• Ik(vooral Mandy) heb jullie hulp nodig. Mandy is een soort van vriendin die meedoet aan een wedstrijd om een gastrol te winnen in de serie Vrijland... Maar daar heeft ze stemmen voor nodig dus willen jullie ajb massaal op haar stemmen?? Je zou ons een heel groot plezier doen!!!!
    Klik op de link(als hij niet werkt, geef dan gewoon de url in) en stem dan op Mandy Meissen.
    Heel erg bedankt!!!
    [url] http://vrijland.kro.nl/audities/ [/url]


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Je mag een topictitel niet in hoofdletters ;]
    Maar ik zal wel eventjes stemmen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Done ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aife schreef:
    Je mag een topictitel niet in hoofdletters ;]
    Maar ik zal wel eventjes stemmen ^^

    oow dat wist ik niet :$
    Heel fel bedankt allebei


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik heb gestemd (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bah, de site wil niet laden, ik reageer even in 't topic zodat ik 't straks thuis nog eens kan proberen. Wel leuk, dat ze daaraan meedoet, Vrijland is zo'n serie op Nederland 3 toch? Ik zag 't eens in de reclame =D

    Edit: Ik heb inmiddels gestemd!

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 22:32 ]


    “Love is a contradiction.”

    Gestemd!! :)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gestemd. c:

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 22:32 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De pagina laadt niet :S
    Zodra hij het doet zal ik stemmen! (doeg)


    Gewoon omdat het kan! (:

    Aurelia schreef:
    Done ;]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Dankje allemaal!!! Ik weet niet of ze het meeste stemmen gaat kunnen halen want ze heeft nu 12% maar er is iemand anders die al 20% vd stemmen heeft en je kan maar tot maandag 9:00 stemmen!!!!!!!!!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Uhh.. als je kunt stemmen door het te liken op fb.. dan heb ik gestemd, anders heb ik geen idee waar dat moet :$


    Gewoon omdat het kan! (:

    Love4Cookies schreef:
    Uhh.. als je kunt stemmen door het te liken op fb.. dan heb ik gestemd, anders heb ik geen idee waar dat moet :$

    als.je op de link geklikt hebt ene bent op de pagina van die audities staan vanboven de filmpjes en vanonder aan de pagina kan je stemmen ip Mandy Meissen normaal gezien


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    HARRYMARRYME schreef:
    (...)
    als.je op de link geklikt hebt ene bent op de pagina van die audities staan vanboven de filmpjes en vanonder aan de pagina kan je stemmen ip Mandy Meissen normaal gezien


    Oh oeps, niet goed gekeken dus xd


    Gewoon omdat het kan! (:

    done


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.