• Haii
    ik heb vandaag een sollicitatiegesprek bij de Etos, dit is de 1e keer in mijn leven. Ik weet echt niet wat ik kan verwachten..
    Waar moet ik rekening mee houden?
    Ik ben echt niet normaal zenuwachtig :P


    Where words fail, music speaks

    Zorgen dat je er netjes uit ziet (je ziet er ook vast netjes uit maar ik zeg het toch maar even) maar zorg ervoor dat je wel iets van je eigen kledingstijl aan trekt en niet iets aan trekt waarvan je denkt dat je baas het nette of geschikte kleding vind. Wees open naar degene met wie je het sollicitatiegesprek hebt, door middel van je lichaamstaal dus recht op zitten en degene aan kijken, misschien even glimlachen als je binnen komt en ervoor zorgen dat het duidelijk is dat je de baan graag wil.


    Physics is awesome

    Lol ja. Ik wist ook niet wat ik kon verwachten bij mijn sollicitatie maar dat stelde vrij weinig voor. Dus niet te moeilijk denken erover (:


    -

    Genius schreef:
    Lol ja. Ik wist ook niet wat ik kon verwachten bij mijn sollicitatie maar dat stelde vrij weinig voor. Dus niet te moeilijk denken erover (:


    This ^ Ik was zo nerveus, want ik hoorde na mijn sollicitatiegesprek dat vriendinnen van me ook gesolliciteerd hadden, en die vonden het goed gaan maar werden alledrie niet aangenomen. Maar ik werd een week later gebeld of ik de baan wilde haha. Dus maar je er niet te druk over.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Thanks voor de tips ^^


    Where words fail, music speaks

    als je een hand gaat schudden, pak hem dan stevig vast. Mensen houden niet van een slappe handdruk. XD
    - Schouders recht.
    - mens in de ogen aankijken.
    - eerlijk antwoorden.
    -goed van te voren bedenken wat je plus en min punten zijn.
    -Waarom wil je hier werken? Dat is altijd 1 van de eerste vragen die ze stellen. Zorg ervoor dat je hier een goed antwoord voor hebt, dus niet zo van, omdat ik geld nodig heb, maar bijv. omdat het je leuk lijkt om later in een dorgisterij te werken. of zo. Ik noem ook maar wat.


    - nouja. Dit helpt je waarschijnlijk wel.

    Succes!!

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 13:03 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zorg er natuurlijk ook voor dat je geen afleidingen hebt rond of in je gezicht. Oorbellen kunnen nog wel, maar piercings zijn al gauw een no/go.
    Doe ook geen rinkelende armbanden om, als je praat met gebaren, is dat ook erg afleidend.
    En zet je telefoon uit, of op stil. Trillen is een optie als je maar niet ineens spastisch de lucht in vliegt (:
    Heb een nette, verzorgde uitstraling, en een goede lichaamsstaal. Recht op zitten, mensen aankijk als je praat, etc. En zorg dat je antwoorden op een rijtje hebt!
    Maar vooral; chill. Als je stressend dat ding aflegt doet dat meestal niets ten goede! Succes, x


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Closer schreef:
    Zorg er natuurlijk ook voor dat je geen afleidingen hebt rond of in je gezicht. Oorbellen kunnen nog wel, maar piercings zijn al gauw een no/go.
    Doe ook geen rinkelende armbanden om, als je praat met gebaren, is dat ook erg afleidend.
    En zet je telefoon uit, of op stil. Trillen is een optie als je maar niet ineens spastisch de lucht in vliegt (:
    Heb een nette, verzorgde uitstraling, en een goede lichaamsstaal. Recht op zitten, mensen aankijk als je praat, etc. En zorg dat je antwoorden op een rijtje hebt!
    Maar vooral; chill. Als je stressend dat ding aflegt doet dat meestal niets ten goede! Succes, x
    Dankje!


    Where words fail, music speaks

    Een vriendin van me werkt sinds woensdag bij de etos, wat toevallig :]. Ehh, oogcontact maken, niet met je armen over elkaar zitten, vriendelijk lachen, zoiets :'D.


    i put the fun in funeral

    Ik ben aangenomen :'D


    Where words fail, music speaks