• Factory schreef op 27 april 2012 - 23:12:

    RE: Quizwedstrijd organiseren

    Misschien is het dan handiger dan je 5 mei je topic pas opent dan.
    Je hebt sowieso nu toestemming.
    Veel plezier en succes!

    x


    Ik mag dus beginnen met de wedstrijd :) Zoals jullie misschien al uit bovenstaand bericht begrepen hadden, ga ik van 30 april tot 5 mei op vakantie, maar jullie kunnen je wel al inschrijven en aan de eerste opdracht beginnen :)

    Regels
    -Iedere ronde duurt 2 weken. Je kunt uitstel vragen, maar dit moet 24 uur voor de deadline gebeuren. Uitstel is 2, maximaal 3 dagen.
    -Je stuurt je opdracht via een pb naar mij.
    -Naamsveranderingen doorgeven in dit topic a.u.b.
    -Je mag van de opdracht afwijken, maar dit kost je punten!
    -Het moet een nieuwe quiz zijn, niet een die je al eens eerder gemaakt hebt.
    -Toon respect aan elkaar. Wanneer je beledigt, discrimineert of andere vormen van negatieve uitstralingen naar andere deelnemers of juryleden, kan ik je diskwalificeren.


    Prijzen
    Eerste plaats: 15 credits, 2 maanden promotie op mijn profiel, en een kudo op al je creaties.
    Tweede plaats: 10 credits, 1 maand promotie op mijn profiel, en 1 kudo op je favoriete creatie.
    Derde plaats: 1 maand promotie op mijn profiel en 1 kudo op je favoriet creatie.
    Troostprijs: Alle deelnemers komen gedurende de wedstrijd op mijn profiel te staan(of je moet dit niet willen natuurlijk). En natuurlijk een dikke, virtuele knuffel.

    Waar wordt op gelet?
    Er wordt voornamelijk gelet op originaliteit, dat is eigenlijk het belangrijkste. Er wordt ook wel een beetje gelet op spelling en de opbouw, maar hier zal ik minder streng naar kijken. Tip: grappige quizzen vallen mij meestal wel in de smaak.

    Jury
    HARRYMARRYME

    Deelnemers Gesloten
    1. Errin
    opdracht 1 Cijfer: 9,3
    opdracht 2 Cijfer: 9,5
    opdracht 3 Cijfer: 9,5
    Gemiddelde: 9,4
    2. Flair
    opdracht 1 Cijfer: 8,2
    opdracht 2 Cijfer: 9,5
    opdracht 3 Cijfer: 9,8
    Gemiddelde: 9,2
    3. imlove
    opdracht 1 Cijfer: 8,8
    opdracht 2 Cijfer: 5,7
    opdracht 3 Cijfer: 8,2
    Gemiddelde: 7,6
    4. Kanda
    opdracht 1 Cijfer: 4,1
    opdracht 2 Cijfer: 7,8
    opdracht 3 Cijfer: 6,8
    Gemiddelde: 6,2

    Opdracht 1
    Voor de eerste opdracht wil ik het simpel houden. Je mag zelf kiezen wat voor quiz het wordt, maar ik wil dat je in je uitkomsten iets met dieren verwerkt. Als je uitkomsten dus dieren zijn, is alles goed. Geef ook een korte uitleg bij de uitkomst.
    Aantal vragen: onbeperkt.
    Aantal uitkomsten: 5 tot 10 is genoeg.
    Deadline: 11 mei 22:00.


    Opdracht 2
    Zoals jullie weten zijn er verschillende soorten quizzen. Zo heb je 7 minutes in heaven quizzen, en lijk jij op mij quizzen. Ik wil dat jullie een combinatie maken van twee verschillende soorten quizzen. Hieronder staan twee rijtjes met vijf keuzes. Iedere keuze is maar één keer te verkrijgen. Erachter staat hoeveel vragen en hoevel uitkomsten bij dit onderdeel hoort.
    Vragen:
    1. Ja/nee vragen (50 vragen) WATIC
    2. Wat zou jij doen/Wat zou jij zeggen? (10 - 15 vragen) Myrddin
    3. Wat kies je? (Geen voorkeur) Lavendor
    4. Ben jij ... ? (20 vragen) Parachutes
    5. Hot or not? (50 vragen) imlove

    Soort quiz(uitkomsten):
    1. Meest "..." geantwoord of meest "..." geantwoord (minimaal 2 uitkomsten) Myrddin
    2. Overleef jij het? (minimaal 3 utkomsten) WATIC
    3. 7 minutes in heaven (minimaal 4 uitkomsten) Parachutes
    4. Lijk jij op mij? (minimaal 2 uitkomsten) imlove
    5. Flesje draaien (minimaal 5 uitkomsten) Lavendor
    Let op! Je mag niet twee dezelfde getallen kiezen. Dus niet 1 en 1. Verder laat ik jullie weer helemaal vrij. Het gaat zich om de structuur, niet om het onderwerp ;) Als er verder nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Je mag ook vragen om een voorbeeldje, want ik begrijp wel dat het misschien nog een beetje onduidelijk is, maar kies eerst maar eens wat getallen. Oh enne, wie het eerst maalt, wie het eerst krijgt.
    Deadline: 29 mei 16.00


