• Ik ga dus morgenvroeg op vakantie, en wat heeft Ellen de hele dag gedaan?

    Ik ben naar school gegaan tot half 1, toen heb ik me ziekgemeld, ik ben naar huis gegaan, en heb tot 5 uur achter mijn laptop gezeten. Toen moest ik eten, trainen, en meteen oppassen (waar ik nu dus nog ben). Ik ben dadelijk pas rond een uur of 12 thuis, en dan moet ik nog mijn koffer inpakken..

    Slim Ellen.. Slim..
    Zo gaat het altijd bij mij. Dus als ik dadelijk thuiskom moet ik héél snel mijn koffer inpakken. Mijn moeder is nu waarschijnlijk toch wel boos op mij omdat ik hem nog niet heb ingepakt. Maar mijn moeder stresst hem áltijd de dag voordat we met het vliegtuig weggaan. Alles moet geregeld zijn, terwijl mijn vader en ik daar zo zitten van 'Ja, het komt allemaal wel goed joh'. Ik lijk gewoon precíes op mijn vader D:

    Hahahha, nouja, jij vergeet je koffer op tijd in te pakken, en ik besluit om mijn voet een paar keer te breken op hetzelfde moment nét voor ik op vakantie ga, iedereen heeft zijn slechte gewoontes ! (=

    LEADERLOUIS schreef:
    Hahahha, nouja, jij vergeet je koffer op tijd in te pakken, en ik besluit om mijn voet een paar keer te breken op hetzelfde moment nét voor ik op vakantie ga, iedereen heeft zijn slechte gewoontes ! (=


    Dat lijkt me kut D: Een vriendin van mijn zusje was zó hard gevallen toen ze weg moest rennen, dat haar been nu een maand lang rechtop moet staan. Nu kan ze niet op vakantie met het vliegtuig D: Dat is ook zielig.

    Omg, haha, ik dacht dat ik lomp was. Oh wacht, ben ik ook ! Ik ben niet eens gevallen, ik sloeg mijn voet gewoon om en KABOEM 3 breuken en een barst.

    Dat is niet zo slim nee hahah. Ik word meestal gedwongen de avond er voor mn koffer in te pakken, al heb ik er zelf ook geen zin in lol.
    Maaaar, waar ga je heen?(krul)


    As travars

    Totoro schreef:
    Dat is niet zo slim nee hahah. Ik word meestal gedwongen de avond er voor mn koffer in te pakken, al heb ik er zelf ook geen zin in lol.
    Maaaar, waar ga je heen?(krul)


    Spanje :3 Ik heb serieus 2 jaar Spaans gehad, kan nu nog alleen maar Hola en Como Estas zeggen haha :3

    Pak hem anders nu in. Problem solved *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Pak hem anders nu in. Problem solved *O*


    Maar ik ben oppassen :3

    Waarom komt dit me zo bekend voor :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Precies hetzelfde als bij mij thuis als mijn moeder gestresst is dan hebben mijn vader en ik echt zoiets van waar maak je, je druk om? Hoewel mijn moeder meestal degene is die redelijk relaxt is qua in pakken maar zij heeft het liefst dat ik al twee dagen van te voren alles heb in gepakt behalve mijn tandenborstel etc. En ik wil altijd duidelijk hebben wat ik mee moet nemen en vaak neem ik te veel of dingen mee die ik niet nodig heb.


    Physics is awesome

    Cacophony schreef:
    (...)

    Spanje :3 Ik heb serieus 2 jaar Spaans gehad, kan nu nog alleen maar Hola en Como Estas zeggen haha :3


    Oooh leuk! hahah, nou je kan al meer dan mij (al heb ik ook geen Spaans gehad lol), maar veel plezier!!


    As travars

    Haha, ik pak ook meest op 't laatste moment in, maar ach, als je weet wat je mee moet nemen moet dat best kunnen, toch?


    “Love is a contradiction.”

    Ik doe altijd een paar dagen van te voren want ik bedenk altijd nog dingen die mee moetenxD Maar in princiepe zegt men ma nou dit neem ik mee kwa kleding oke? ja mam en klaar.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tablo schreef:
    Waarom komt dit me zo bekend voor :')


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Haha, dat herken ik. Vaak moet ik ook nog eens eerder opstaan die ochtend om al mijn spullen bij elkaar te zoeken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Haha, ik ken het gevoel. Mijn moeder wil dat ik mijn tas een week van te voren al in pak. maar dat kan ik niet hihi.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean