• ok,
    Ik vind het best wel zielig van sommege thfans!.
    Ze zitten soms heel hen Q. vol over die TH haters. Nu word JB ook popu, en ze zitten nu ookal zo hate fto's te maken terwijl ze zitten te zagen over de TH HATERS, en ze zyn dan zelf JB HATERS srr maar da vink wel bikke zielig !

    Ik ben fan van allebei,en ik vind gewoon dat je als TH fan niet moet zeiken over de haters als je zelf ook een hater bent van een andere band,dus ja.TH FANS BEK HOUDEN TEGEN JB FANS EN ANDERSOM (A)[/Paris houdt het weer lekker subtiel]

    Paris ik ook van allebei houden ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Man, ju hebt zomassa's hard gelijk :Y)

    (...)
    Paris ik ook van allebei houden ^^


    Jaa man.Wij zouden Joe gaan aflikken toch?:Y)


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Jaa man.Wij zouden Joe gaan aflikken toch?:Y)

    OOh ja das waar ook xD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Zoals LáLáLááá__
    Al zei;
    Wij zijn lekker allemaal zielepootjes omdat de TH-Fans de JB-Fans haten en omgekeed en om nog van die redenen ^^

    Zoals LáLáLááá__
    Al zei;
    Wij zijn lekker allemaal zielepootjes omdat de TH-Fans de JB-Fans haten en omgekeed en om nog van die redenen ^^


    xD wat heb jij met lalalala ?x]


    Lalalalalalalala.

    Da's mijn nickname op Netlog xD

    Da's mijn nickname op Netlog xD


    whahahaha x] kutje xD


    Lalalalalalalala.

    Kutje Ö
    Zeg jij nu kutje tege mijxD

    IK BEN EEN JB HATER X'D
    Ik vind ze gewoon slecht.
    En ik VOND ze al slecht.
    trouwens. ik vind dat de meeste TH fans.. ook JB fans zijn.
    anyways. tja. dats mijn mening x'D
    Nee. ik ben geen actiefe hater. van haat plaatjes. haatsites whatevur
    ik word gewoon gek van ze x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    xD kijkk dat heb ik met tokio hotel ik haat ze niet echt ofsoww maar word gek van ze overal waar ik kijk zijn ze terwijl ik al wat jaartjes hiero mijn quize op zett. Zweinstein enzo quizen en van eminem eigenlijk van alles wat behalve th xD!! Ik word gek van die fans en van hunn niet van alle fans sommige zijn wel chill.. maarr ik doe geen haat plaatjes of haatsites ook al kan ik om sommige grapjes over ze zeker wel lagge..



    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ik vind hun muziek bagger behalve burning up maar voor de rest heb ik er geen problemen mee:P


    a figment of your imagination

    Ik snap ook helemaal niet waarom het altijd TH tegen JB is !! Waarom zou je 2 bands tegn elkaar opzetten ! Ik vind hun alllbei goed en nu, ? Ben ik nu geen echte 'fan' meer of wat ¬¬ Sorry hoa maar ik vin dat hele gedoe over JB tegen TH enzo echt focking onzin ><



    Jhaa idd, ik ook tis alleen maar
    th of jb n_n'

    K snap het. Ik ben geen fan van niks. Alle natuurlijk luister ik hun liejdes maar jah, het is net of het een of het nadere en dat is neit zo goed.

    En Jah ik ben (zoals ik zelf zeg) NEUTRAAL, moest iedereen dat zijn; dan zou hier ni zo veel ambras zijn


    everything you imagined, and more...

    K snap het. Ik ben geen fan van niks. Alle natuurlijk luister ik hun liejdes maar jah, het is net of het een of het nadere en dat is neit zo goed.

    En Jah ik ben (zoals ik zelf zeg) NEUTRAAL, moest iedereen dat zijn; dan zou hier ni zo veel ambras zijn


    idd