• Hye allemaal
    maar dit wilk je toch wel even zeggen.


    Ik ken 3 meisjes waar vroegr 2 myn beste vriendinnen waren. Kom thuis en zegt myn moeder. Er was hieer een Pedo in Aartryke. Het komt door netlog fso. Zeg ik daarop oh die kinderen zyn stom. Kom ik on laine zegt een van die drie weetje ken echt iets mee gemaakt. Hier komt dus het verhaal.


    Lindsay zat op netlog en ze vond dat een snelle gast dus voegde ze die toe op msn en begonnen te praten. Na een lang gsprek waar het vooral over seks ging wouden ze afspreken. eergisteren 1okt. Lindsay dat kint ging dus woensdag naar waar ze had afgesproken ze nam nog die twee andere mee voor veiligheid. Toen ze zag dat die jongen van 13 , een man van de 40 was begonnen ze echt te lopen. Die man had één van de meisjes kunnen vast nemen. Gelukkig was er een iemand die het had gezien en belde meteen de politie op. De man is nu opgepakt.

    Kvin gewoon da ge eerst die persoon moe kenn vooralleer ge der mee afspreekt.
    En dan denken ze dat ze volwassen zijn :')

    Wat is de klacht?
    x)
    -verplaatst hem naar overige. ^^-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Hmm, je hebt wel een beetje gelijk!
    Sowieso, je spreekt beter niet af met iemand die je helemaal niet kent, alleen van internet.

    Wel ik ben blij dat ze wel zo slim was geweest om andere meisjes mee te nemen.^^ Alleen spijtig van die meneer dan!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gelukkig heeft ze nog andere meegenomen, je weet niet hoe het anders was afgelopen.. x_O
    maar buiten dat vind ik het soieso dom om met iemand van internet af te spreken [zeker netlog.. er zitten daar bijna ALLEENMAAR pedo's en fakers op. -_-]

    maar iig fijn dat het 'goed' is afgelopen. ;]

    Dat is eig echt wel Dom om met iemand zoo snel af te spreken,
    na het 2e gesprek al?!
    Algoed dat ze nog een vriendin meenam :)
    xx


    everybody needs a song.