• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:24 ]

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Neuriënd sta ik weer op en dans naar mijn kamer. Ik staar mezelf even kort aan in de spiegel. Glimlachend werp ik mezelf een handkus toe en draai weg van de spiegel.
    "Hey! I feel good!" Begin ik voor ik zelf in de lach schiet.

We'll still love each other, forever and always. <3

[Aan te vallen.. Hij is niet Damon's prooi D:]

Jeremy Velez

Mijn adem stokte eventjes om wat hij deed. Hier had ik niet op gehoopt. Ik voelde zijn hartslag tegen mij aan kloppen. Zijn aanrakingen voelde wel fijn. Ik aarzelde eventjes of ik wou stoppen of niet, maar waarom wou ik dat? Ik drukte Damon wat dichter tegen mij aan en liet mijn tong spelen met de zijne.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cassie
    'Vertel het gewoon,' zucht ik zacht.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    "Nee." zeg ik. "Dat kan niet."

Your make-up is terrible

Cassie
    'Ik word heus niet boos,' zeg ik. 'Je kan het wel vertellen,'

Luca Jones
    Ik grinnik met zelfspot. "Je word wel boos."

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik denk even na. 'Heeft het iets te maken met Chèlle?' vraag ik zacht.

Luca Jones
    Ik blijf stil, twijfelend of ik daar wel antwoord op moet geven.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Ik zing en dans mijn kamer door, spring op de banken, laat me gewoon helemaal los gaan.
    "Whooh!" Gil ik hard als ik omhoog vlieg door de veren van de bank.
    "So good! Te te, so good, I've got you!"

We'll still love each other, forever and always. <3

Cassie
    'Ja, dus,' zeg ik. 'Dan kan ik al wel raden wat het is,' zeg ik nog zachter als net.

Luca Jones
    Voordat ik het doorheb, stromen de tranen over mijn wangen terwijl ik stil blijf. Ik weet niet of ze nog in mijn armen wilt zijn of niet, dus hou ik haar losjes vast. Het liefst wil ik haar helemaal tegen me aandrukken maar ik denk niet dat zij dat wilt. Ik hou mijn zwijgen gewoon verder aan.

Your make-up is terrible

Damon Blake

Ik voelde hoe zijn adem stokte en ik genoot ervan. Zo wist ik dat ik het goed deed, dat hij het fijn vind. Terwijl ik hem aan het zoenen was ging ik met de hand die hem streelde telkens iets lager strelen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik kijk hem gekwetst aan en sla dan mijn ogen neer. 'Ik ben niet boos,' fluister ik. 'Eerder...teleurgesteld en gekwetst,' voeg ik er zacht aan toe. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen. In zijn armen en op zijn schoot blijven zitten of van zijn schoot afglijden of gewoon weggaan. De derde optie schraap ik gelijk al weg. Ik kijk hem weer aan en de tranen beginnen over mijn wangen te lopen.

Luca Jones
    Uiteindelijk verbreek ik mijn stilzwijgen en veeg ik voorzichtig haar tranen weg. "Het spijt me zo." fluister ik zacht.

Your make-up is terrible

Jeremy Velez

Me adem ging sneller, of langzamer. Ik wist het niet, ik wist wel dat hij af en toe stokte en dan vergat ik gewoon een momentje om te ademen. Dit voelde gek, maar zeer aangenaam. Ik voelde zijn hand steeds ietsjes lager strelen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you