• Ik heb dus een groot probleem.
    Ik snap niets van computers enzo dus dacht ik gister, laat ik mijn ipod maar eens updaten. In de avond wilde ik muziek luisteren waren en toen waren alle apps en al mijn muziek weg. En ik ga vanmiddag op vakantie dus dat is een heel groot probleem. Ik ben er wel achter dat ik het blijkbaar in ICloud heb gezet, maar heeft iemand een idee hoe ik het er weer uit zet? Dan ben je echt super! (flower)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 7:19 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik weet het niet, maar ik ben wel super:P:P
    Vooral lilly;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hmm, nee geen idee eigenlijk. Ik heb gelukkig nog niet problemen met Itunes en mijn Ipod gehad, dus heb daar nog niet mee te maken gehad.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik update hem nooit dus O.O daar weet ik geen zak vanaf...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    awh jammer. :(


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik weet 't niet, maar heb je je muziek nog op iTunes staan? Want dan zou ik als ik jou was 'm er opnieuw aanleggen zodat 'ie alles opnieuw kan importeren voordat je op vakantie gaat. Wel balen zeg =(


    “Love is a contradiction.”

    Je kunt iCloud wel uitzetten.. Ergens bij instellingen. En dan volgens mij bij beperkingen?

    Als je een update doet maat iTunes meestal een kopie van wat je op je iPod hebt, althans dat had ik wel. Als je er echt niet uit kan komen met iCloud dan kan je altijd nog op zoek gaan naar het kopie...


    Believe in yourself.

    Dat heb ik ook eens gehad. Toen heb ik gewoon alle muziek er weer opnieuw in gezet, want ik heb dat ook in een map op mijn computer staan. Ik weet verder niet wat je eraan kan doen, maar ik heb het nooit meer opnieuw gehad ofzo.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb het ook aan een paar mensen op school gevraagd en blijkbaar gebeurt dat automatisch als je hem update, dat doe ik dus nooit meer. =)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mag ik je nu uitlachen(cat)
    melige bui


    Change is for weirdos ~ Niall Horan