• Laatst hadden we op school een toneeluitvoering van een aantal leerlingen en leraren: de Michelangelopera. Een verhaal over het leven en de kunst van Michelangelo, verteld doormiddel van korte toneelstukjes en liedjes, telkens afgewisseld. Leraren speelden erin mee, leerlingen uit allerlei klassen begeleidden de liedjes doormiddel van allerlei instrumenten en het was echt heel leuk gemaakt. Zelfs onze knorrige en sarcastische conciërge zong nog een liedje op het podium. Iedereen was er heel enthousiast over en keek ook aandachtig toe, totdat onze conrector op het toneel kwam.
    Hij speelde een standbeeld, één van Michelangelo's creaties, en was in niets meer gekleed dan een soort laken dat een aantal keer om zijn middel geslagen was. Met vol zicht op zijn harige bierbuik hebben al mijn jaargenoten volgens mij meer van hem gezien dan we ooit wilden... en dan gaat hij over een paar weken ook nog mee op kamp. Juist. Ik kan hem volgens mij echt niet meer aankijken zonder in lachen uit te barsten...

    Één van jullie laatst ook nog getraumatiseerd door een docent(e)?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lux schreef:
    Haha omfg ;p Maar nee, gelukkig niet..


    26 - 02 - '16

    een lerares bij ons op school ging de leerlingenwc in en deed de deur niet op slot. En ik moest perse de ongelukkige zijn om de deur dan te openen XD

    Mm, niet iets wat ik me nu kan herinneren. De meeste leraren bij ons zijn erg jong.


    Food.

    Tellen docenten met enorme zweetplekken ook mee??

    M'n Nederlands docent + mentor van vorig jaar heeft áltijd hetzelfde jasje aan.. :X

    Ik vind het wel stom dat m'n economie docent een straat verderop woont, dus die ik zag ik wel eens fietsen in de ochtend.. Nu is ie ziek en heb ik twee andere docenten voor in de plaats.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 13:58 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."