    Opdracht 3
    Jullie gaan een quiz baseren op een liedje, gedicht of foto. Jullie mogen zelf kiezen op wat van de drie jullie het willen baseren. Daarna kies je nog een thema uit. De thema's zijn als volgt:
    1. Feest
    2. Seizoensgebonden Errin
    3. Liefde
    4. Overlijden Flair
    5. School
    6. Dier
    7. Vriendschap Kanda
    8. Eerlijkheid imlove
    9. Dapperheid
    10. Vrolijkheid
    Ieder thema is maar één keer te vergeven en ruilen is niet toegestaan. Er zijn drie liedjes te vergeven, drie gedichten en drie foto's. Dus niet iedereen mag een liedje doen etc. Let op! Gekozen is gekozen, ik ga het niet veranderen. Ik stuur jouw keuze door via een pb ;)
    Aantal vragen: 20 - 30
    Aantal uitkomsten: minimaal 4
    Deadline: 14 juni 16.00


    Succes!
    En als er nog vragen zijn, hoor ik het wel (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 17:44 ]


    Gewoon omdat het kan! (:

    Myrddin schreef:
    (...)

    jup...me likes sterrenbeelden...kun je hele verhalen over typen met goede en slechte eigenschappen :3
    moet nog 6 uitkomsten typen en dan nog de vragen :3


    OMG over zegswijzen valt niet veel te typen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Love4Cookies schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik. Ik snap het ook niet. Op mijn eigen account had ik altijd standaard vijf óf tien uitkomsten (soort van autisme, het moet altijd óf op een 5 eindigen, óf op een 0. Hoewel ik dat bij aantal woorden bij stories dan weer niet heb.. Hmm weird. Maar goed ik heb het dan ook niet echt, slechts met kleine dingen zoals bijv het aantal bladzijden dat ik mag lezen (heel boeiend ja weet ik xd)). Maar perfectionist vind ik persoonlijk een hele goede eigenschap. Ik kijk altijd heel erg tegen zo'n mensen op. Ik ben wel heel kritisch maar perfectionistisch.. Dat dan weer niet. Ik moet oppassen want anders ga ik weer off-topic, waar ik overigens heel goed in ben xd


    perfectionisme kan soms erg lastig zijn hoor...ik krijg soms echt uren niks op papier omdat NIKS goed genoeg is...

    ik ben ook erg goed in off-topic gaan :D (zie mijn schrijfwedstrijdtopics XD)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    OMG over zegswijzen valt niet veel te typen


    moet je nagaan...ben om half 7 begonnen...kleine onderbreking van een uurtje...maar komt ook door mijn perfectionisme...moet wel goed lopend verhaal zijn :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    moet je nagaan...ben om half 7 begonnen...kleine onderbreking van een uurtje...maar komt ook door mijn perfectionisme...moet wel goed lopend verhaal zijn :3


    daar heb ik dus echt de moed niet voor, ik heb mss 2 zinnen ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    daar heb ik dus echt de moed niet voor, ik heb mss 2 zinnen ^^


    nou kun je over sterrenbeelden ook behoorlijk veel vinden he


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    nou kun je over sterrenbeelden ook behoorlijk veel vinden he


    das waar wikipedia ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    das waar wikipedia ^^


    wikipedia heb ik niet gebruikt :3 eerder andere sites...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    wikipedia heb ik niet gebruikt :3 eerder andere sites...


    kan ook, want op wikipedia is het niet altijd juist


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    kan ook, want op wikipedia is het niet altijd juist


    dat ook....een soms ook niet zo uitgebreid...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    dat ook....een soms ook niet zo uitgebreid...


    of juist wel. Soms vind je daar echt zo van die teksten van WTF? moet ik daar iets van begrijpen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    of juist wel. Soms vind je daar echt zo van die teksten van WTF? moet ik daar iets van begrijpen?


    ligt eraan door wie het geschreven is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    ligt eraan door wie het geschreven is...


    ik moest onlangs een groepswerk over MS houden en ik zocht op wikipedia, ik vond dit. Alleen al van de inleiding verstond ik niks


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    ik moest onlangs een groepswerk over MS houden en ik zocht op wikipedia, ik vond dit. Alleen al van de inleiding verstond ik niks


    ahhh....ja, die stof heb jij op school nog niet gehad...
    ik met mijn 19 en A6 al wel...maar het is geen zonde dat je er niks van snapte hoor...als je de stof nog niet gehad hebt, kun je er ook niks van begrijpen...:)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn hele mailbox staat vol met "Een nieuwe reactie op het forum" haha. Oh man, jullie zijn geweldig xd Maar dat weten jullie al ^^ Toch? Nou dan weten jullie het nu :P


    Gewoon omdat het kan! (:

    Myrddin schreef:
    (...)

    ahhh....ja, die stof heb jij op school nog niet gehad...
    ik met mijn 19 en A6 al wel...maar het is geen zonde dat je er niks van snapte hoor...als je de stof nog niet gehad hebt, kun je er ook niks van begrijpen...:)


    ondertussen wel al een deeltje gezien en doordat ik ben gaan zoeken op andere sites snapte ik het ook.

    Wat zijn we weer lekker on-topic bezig xD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.