• Kijk, soms heb je wel eens van die momenten waarop er ineens spontaan een heel origineel idee in je opkomt. Maar soms dus ook gewoon absoluut niet. Hoe pakken jullie dit aan? Om buiten de hokjes van cliché's te gaan denken. Hoe komen jullie meestal op ideeën voor originele ideeën? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Muziek luisteren :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Muziek luisteren, films kijken, verhalen lezen, of gewoon lekker een avondje fantaseren.


    Deep inside, I've never felt alive

    dat schiet me gewoon opeens te binnen en anders tja... dan wacht ik en wacht ik en wacht ik ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als ik onderweg ben, een film of serie en vaak als ik een boek lees


    Physics is awesome

    Eigenlijk komt dat vanzelf, niet perse door muziek of een film.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fietsen, met de hond wandelen, saaie les


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Onder de douche. Naja, meestal op de meest vreemde plekken (:


    Take risks and conquer your fears.

    Muziek, of soms als ik gewoon naar objecten staar. :'D Bijvoorbeeld naar een masker dat ik met handvaardigheid heb geschilderd o.i.d.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Lange autoreizen, muziek en films.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Muziek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BKopenwater schreef:
    dat schiet me gewoon opeens te binnen en anders tja... dan wacht ik en wacht ik en wacht ik ;D

    Vlak voordat ik ga slapen verzin ik altijd zo'n lang verhaal omdat ik niet kan slapen. En daar zitten meestal wel dingen in. En die moet je dan opschrijven.


    Food.

    Regen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bloedzoeker schreef:
    Fietsen, met de hond wandelen, saaie les


    Inderdaad, saaie lessen zoals Aardrijkskunde maar dat komt door de lerares en niet het vak of lessen waar de leraar of lerares slecht orde kan houden


    Physics is awesome

    Muziek, vlak voor ik ga slapen, als ik een film kijk, maar meestal komen de beste ideeën bij mij op random momenten.


    Don't dream your life, live your dream.'