• Een meisje zo alleen
    In een koud en donker woud
    Gaat nergens heen
    Heeft niemand die van haar houd

    De regen valt op haar neer
    Maakt plassen op de grond
    Ze wil niet meer
    Gilt ze in het rond

    Ze gaat op zoek
    In de stromende regen
    Naar de oorzaak van de vloek
    En komt dan haarzelf tegen

    Het komt door haar
    Dat ze hier is beland
    Het is echt waar
    Ze laat zich zakken in wat zand

    Ze pakt een grote steen
    Met scherpe randen
    Gaat zo door haar huid heen
    Het bloed stroomt over haar handen

    Een uil roept haar laatste gil
    Haar laatste kreet
    Dan wordt het stil
    In die wereld zo wreed

    De plas water wordt rood
    De regen vermengt zich met haar bloed
    De lucht vermengt zich met haar dood
    En ze vliegt haar dood tegemoet


    Dit gedicht heb ik gemaakt bij deze foto.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 18:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wauw. <3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik haat gedichten, maar dit is heel mooi!


    Me so good.

    Echt mooi. Ik zou dat echt nooit kunnen.


    -

    Echt heel erg mooi. Het enige wat ik je nog wel aan de hand wil doen is iets wat ik bij al jouw gedichten zie. Bij al je gedichten gebruikt je een heel vast rijmschema. Misschien is het ook leuk als je het echt puur op ritme doet. In de 1e zin 7 lettergrepen, in de volgende 9, dan weer 7, dan weer 9. Dan haal je de 'sinterklaasrijm' er een beetje uit, en als je er beter in wordt kun je dan ook spelen met de rijmschema's. Want ik vind dat dit soort rijm de prachtige inhoud van jouw gedicht een beetje ontkracht.

    En dit is absoluut niet om je af te kraken, echt niet, want je wordt echt steeds beter en dit gedicht was echt héel erg mooi.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sydney schreef:
    Echt mooi. Ik zou dat echt nooit kunnen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Atropos schreef:
    Echt heel erg mooi. Het enige wat ik je nog wel aan de hand wil doen is iets wat ik bij al jouw gedichten zie. Bij al je gedichten gebruikt je een heel vast rijmschema. Misschien is het ook leuk als je het echt puur op ritme doet. In de 1e zin 7 lettergrepen, in de volgende 9, dan weer 7, dan weer 9. Dan haal je de 'sinterklaasrijm' er een beetje uit, en als je er beter in wordt kun je dan ook spelen met de rijmschema's. Want ik vind dat dit soort rijm de prachtige inhoud van jouw gedicht een beetje ontkracht.

    En dit is absoluut niet om je af te kraken, echt niet, want je wordt echt steeds beter en dit gedicht was echt héel erg mooi.


    comfort in c h a o s

    Atropos schreef:
    Echt heel erg mooi. Het enige wat ik je nog wel aan de hand wil doen is iets wat ik bij al jouw gedichten zie. Bij al je gedichten gebruikt je een heel vast rijmschema. Misschien is het ook leuk als je het echt puur op ritme doet. In de 1e zin 7 lettergrepen, in de volgende 9, dan weer 7, dan weer 9. Dan haal je de 'sinterklaasrijm' er een beetje uit, en als je er beter in wordt kun je dan ook spelen met de rijmschema's. Want ik vind dat dit soort rijm de prachtige inhoud van jouw gedicht een beetje ontkracht.

    En dit is absoluut niet om je af te kraken, echt niet, want je wordt echt steeds beter en dit gedicht was echt héel erg mooi.

    Ik ben blij met het commentaar
    Ik kom inderdaad altijd in de problemen met rijm, meestal begin ik aan die dingen veel te laat en heb ik niet genoeg tijd om er echt iets van te maken
    Maar ik ga je tip zeker gebruiken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bloedzoeker schreef:
    (...)
    Ik ben blij met het commentaar
    Ik kom inderdaad altijd in de problemen met rijm, meestal begin ik aan die dingen veel te laat en heb ik niet genoeg tijd om er echt iets van te maken
    Maar ik ga je tip zeker gebruiken


    Ben blij dat je wat met mijn commentaar kan :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wauw <3

    Sydney schreef:
    Echt mooi. Ik zou dat echt nooit kunnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you