• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Colin Stanley Lesters.

    Het meisje schrikt op en valt op de grond, waarna ze met een iet wat rood hoofd naar me op kijkt. "Ooh, maakt niet uit hoor" Stamelt ze dan. "Het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken" Zeg ik en lach kleintjes. "Zo eng ben ik toch niet? Hoop ik" Vervolg ik dan en haal mijn hand even door mijn pik zwarte haren heen om mezelf een houding te geven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Ik moet slapen. D: maar beantwoordt dit wel even!)

    Dawn Mary Claire:

    Vlug sta ik op en hoor wat de jongen zegt: "Het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken" "Zo eng ben ik toch niet? Hoop ik" Vervolgde hij.
    'Nee, nee. Je bent niet eng' Lachte ik en glimlach naar de jongen. 'Je zit inderdaad verkeedt. Dit is het meisjes gebouw.' zei ik zachtjes. Stomme ik waarom wordt ik weer onzeker.


    One Who Travels A Higher Path.

    Colin Stanley Lesters.

    "Nee, nee. Je bent niet eng" Lacht ze en glimlacht even, nadat ze is opgestaan.
    "Je zit inderdaad verkeerd. Dit is het meisjes gebouw" Zegt ze zachtjes.
    "Hoe weet jij zo zeker dat ik verkeerd zit? Misschien hoor ik hier wel" Zeg ik serieus, maar lach dan even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    XChobitsX schreef:
    (...)

    (Niet, veel. We zijn aan het beginnen. Je kan gewoon instromen hoor. :)
    Aah, wat schattig. :3)


    [ga zo naar bedje toe XD het zijn er nu in totaal 5 volgensmij.. 1 rode 2 zwarte 1 zwarte met een bruin pootje en nog een...]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Kan ik Drew naar Maybole sturen? Ik moet zo wel slapen..]

    [Ofcourse. <3]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ze zit in haar kamer. Kamer vier.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Oké, waterboy is coming. Dat klinkt gewoon heel fout. S:]

    Drew Emanuel Robles.

    Vanuit het bos - Dat grenst aan het plein waar de huisjes op staan - kijk ik naar de mensen die met hun koffers het plein op komen lopen. Ik zit hier al een paar dagen. Ik heb al wat getraind, maar heb nog lang niet mijn gave onder de knie.
    Ik loop naar de huisjes. Ze grenzen aan elkaar, maar het ene huis is voor de dames en de ander voor de heren. Ik weet waar mijn kamer is, maar ik slenter zomaar een gang in. De eerste drie kamers zijn nog leeg, maar de deur van de vierde kamer staat op een kier. Ik klop even op de deur en open die dan.
    "Hey," Groet ik haar. "Ik ben Drew," Stel ik me voor.

    [wat kan Melody doen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Katelynn staat nog bij Melody.]

    [owjaa]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Maybole Jody Sage.

    Op de maat van de muziek, die door de oordopjes van mijn Ipod mijn oren bereiken, knip ik met mijn vingers mee, waardoor er kleine vonkjes verschijnen. Maar door de muziek heb ik niet door dat er iemand op de deur klopt.
    "Hey, ik ben Drew" Hoor ik zachtjes tussen de muziek door, waardoor ik even verward opkijk. Wanneer ik de jongen, die dus waarschijnlijk Drew heet, in de deuropening zie staan, stop ik met het klippen van mijn vingers en haar ik de oordopjes van mijn Ipod uit mijn oor. "Eh, hi," Zeg ik en glimlach even bescheiden, terwijl ik wat licht roze blosjes op mijn wangen krijg.
    "Maybole," Stel ik mezelf voor. Maybole, wat is dat eigenlijk voor naam? Waarom heb ik deze naam überhaupt gekregen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Drew Emanuel Robles.

    Wanneer ik beter kijk, zie ik dat ze oordopjes in heeft. Oeps, ik stoor toch niet? Ze stopt met het knippen met haar vingers en doet haar oordopjes uit.
    "Eh, hi," Zegt ze en glimlacht. Ze ziet er best schattig uit met die roze wangen. "Maybole," Zegt ze. Het klinkt als een plaatsnaam, niet als een meisjesnaam.
    "Aparte naam," Zeg ik. "Maar wel mooi," Voeg ik er aan toe. "Waar.." De rest van de woorden slik ik in. "Ik stoor toch niet?" Vraag ik onschuldig.

    Melody Eleanor Blake.

    Ik keek van mijn gympen naar Katelynn. Ik ging naast haar zitten, maar zoals gewoonlijk maakte ik mezelf klein en staarde weer naar mijn schoenen.
    [sorry voor de korte post maar ik weet niks meer...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †