zijn en fans, maar dat is toch bullcrap. :')

    Maar als je dan naar bijvoorbeeld Caspa kijkt heb je wel weer een aantal goede nummers. Deze bijvoorbeeld, Cockney Violin;


    Ook iets wat je jammer genoeg ook nauwelijks hoort en een veel betere kwaliteit heeft dan de mainstream.


    Maar goed, ik zal het verder bij de genres houden van dit album en niet teveel afdwalen om Alwin zijn zin te geven. :Y)

    Dan zijn het de mainstream dubstep dj's die er hun levensmissie van maken goeie muziek te verkrachten.
    Daar heb ik maar 1 antwoord op: NO.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Dus. Nu ga ik een awesome cd in mekaar zetten met gejatte muziek om morgen met m'n pa van te genieten. And this song will be fucking on it!
    Oh en dood aan dubstep. Moge het een pijnlijke dood sterven.


    Remember when...

    Aurelia schreef:
    (...)
    Dan zijn het de mainstream dubstep dj's die er hun levensmissie van maken goeie muziek te verkrachten.
    Daar heb ik maar 1 antwoord op: NO.


    Jup, maar dat doen ze helaas met bijna elk genre wel.


    Til hug og blod.

    Ik ben dol op dat album! :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Grimling schreef:
    (...)

    Wacht, wat. Jij noemt dit dubstep?




    Alwin... je stelt me diep teleur.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Appetite for Destruction :D. Toen G'n'R nog echt goede muziek maakte...

    JohnHWatson schreef:
    (...)

    Alwin... je stelt me diep teleur.


    Yay! Beet!


    quidquid excusatio prandium pro

    loooooooovvvvveeeeee Gun's N' Roses!


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.